سازمان‌های فدرال می‌گویند به صورت روزانه ۷۰ شکایت درباره مراحل طولانی لغو اشتراک و موارد مشابه دریافت می‌کنند. اما با تصویب این قانون، کسب‌وکارها موظفند لغو اشتراک را تسهیل و شفاف کنند.

«کمیسیون فدرال تجارت» (FTC) آمریکا چهارشنبه این هفته اعلام کرد که مراحل تصویب این قانون جدید موسوم به «کلیک برای لغو» به اندازه فرایند خرید اشتراک تسهیل خواهد شد. کمپانی‌ها علاوه بر این باید شرایط استفاده از خدمات را به شکل دقیق‌تری ارائه دهند تا مشتریان احساس «فریب‌خوردگی» نکنند.

«لینا خان» رئيس «کمیسیون فدرال تجارت» به «ان‌پی‌آر» می‌گوید: «در موارد بسیاری، کسب‌وکارها مردم را به حلقه‌های بی‌پایانی برای لغو اشتراک هدایت می‌کنند. هیچ‌کس نباید گرفتار پرداخت برای خدماتی شود که بیش از این نمی‌خواهد از آن استفاده کند.»

این سازمان پیش‌تر از آمازون به دلایل مرتبط شکایت و آن را «فریب» مردم برای خرید اشتراک پرام که لغو آن تعمداً دشوار است متهم کرده بود.

سایت سی‌نما

source

توسط techkhabari.ir