حالا که همه ما بی‌صبرانه منتظر عرضه جی تی ای ۶ هستیم، بازی‌های مختلفی وجود دارند که صبر را برای ما آسان‌تر سازند. یکی از این آثار بازی The Precinct است که با وجود ویژگی‌های متفاوت، هسته‌ای شبیه به فرنچایز جی تی ای دارد.

مجموعه Grand Theft Auto سابقه‌ای درخشان دارد و اگر آن را بزرگ‌ترین نام دنیای ویدیو گیم معرفی کنیم مبالغه نکرده‌ایم. هر یک از نسخه‌های این بازی ویژگی‌های جدیدی به همراه داشتند و در نوع خود صنعت بازی‌های ویدیویی را رو به جلو سوق دادند. اما آنچه که همه چیز را شروع کرد و جریان جدیدی را در دنیا به راه انداختن همان GTA 1 است که در سال ۱۹۹۷ منتشر شد. این بازی که دوربین بالا به پایین داشت و با بودجه کمی ساخته شده بود، پایه‌های یکی از بزرگ‌ترین فرنچایزهای دنیای سرگرمی را بنا کرد.

دانلود ماد Play As CJ برای بازی سایلنت هیل ۲ ریمیک

حال بازی The Precinct که در موردش صحبت می‌کنیم، با الهام از مجموعه جی تی ای و به خصوص نسخه ابتدایی ساخته شده است. این بازی هم درست مانند نسخه اول جی تی ای دوربین بالا به پایین دارد و در عین حفظ عناصر کلاسیک، یک بازی کاملا مدرن است. حال از آنجایی که فعلا فاصله زیادی تا عرضه جی تی ای ۶ داریم و حداقل باید یکسال برای تجربه آن صبر کنیم، رفتن به سراغ بازی مورد بحث خالی از لطف نخواهد بود.

بازی The Precinct

در این بازی شما نقش یک پلیس را برعهده دارید

داستان بازی The Precinct در یکی از شهرهای شرقی آمریکا در دهه ۱۹۸۰ جریان دارد؛ شهری که از خلاف و فساد پر شده و امید کمی به پاکسازی آن دیده می‌شود. شخصیت اصلی که شما کنترل آن را برعهده می‌گیرید یک پلیس تازه‌کار به نام نیک کوردل است که برای ابتدای کار در خیابان‌ها گشت می‌زند و با خلافکارهای خرده‌پا مقابله می‌کند. البته انگیزه اصلی او در این میان پیدا کردن شخصیتی است که پدرش را به قتل رسانده. بازی مورد بحث درست مانند سری جی تی ای شهری پر از فساد و خلاف را به تصویر می‌کشد؛ منتها زاویه دید متفاوتی دارد. در واقع شما به جای اینکه نقش قانون شکن را برعهده داشته باشید، به مامور قانون تبدیل می‌شود.

چرا بازی GTA ۶ به یک زندان بهتر از GTA ۵ نیاز دارد؟

در این بازی که توسط استودیو Fallen Tree توسعه داده شده، شما باید در کف خیابان‌های این شهر گشت بزنید و با مسائلی مثل دزدی، زورگیری، تیراندازی و… مقابله کنید. البته بازی این انتخاب را به شما می‌دهد که به تنهایی به سراغ خلافکارها بروید یا با نیروهای پشتیبانی و کمکی تماس بگیرید. شاید ما هنوز تا عرضه جی تی ای ۶ فاصله داشتیم، اما بازی The Precinct یکی از معدود آثاری است که می‌تواند صبر و تحمل را راحت‌تر سازد.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: PCGamesN


Loading