شمال ایران به‌دلیل داشتن آب‌وهوای مناسب و طبیعت زیبا یکی از بهترین مقاصد برای سفر و گذراندن اوقات فراغت است. نواری سواحلی که از گلستان آغاز شده و به گیلان ختم می‌شود. شما می‌توانید با انتخاب بهترین و لوکس‌ترین هتل‌ های شمال یک سفر بی‌نظیر را تجربه کنید. هتل‌های ۵ ستاره، ۴ ستاره، ساحلی، جنگلی و… همگی می‌توانند سفری لذت‌بخش را برای شما رقم بزنند. شما می‌توانید باتوجه به تعداد نفرات، مدت زمان اقامت و بودجه خود مناسب‌ترین هتل را انتخاب و رزرو نمایید.

بهترین هتل ‌های ۵ ستاره شمال

هتل‌های ۵ ستاره در شمال جزء لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌ها هستند که امکانات بسیار خوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. این هتل‌ها با کیفیت بالای خود، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده‌اند.

هتل هایت خزر چالوس

یکی از بهترین‌ هتل‌های پنج ستاره شمال کشور، هتل هایت خزر چالوس است که به هتل پارسیان نیز شهرت دارد. این هتل شامل ۱۶۴ اتاق روبه دریا و جنگل بوده که در بال‌های شرقی و غربی آن ساخته شده‌اند. بال غربی در سال ۹۵ مورد بازسازی قرار گرفته و به همین دلیل اتاق‌های آن نوسازتر و البته گران‌تر هستند. از امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ، لاندری، خودپرداز، تاکسی سرویس، خدمات بیدارباش، اینترنت و سالن همایش، صندوق امانات، روم سرویس ۲۴ ساعته، پیست دوچرخه‌سواری، رستوران، کافی شاپ، صبحانه رایگان و… اشاره کرد. این هتل همچنین به منطقه تفریحی نمک ‌آبرود، غار یخ و دریاچه ولشت دسترسی آسانی دارد.

هتل ونوس پلاس نمک ‌آبرود

یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره در شمال کشور، هتل ونوس پلاس نمک ‌آبرود بوده که با ۱۳ طبقه و ۶۰ واحد اقامتی در دل جنگل واقع شده است. اتاق‌های این هتل منظره‌ای روبه دریا یا جنگل دارند که آرامش را به شما القا می‌کنند. اتاق‌های دوتخته، سه‌تخته، سوئیت، رویال، کانکت و… از انواع اتاق‌های این هتل هستند که شامل امکاناتی چون صندوق امانات، یخچال، سرویس فرنگی، دستگاه چای‌ساز، سشوار و تلویزیون می‌شوند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به مجموعه آبی و سونا و جکوزی، رستوران و کافی ‌شاپ، خشکشویی، پارکینگ اختصاصی و سالن کنفرانس و همایش اشاره کرد.

بهترین هتل‌ های ۴ ستاره شمال

هتل‌‌های ۴ ستاره شمال کشور نیز خدماتی مانند هتل‌های ۵ ستاره ارائه می‌دهند با این تفاوت که از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند. انتخاب این هتل‌ها برای اقامت، سفری دلپذیر را برای شما رقم می‌زند.

هتل میزبان بابلسر

یکی از هتل‌های ۴ ستاره در شمال کشور و در بابلسر، هتل میزبان نام دارد. این هتل دارای یک شعبه ۵ ستاره نیز است. هتل میزبان بابلسر دارای ۵۶ واحد اقامتی با منظره‌‌ای روبه جنگل و شالیزار بوده و دسترسی آسانی به تالاب فریدون‌کنار دارد. هر اتاق باتوجه به طبقه‌ای که در آن قرار دارد، چشم‌انداز و متراژ، امکانات مختلفی را ارائه می‌دهد؛ از این امکانات می‌توان تلویزیون، اینترنت پرسرعت، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، چای‌ساز، سرویس بهداشتی و حمام را نام برد. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به استخر، سالن کنفرانس، پارکینگ اختصاصی، رستوران و کافی ‌شاپ، زمین ورزشی و… اشاره کرد.

هتل پارسیان آزادی رامسر

هتل ۴ ستاره پارسیان آزادی از هتل ‌های شمال بوده که دارای موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی است و در سال ۱۳۱۲ تاسیس شد. این هتل با ۱۶۲ واحد اقامتی در جاده چابکسر قرار داشته و از بزرگ‌ترین هتل‌های شمال محسوب می‌شود. امکانات و خدمات رفاهی این هتل می‌توان به اینترنت رایگان، صندوق امانات، سرویس فرنگی، رستوران و کافی ‌شاپ، استخر و سونا، پارک کودکان، مینی‌بار اشاره کرد.

هتل پارسیان آزادی

بهترین هتل ‌های ۳ ستاره شمال

هتل‌‌های ۳ ستاره از امکانات کمتری نسبت به هتل‌های ۴ و ۵ ستاره برخوردار هستند؛ اما خدمات مورد نیاز برای اقامت را فراهم کرده‌اند و یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت محسوب می‌شوند.

هتل نگین نور

یکی از هتل‌های شمال کشور هتل سه ستاره نگین نور است که در سال ۱۳۹۳ در شهر ساحلی نور تأسیس شد. هتل نگین نور با ۲ طبقه و ۲۴ واحد اقامتی دوتخته، سه‌تخته، سوئیت و… در نزدیکی ساحل خزر قرار گرفته و امکانات بسیار خوبی چون رستوران و کافی ‌شاپ با ظرفیت ۵۰ نفر، روم‌ سرویس، سونا و استخر، باشگاه ورزشی، ساحل اختصاصی، سیستم تهویه و سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی‌بار، پارکینگ روباز و… را به مسافران ارائه می‌دهد.

بهترین هتل ‌های ساحلی در شمال

یکی از بهترین گزینه‌های برای انتخاب اقامتگاه در شمال، رزرو هتل‌های ساحلی است. این هتل‌ها با منظره روبه ‌دریا، آرامش مضاعفی را به مسافران القا می‌کنند. همچنین دسترسی راحت به دریا از دیگر مزایا این هتل ‌های شمال محسوب می‌‌شود. برخی از بهترین هتل‌های ساحلی شامل موارد زیر هستند.

  • هتل کیمیا رامسر: یکی از بهترین هتل‌های ساحلی، هتل کیمیا در شهر رامسر است که اتاق‌هایی با دو منظره روبه ‌دریا و جنگل دارد. این اتاق‌ها از دوتخته تا چهارتخته و یک سوئیت vip، امکانات مناسبی را به مسافران ارائه می‌دهد. این هتل با ۳ طبقه و ۳۶ واحد اقامتی در سال ۹۶ افتتاح شد.
  • هتل صحرا نوشهر: این هتل به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های ساحلی در نوشهر شناخته می‌شود که دارای ۳۸ اتاق در دو ساختمان مجزا است. هتل صحرا دسترسی آسانی به ساحل خزر داشته و توسط جاده نور به نوشهر دسترسی راحتی به این هتل خواهید داشت.
  • هتل دلفین انزلی: یکی از مناسب‌ترین هتل‌ها برای رزرو در شهر انزلی، هتل دلفین است که دسترسی آسانی به ساحل داشته و از بهترین هتل‌های بندر انزلی محسوب می‌شود. این هتل ۴ ستاره در ۵ طبقه و ۱۸ واحد اقامتی تأسیس شد.

بهترین هتل ‌های جنگلی در شمال

اکر قصد سفر به شمال را دارید، بهتر است که هتل‌های جنگلی را برای اقامت انتخاب نمایید. این هتل‌ها با منظره‌ای روبه جنگل، حس شادی، نشاط و آرامش را به شما القا می‌کنند. از جمله این هتل‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • هتل بام سبز رامسر: یکی از بهترین هتل‌های جنگلی در شهر رامسر که از منظره‌ای زیبا برخوردار بوده، هتل بام سبز است. این هتل در ارتفاع ۷۰۰ متری از سطح دریا قرار داشته و اتاق‌ها و سوئیت‌های vip آن امکانات مناسبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. این هتل نمای زیبایی روبه کوهستان دارد و از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در جنگل است.
  • هتل سالار دره ساری: این هتل جنگلی به‌عنوان یک هتل ۴ ستاره در دسته هتل‌های لوکس در ساری قرار دارد که در ۴ طبقه با ۵۶ اتاق تأسیس شد. این هتل از امکانات بسیار زیادی برخوردار بوده و منظره‌ای زیبا از جنگل را پیش چشم نمایان می‌سازد.

سخن پایانی

انتخاب هتل و اقامتگاه یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در هر سفر محسوب می‌شود. اگر قصد سفر به مناطق شمالی را دارید حتماً هتل‌های ساحلی و جنگلی را انتخاب کنید. این ‌هتل‌ها با منظره و چشم‌انداز زیبایی که روبه دریا و جنگل دارند، حس آرامش و نشاط را به شما القا می‌کنند. شما می‌توانید با رزرو بهترین هتل‌ های شمال از وب سایت اسنپ تریپ سفری به‌یادماندنی را برای خود رقم بزنید.

source

توسط techkhabari.ir