تریلر اخیری که از فصل دوم سریال The Last of Us منتشر شد، بسیاری از طرفداران را به آن امیدوارتر کرده و در کنار آن اطلاعات و جزئیات جالب توجهی در اختیارمان قرار داده است. در این میان یک طرفدار خوش ذوق لست آو آس دست به کاری هیجان‌انگیز زده و تریلر فصل دوم سریال HBO را در بازی The Last of Us Part 2 بازسازی کرده است.


تریلر رسمی فصل دوم The Last of Us


فصل ۲ سریال لست آو آس قرار است وقایع قسمت دوم بازی محبوب و جنجالی ناتی داگ را دنبال کند، جایی که الی و جول پنج سال از اتفاقات قسمت پایانی فصل اول فاصله دارند. فصل اول سریال به خاطر وفاداری شگفت‌انگیز به بازی محل اقتباسش حسابی مورد تحسین قرار گرفت و بسیاری از صحنه‌های تاثیرگذار و نمادین بازی نخست The Last of Us مو به مو در سریال لایو اکشن بازسازی شدند. البته این تنها نقطه قوت سریال نبود، چراکه این اثر در انتخاب زمینه‌ها و عناصری که خلاقانه یا متفاوت بود، بسیار عالی عمل کرد و اپیزودی مثل سوم (با محوریت بیل و فرانک) به زعم خیلی از منتقدان برترین قسمت فصل اول بوده.

نقد سریال The Last of us | فصل اول

مشخصا بازی The Last of Us Part 2 بسیار بزرگ‌تر از پارت ۱ است و اقتباس آن در قالب سریال کار دشوارتری خواهد بود. صدالبته که طرفداران به خاطر عملکرد عالی فصل نخست، به کار تیم تولید سریال در HBO ایمان دارند و بیشتر از هر چیزی نسبت به نحوه اقتباس بازی دوم لست آو آس کنجکاو هستند. اچ‌بی‌او چند هفته پیش مصادف با روز لست آو آس تریلری نسبتا مفصل از فصل دوم را به نمایش گذاشت که به نحوی روند کلی این چپتر جدید از ماجراجویی‌های الی و جول را به ما نشان داد.

حال یک تریلر فن‌مید (ساخته شده توسط هواداران) توسط کانال Rage Tributes در یوتوب منتشر شده که سعی دارد به شکلی تحسین‌برانگیز صحنه‌ها و اتفاقات تریلر را در بازی The Last of Us Part 2 بازسازی کند. این تریلر خیلی زود مورد استقبال کاربران فضای مجازی قرار گرفته و در پلتفرم‌هایی مثل X (توییتر) نیز دست به دست می‌شود. این تریلر به خوبی نشان می‌دهد چقدر سریال لست آو آس به بازی ناتی داگ وفادار است و خیلی از صحنه‌ها به طور باورنکردنی مشابه یکدیگر هستند.

مشاهده تریلر فن‌مید فصل ۲ لست آو آس:

گرچه با تمام این اوصاف، ما می‌دانیم که فصل دوم تغییرات قابل توجه و مهمی نسبت به بازی خواهد داشت، چراکه داستان پارت ۲ قرار است طی بیش از یک فصل روایت شود. از تغییرات محسوس دیگر می‌توان به صحنه‌های ابتدایی تریلر اشاره کرد که در آن جول (با هنرنمایی پدرو پاسکال) با شخصیت مرموز کاترین اوهارا صحبت می‌کند، گویی که او دکتر تراپیستش باشد. تریلر فن‌مید همچنین شامل صحنه‌هایی می‌شود که به کل در تریلر سریال وجود نداشته‌اند؛ از جمله مواجهه اولیه با لو (Lev) و یارا (Yara) که اصلا برای فصل دوم معرفی نشده‌اند و نمی‌دانیم بازیگران احتمالی آنان چه کسانی خواهند بود.

فصل دوم سریال The Last of Us قرار است در تاریخ نامشخصی از ۲۰۲۵ از طریق شبکه HBO Max پخش خواهد شد.

منبع: Game Rant


Loading