در تازه‌ترین تریلر پخش شده از دومین انیمه سینمایی مجموعه بتمن نینجا که با نام Batman Ninja Vs. Yakuza League شناخته می‌شود، مشخص شده تنها یاکوزا لیگ، شوالیه تاریکی را تهدید نمی‌کند.

بتمن نینجا در زمان نمایش در سال ۲۰۱۸، زمینه‌ای را فراهم کرد که طرفداران دنیای دی سی، شوالیه تاریکی و متحدانش را به شکل متفاوتی دنبال کنند. مدتی پیش دنباله این اثر رونمایی شد که نسخه شرور لیگ عدالت را در قالب لیگ یاکوزا به تصویر خواهد کشید. در حالی که تبدیل شدن کاراکتر‌های آکوامن، فلش، واندر وومن و گرین لنترن به آنتاگونیست، تهدید بزرگی برای بتمن محسوب می‌شود، اما تازه‌ترین انیمه سینمایی Batman Ninja Vs. Yakuza League نشان داده که شخصیت منفی دیگری در پس‌زمینه حضور داشته و وقایع را رقم می‌زند.

دنباله انیمه بتمن نینجا

دنباله انیمه بتمن نینجا

در اولین اثر مجموعه Batman Ninja، جوکر شرور اصلی داستان بوده که این امر منطقی و قابل پیش‌بینی بود، زیرا شاهزاده جرم و جنایت گاتهام، همواره دشمن بتمن بوده و شوالیه تاریکی را به چالش می‌کشد. اگر چه به واسطه محتوا‌های تبلیغاتی انیمه سینمایی بتمن نینجا علیه لیگ یاکوزا، تایید شده که جوکر و هارلی کویین با ظاهری جدید بر‌می‌گردند، اما ظاهرا آن‌ها آنتاگونیست اصلی نخواهند بود. تازه‌ترین تریلر انیمه سینمایی Batman Ninja Vs. Yakuza League نه تنها شخصیت منفی محوری را معرفی کرده، بلکه از نمایش آن در سال آینده در شبکه نمایش خانگی خبر می‌دهد.

تریلر جدید انیمه Batman Ninja Vs. Yakuza League منتشر شد + ویدیو

در تریلر جدید انیمه سینمایی بتمن نینجا در برابر لیگ یاکوزا، مشخص شده که راس الغول قصد دارد از شرایط به وجود آمده استفاده کند. از آن جایی که او همواره گروه سربازان خود را در قالب League of Assassins در اختیار داشته، منطقی است که نسخه شیطانی ابر‌قهرمانان جاستیس لیگ را دور هم جمع کند. در حالی که شخصیت منفی اصلی مشخص شده، اما هنوز معلوم نیست که چرا اعضای لیگ عدالت به این شکل تغییر پیدا کرده‌اند. همچنین کنجکاوی طرفداران نسبت به حضور سوپرمن بدون پاسخ باقی مانده است. تریلر جدید انیمه سینمایی Batman Ninja Vs. Yakuza League را در زیر مشاهده می‌کنید:

راس الغول که با لقب سر شیطان (The Demon’s Head) شناخته شده، در کنار کاراکتر‌هایی مثل جوکر، پنگوئن، ریدلر و اسکرکرو یکی از شخصیت‌های منفی مهم در دنیای کمیک‌های DC است. راس الغول مغز متفکر دنیای جنایت است که به لطف قدرت لازاروس پیت، از مرگ فرار کرده و به فردی نامیرا تبدیل شده است. این آنتاگونیست مجموعه بتمن، همواره در تلاش است تا دنیا را تغییر دهد که از این جهت یک شخصیت منفی بزرگ محسوب می‌شود. همچنین او پدربزرگ دیمین وین (رابین) است.

بهترین فیلم‌های دی‌سی بدون بتمن و سوپرمن

در سال‌های اخیر صنعت انیمه در کشورهای غربی بیش از پیش محبوب شده و شرکت‌های مختلف از جمله برادران وارنر تلاش می‌کنند که آثار خود را به شکل انیمه در اختیار طرفداران و علاقه‌مندان قرار دهند. اخیرا انیمه Suicide Squad Isekai پخش و شخصیت‌هایی از جمله ددشات و هارلی کویین را به شکل متفاوتی از سایر اقتباس‌ها به تصویر کشید.

نظر شما در مورد تریلر جدید انیمه سینمایی Batman Ninja Vs. Yakuza League چیست؟ آیا این اثر توانسته نظر شما را جلب کند؟ آیا موافق ساخت انیمه اقتباسی از مجموعه‌های مشهور غیر ژاپنی هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


سایلنت هیل ۲ بهترین بازی ترسناک تاریخه؟ میزگیم با امید لنون

سایلنت هیل 2 بهترین بازی ترسناک تاریخه؟ میزگیم با امید لنون

Loading

source

توسط techkhabari.ir