اچ ام دی با انتشار یک پوستر تبلیغاتی از فیلم Venom، به تبلیغ دوباره گوشی ماژولار Fusion پرداخت. به همین بهانه، در ادامه، نگاهی به مشخصات و ویژگی‌های اعلام‌شده در مورد گوشی HMD Fusion خواهیم داشت.

بعد از انتشار اخباری مبنی بر کنار گذاشته شدن نام Nokia از تلفن‌های هوشمند، اچ ام دی موبایل اختصاصی و جدید خود را با نام «فیوژن» در اختیار کاربران قرار داد. سازندگان ضمن توسعه این محصول با ویژگی‌های رقابتی، ماژول‌های بیشتری را هم برای اسمارت فون خود در نظر گرفته‌اند تا بتوان ظاهر آن را بیش از پیش، شخصی‌سازی کرد. اگرچه ما از لحاظ سخت‌افزاری با دستگاهی چندان قدرتمند روبه‌رو نیستیم و گوشی HMD Fusion در بین دسته‌های «رده‌پایین» و «میان‌رده» جای می‌گیرد، ولی به واسطه طراحی ماژولار، همچنان مدیران مانور زیادی روی این محصول می‌دهند.


بهترین اسپیکر انکر

اما مسئله‌ای که این روزها مورد توجه قرار گرفته، تبلیغ گوشی فیوژن همراه با سری جدید فیلم Venom است. HMD به عنوان اسپانسر این فیلم، در جدیدترین پوستر تبلیغاتی خود تلاش کرده تا به‌نوعی موبایل جدیدش را کنار شخصیت اصلی این فیلم قرار دهد. هرچند، ما امیدواریم که نتیجه نهایی این تبلیغ، برای خود HMD چندان «سمی» نباشد و شکست‌های قبلی در استفاده این‌چنینی از فیلم‌ها، باز هم با شکست مواجه نشود.

مشخصات گوشی HMD Fusion

گوشی ماژولار فیوژن که ماه گذشته میلادی به صورت رسمی معرفی شد، نمایشگری 6.56 اینچی از نوع IPS LCD با نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی دارد و سیستم روی چیپ اسنپدراگون 4 نسل 2، انجام کارهای روزمره با سرعتی قابل قبول را امکان‌پذیر می‌کند. برای متمایز شدن این گوشی از رقبا، استاندارد IP54 برای تضمین مقاومت آن در برابر پاشش جزئی آب هم در نظر گرفته شده است. در این بین، احتمالا علاقه‌مندان به عکاسی بتوانند حسابی از کار کردن با گوشی اچ ام دی Fusion لذت ببرند چرا که در بخش پشتی، حسگری 108 مگاپیکسلی و در بخش جلویی، حسگری 50 مگاپیکسلی در خدمت آنها خواهد بود.

source

توسط techkhabari.ir