به مناسبت سالگرد 25 سالگی تولید خودروی رویایی GT3، پورشه نسخه 2024 آن را با قدرت بالاتر و ظاهر بسیار جذاب معرفی کرد. در ادامه، ضمن تماشای تصاویر و عکس پورشه GT3 2024، نگاهی اجمالی به ویژگی‌های کلی این محصول نیز خواهیم داشت.

مدت زمان بسیار زیادی از معرفی و تولید نسل اول خودروی GT3 می‌گذرد و بعد از دو دهه، همچنان کاربران می‌خواهند که آلمانی‌ها، نسل‌های جدیدتر این محصول جذاب را در اختیارشان قرار دهند. همین مسئله نیز پورشه را بر آن داشت تا با بازطراحی این محصول و تقویت موتور اصلی آن، پورشه GT3 2024 را با ظاهری جذاب‌تر و امکاناتی بیشتر نسبت به قبل روانه بازارر کند.


بهترین اسپیکر انکر

پورشه GT3 2024

به نقل از TopGear،همان‌طور که احتمالا حدس زده باشید، هیجان‌انگیزترین بخش این ماشین یعنی موتور 4.0 لیتری شش سیلندر تنفس طبیعی GT3 حالا قدرت بالاتری در مقایسه با گذشته پیدا کرده و توانایی تولید 506 اسب بخار نیرو را دارد. در واقع، این به‌نوعی یک سنت برای پورشه است که تغییرات ایجادشده بر روی خودروها، جزئی اما سخت‌گیرانه باشند. هرچند، گشتاور از 347 پوند بر فوت حالا به 332 پوند بر فوت کاهش پیدا کرده؛ ترکیب جدیدی که باعث شده ابرخودرو ژرمن‌ها بتواند ظرف 3.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. حداکثر سرعت این خودرو نیز 193 مایل بر ساعت (310 کیلومتر بر ساعت) رسیده است.

خودرو Porsche GT3 2024 در دو نسخه با جعبه دنده PDF هفت‌سرعته و همچمنین دستی شش‌سرعته عرضه می‌شود تا کاربران بتوانند از بین آنها، گزینه دلخواه را انتخاب کنند. ظاهر خودرو نیز تغییراتی جزئی را به همراه داشته که از جمله مهم‌ترین موارد می‌توان به اصلاح اسپویلر، طراحی مجدد باله‌های زیرین خودرو اشاره کرد که نیروی داون‌فورس را افزایش می‌دهند.

گالری عکس پورشه GT3 2024

خودروی GT3 2024، محصولی بسیار خاص برای سخت‌پسندها است و ظاهر دلربای آن می‌تواند هر کسی را مجذوب خود کند. گفتنی‌ست نسخه پایه این اتومبیل در حدود 15,730 پوند قیمت‌گذاری شده است.

در ادامه می‌توانید تصاویر این اتومبیل را مشاهده کنید:

source

توسط techkhabari.ir