صاحب‌خبر –

سردار جلیل موقوفه ئی ۲۹ مهرماه اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان در راستای مقابله با قاچاق کالا در محورهای مواصلاتی استان طی سه مرحله عملیات موفق به کشف انواع کالای قاچاق شدند.

وی افزود: پلیس امنیت اقتصادی در عملیات نخست، با توقیف یک دستگاه تریلی در محور سمنان – دامغان موفق به کشف ۷۲ دستگاه ابزار برقی و یک دستگاه پیانو خارجی قاچاق شدند که کارشناسان ارزش این محموله را ۷ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال برآورد کردند.

به گفته سردار موقوفه ئی، در عملیات دیگر ماموران این پلیس تخصصی موفق شدند طی بازرسی یک دستگاه تریلی ۱۳۱ عدد انواع قطعات خودرو ۱۹۰۰ توب پوشاک و پارچه قاچاق و… را کشف و ضبط کنند که کارشناسان ارزش این محموله را ۴ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: همچنین مدافعان نظم و امنیت در بازرسی از یک دستگاه تریلی دیگر نیز موفق به کشف دو دستگاه ماشین ظرف شویی، ۲۰۶ ثوب پوشاک ، ۲۲ قطعه خودرو، ۲۱۶ دستگاه ابزار برقی، ۷۰ بسته زغال و یک هزار ۳۸۰ بسته انواع مواد خوراکی و نوشیدنی خارجی و فاقد مدارک قانونی شدند.
اوی ادامه داد: کارشناسان پلیس اقتصادی استان، ارزش این محموله قاچاق را بالغ بر سه میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به عزم و اراده راسخ ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در مبارزه و مقابله با کالای قاچاق، افزود: شهروندان می توانند اطلاعات خود را در این زمینه با شماره ۱۱۰ درمیان بگذارند تا پلیس در کمترین زمان ممکن نسبت به بررسی آن اقدام کند.

انتهای پیام

∎​

source

توسط techkhabari.ir