کامندهای ماینکرفت (Minecraft) به شما این امکان را می‌دهد که برخی از جنبه‌های بازی را که به طور معمول قابل تغییر نیستند، تغییر دهید. این ترفندها می‌توانند شامل اسپاون ماب‌ها، آیتم‌ها و حتی مناطق کوهستانی که کاملاً صاف می‌شوند، باشد. از آنجایی که کامندها به شما اجازه می‌دهند تا به شدت بر گیم پلی تأثیر بگذارید، ولی معمولاً در بازی تقلب در نظر گرفته می‌شود. یکی از کامندهای موجود در بازی کامند /mobevent است که به شما امکان می‌دهد برخی از mobevent ها را فعال یا غیرفعال کنید.

این مقاله توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید از کامند mobevent استفاده کرده و چگونه می‌توانید از آن در playthrough خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که این کامند در انحصار نسخه بدراک است که شامل تمامی نسخه‌های گوشی هوشمند، نسخه‌های کنسول و پی سی و نسخه آموزشی ماینکرفت می‌شود. در نهایت لازم است بدانید که بازیکنان نسخه جاوا نمی‌توانند از آن استفاده کنند. با مجله بازار همراه باشید.

نحوه استفاده از کامند /mobevent در نسخه بدراک ماینکرفت

ابتدا چیت‌ها را در منوی بازی ماینکرفت فعال کنید.

ابتدا چیت‌ها را در منوی بازی ماینکرفت فعال کنید.

استفاده از کامند /mobevent درست مانند استفاده از هر کامند دیگری در بازی عمل می‌کند. اما قبل از شروع تایپ کامند یاد شده، مطمئن شوید که چیت‌ها در تنظیمات بازی فعال هستند. برای نسخه پی سی، اطمینان حاصل کنید که «Enable Cheats» هنگام شروع یک دنیای LAN جدید روشن است. برای کنسول‌ها و گوشی‌های هوشمند، به تنظیمات بازی بروید و «Cheats» را فعال کنید. این کار به شما امکان می‌دهد از گزینه چت برای وارد کردن کامندها استفاده کنید. پس از انجام تمام تنظیمات، این مراحل را برای استفاده از کامند /mobevent دنبال کنید.

  • چت باکس را باز کرده و عبارت Mobevent/ را تایپ کنید.
  • با این کار چند گزینه برای انتخاب ظاهر می‌شود.
  • شما می‌توانید Wandering trader event, the pillager patrol event و the ender dragon event را خاموش کنید.
  • پس از غیرفعال شدن، کادر کامند را ببندید و بازی را شروع کنید.
mob event را که می‌خواهید خاموش کنید٫ انتخاب کنید.

mob event را که می‌خواهید خاموش کنید٫ انتخاب کنید.

اکنون که می‌دانید چگونه از کامند /mobevent استفاده کنید، بیایید ببینیم این کامند در ماینکرفت چه می‌کند و چگونه می‌تواند مفید باشد.

طرفدار ماینکرفت سیدهای باورنکردنی را با پیل گاردن و چری گرو کشف کرده است

کامند /mobevent چه کاری انجام می‌دهد؟

&

;

Mobevent / به شما امکان می‌دهد برخی از mob event ها را روشن یا خاموش کنید. هنگام بازی کردن ماینکرفت، ایونت‌هایی مانند ظاهر شدن واندرینگ تریدر یا حمله پیلیجرها به روستا، ایونت‌ّایی تصادفی هستند که می‌توانند در هر زمانی در طول بازی اتفاق بیفتند. کامند /mobevent به شما امکان می‌دهد از وقوع این ایونت‌های تصادفی جلوگیری کنید.

افزونه Naturalist ۲.۰ ماینکرفت دارای اسب آبی و سایر حیوانات وحشی است

پس از خاموش شدن، پیلیجرها به هیچ روستایی حمله نمی‌کنند، واندرینگ تریدرها ظاهر نمی‌شوند و حتی از اسپاون اندر دراگون در بعد end جلوگیری می‌کنند. همانطور که قبلا ذکر شد، کامندها به دلایل واضح به عنوان تقلب در نظر گرفته می‌شوند، بنابراین اگر می خواهید اچیومنت‌های خود را حفظ کنید، مطمئن شوید که آن‌ها را در دنیای دیگری امتحان کنید. شما می‌توانید یک نسخه پشتیبان از دنیای خود نیز ایجاد کنید. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


Loading