سری ردمی K80 بار دیگر سرتیتر خبرها شده است. در کمال تعجب، گفته می‌شود که نسخه پرو این سری به بازارهای جهانی راه پیدا خواهد کرد.

بر اساس گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، سری Redmi K80 قبلا در پایگاه داده و اطلاعات IMEI مشاهده شده است. اکنون، اطلاعات جدیدی درباره این گوشی‌های هوشمند منتشر شده که مهم‌ترین آن تغییر وضعیت فروش آنها در بازارهای جهانی و بین‌المللی است. ظاهرا قرار است که ردمی K80 پرو به بازارهای جهانی راه پیدا کند و دیگر در انحصار بازار چین نباشد.

راهنمای خرید تکراتو

تغییر سیاست ردمی در زمینه فروش جهانی ردمی K80 Pro اصلا قابل پیش‌بینی نبود و از این رو همه با شنیدن این خبر شگفت‌زده شده‌اند. این بدان معناست که شاهد عرضه یک گوشی پوکو با تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 4 به بازار خواهیم بود. البته در نظر داشته باشید که این خبرها مستقیما توسط شیائومی اعلام نشده و ممکن است که در زمان عرضه با وضعیت متفاوتی مواجه شویم.

سری ردمی K80 در راه است

انتظار می‌رود که سری ردمی K80 با دو مدل با نام‌های Redmi K80 و Redmi K80 Pro به بازار عرضه شود. در این میان، نسخه پایه با اسم رمز zorn، شماره مدل داخلی O11 و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام به بازار عرضه خواهد شد.

در ابتدا تصور می‌شد که اسم رمز این گوشی Miro خواهد بود اما اکنون گفته می‌شود که این اسم رمز به نسخه پرو تعلق خواهد داشت. یعنی ردمی K80 پرو با اسم رمز miro، شماره مدل داخلی O11U و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام وارد بازار خواهد شد.

سری ردمی K80

جالب است بدانید که دو گوشی ردمی K80 و ردمی K80 پرو در سطح جهانی در دسترس خواهند بود، اما در هند نه. البته یک گوشی هوشمند متفاوت با اسم رمز rodin دیده شده که احتمالا مربوط به بازار هند می‌شود. می‌توان انتظار داشت که این گوشی هوشمند دارای پردازنده مدیاتک یعنی دایمنسیتی 8400 باشد. البته باید در نظر داشته باشید که گوشی‌های سری K ردمی در بازارهای جهانی با نام تجاری پوکو شناخته می‌شوند.

همان‌طور که گفته شد، در ابتدا قرار بود که Redmi K80 Pro فقط مختص به بازار چین باشد، اما ظاهرا شیائومی به دنبال نشت اطلاعات، استراتژی خود را تغییر داده است. علاوه بر این، یک گوشی هوشمند دیگر از سری K ردمی با نام رمز dali مشاهده شده که احتمال کنسل شدن آن بسیار بالا است.

با این حال، اگر شیائومی از ساخت این مدل صرف نظر نکند، برای اولین بار، سه گوشی جدید در سری ردمی K80 خواهیم داشت. با وجود افشاگری‌های فراوان، نظر کاربران زیادی به این گوشی‌ها جلب شده و همه مشتاقانه منتظرند تا ببیند این دستگاه‌ها چه چیزی برای ارائه دارند. انتظار می‌رود که شیائومی سری Redmi K80 را در ماه نوامبر معرفی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سری ردمی K80 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

source

توسط techkhabari.ir