ردمی K80 پرو با مشخصات برجسته و قابل توجهی مانند تراشه پرچمدار کوالکام و باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی به زودی وارد بازار خواهد شد.

در حالی که شرکت شیائومی در حال آماده شدن برای معرفی سری 15 خود در اواخر ماه جاری است، برند زیر مجموعه آن یعنی ردمی، در سکوت خبری، محصول بعدی خود یعنی سری ردمی K80 را آماده می‌کند. انتظار می‌رود که این سری شامل دو مدل با نام‌های ردمی K80 و ردمی K80 Pro باشد.

راهنمای خرید تکراتو

اکنون، به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، جزئیات جدیدی درباره Redmi K80 Pro به لطف یکی از افشاگران مشهور دنیای تکنولوژی یعنی Digital Chat Station فاش شده است. اگرچه پست اصلی در شبکه اجتماعی ویبو توسط نویسنده آن یعنی DCS حذف شده اما بیشتر کاربران تا قبل از ناپدید شدن پست، از مشخصات این گوشی آگاه شده‌اند.

مشخصات ردمی K80 پرو

بر اساس گفته‌های DCS، گوشی ردمی K80 Pro به پردازنده جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 الیت مجهز خواهد شد. با توجه به اینکه ردمی K70 Pro دارای تراشه پرچمدار فعلی این شرکت یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 است، این مسئله قابل حدس بود.

ردمی K80 پرو

گفته می‌شود که این گوشی از یک باتری سیلیکونی عظیم 6000 میلی ‌آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود که در مقایسه با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نسل قبلی یک ارتقای قابل توجه محسوب می‌شود. همچنین DCS ادعا می‌کند که تراکم انرژی در باتری به بالاترین حد خود رسیده و این مسئله به توانایی باتری برای ذخیره انرژی بیشتر در فضای کوچک‌تر منجر می‌شود.

باتری‌های سیلیکونی در مقایسه با باتری‌های مبتنی بر لیتیوم، به خاطر چگالی انرژی بالاتر شناخته می‌شوند. این دسته از باتری‌ها امکان بسته‌بندی ظرفیت بیشتر در فضای کوچک‌تر را فراهم می‌کنند. این بدان معناست که دستگاه برای قرار دادن باتری بزرگ‌تر نیازی به بزرگ‌تر و سنگین‌تر شدن ندارد. بنابراین، با وجود چگالی انرژی بالا، باتری حتی می‌تواند باریک‌تر از نسل قبل باشد و این مسئله بر ضخامت کلی دستگاه نیز تأثیر می‌گذارد.

علاوه بر این، ردمی K80 Pro از شارژ سریع سیمی 100 واتی پشتیبانی می‌کند و جهت راحتی کاربران، شارژ بی‌سیم نیز در نظر گرفته شده است. اگر این مطلب درست باشد، ردمی K80 پرو اولین گوشی در سری K ردمی خواهد بود که راهی راحت برای شارژ کردن گوشی بدون استفاده از کابل را ارائه می‌دهد.

با این حال، توجه داشته باشید که تمام این مطالب در حد شایعه و حدس و گمان هستند و برای تایید آنها باید منتظر اعلامیه رسمی ردمی باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات ردمی K80 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

source

توسط techkhabari.ir