صاحب‌خبر –

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین پیش‌بینی وضعیت جوی کشور اظهار کرد: امروز در بعضی نقاط استان‌ها آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، ارتفاعات مرکزی البرز و شنبه در شمال و شرق آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، کردستان و ارتفاعات استان‌های البرز و تهران، رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید، گرد و خاک و در نقاط مستعد گرد پیش بینی می‌شود.

وی افزود: طی این دو روز در استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده رخ خواهد داد و یکشنبه تا سه‌شنبه شاهد تشدید بارش در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل خواهیم بود، همچنین دوشنبه و سه‌شنبه در شمال غرب و ارتفاعات مرکزی البرز و سه‌شنبه علاوه بر این مناطق در شمال شرق بارش پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: از روز شنبه تا سه‌شنبه کاهش محسوس دما در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد و بارش در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

ضیایان گفت: جمعه و شنبه در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، استان‌های ساحلی خزر و از شنبه تا سه‌شنبه علاوه بر این مناطق در استان‌های واقع در مرکز، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق کشور، وزش باد شدید، در بعضی نقاط گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

∎​

source

توسط techkhabari.ir