عنوان سندباکس موجانگ حالا آنقدر بزرگ شده که هیچ بازی ویدیویی و هیچ محصولی در سرگرمی توان رویارویی و مقابله با ماینکرفت را ندارد. در حقیقت تا کنون هیچ عنوانی نتوانسته تا حد و اندازه این بازی خود را جاودانه نگه دارد و حالا همچنان پس از فوت کردن شمع ۱۵ سالگی، موجانگ همچنان از بازی خود پشتیبانی می‌کند و پس از عرضه آپدیت‌های جدید آن را در دسترس کاربران کنسول‌های جدیدتر قرار می‌دهد. همین طول عمر بسیار بالا باعث شده تا فروشی ۳۰۰ میلیون نسخه‌ای، فاصله بسیار زیادی بین Minecraft و دیگر آثار صنعت بازی بیندازد (بعید است که فروش نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش هم چندان ادامه داشته باشد و این موضوع نهایتا تا ۲۰۲۵ ادامه خواهد داشت).

اگر شما هر بلوک کامل را در ماینکرفت یک متر فرض کنید، هر دنیای این بازی تقریبا ابعادی به ضلع ۶۰ میلیون متر خواهد داشت که مساحتش را به چیزی حدود ۳.۶ تریلیون متر می‌رساند. این ابعاد از کره زمین ما هم بزرگ‌تر است و عملا شما در یک دنیای نامحدود بزرگ قرار دارید که هر گوشه و کنارش داستان خودش را دارد و یک ماجراجویی جدید انتظار شما را می‌کشد. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به یکی از بیلدهای بزرگ در این بازی داشته باشیم.

نیویورکی‌ها این مپ ماینکرفت را خوب می‌شناسند!

اخیرا یکی از کاربران ردیت به نام d3_cent تصاویری از بیلد جدید خود در ماینکرفت منتشر کرده که حسابی سروصدا به پا کرده و توجه‌ها را معطوف خودش کرده‌است. این بیلدر کارکشته این بار به سراغ بخشی از پروژه ساخت زمین رفته و حالا توانسته تا نیویورک را با تمامی جزئیاتش بازسازی کند. چیزی که این بنا را شگفت‌انگیزتر از بقیه می‌کند، ابعاد آن است که اگر هر بلوک را ۱ متر در نظر بگیرید، تفاوتی با واقعیت ندارد و عملا انگار مشغول قدم زدن در خیابان‌های سیب بزرگ هستید.

ماینکرفت | ساخت منهتن نیویورک

یکی از کاربران ردیت به نام Xenoceptor- در واکنش به این پست نوشت: «خدای من! این بیلد واقع زیباست. چنین جزئیاتی را تا کنون من در ماینکرفت ندیده‌ام». همچنین شخص دیگری به نام Joemamajack1 در این باره افزود: «تماشای آسمان‌خراش‌ها در این دنیای بلوکی واقعا فوق‌العاده است! امیدوارم من هم بتوانم چنین چیزی را در دنیای خودم بنا کنم». turbulenttotoro نیز اشاره کرد که چنین بیلدی مایه افتخار تمامی بازیکن‌های ماینکرفتی است و همه باید بابت چنین چیزی خوشحال باشند. نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما تا کنون چنین چیزی در بازی ساخته‌اید؟

منبع: Reddit


Loading