مانگا Oshi No Ko از آثار مشهور و موفق چند سال اخیر است که انیمه اقتباسی آن طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. حال مشخص شده که پس از انتشار چهار شماره دیگر، مانگا اوشی نو کو به پایان می‌رسد.

سال ۲۰۲۴ مصادف است با انتشار شماره آخر و پایان دو مجموعه بزرگ صنعت مانگا یعنی My Hero Academia و Jujutsu Kaisen و خداحافظی طرفداران با دانش‌آموزان یو.ای آکادمی و جادوگران جوجوتسو. متاسفانه مانگا‌هایی که در سال جاری به ایستگاه آخر می‌رسند، به همین تعداد محدود نشده و آثار دیگری هم داستان خود را به اتمام می‌رسانند. در قالب یک خبر غافلگیر‌کننده تایید شده که آخرین شماره از مانگا Oshi No Ko در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد. بر این اساس تنها چهار شماره تا اتمام مانگا مذکور باقی مانده است.

مانگا و انیمه اوشی نو کو

انیمه Oshi No Ko هنوز بخش‌های زیادی را باید اقتباس کند

مجموعه اوشی نو کو از روز‌های ابتدایی انتشار مانگا و نمایش انیمه اقتباسی، به لطف ویژگی‌هایی از جمله پایان تکان‌دهنده بخش‌های ابتدایی، توجه زیادی را به خود جلب کرد. این اثر به واسطه شخصیت‌های اصلی خود از جمله آی، آکوا و روبی به نیمه تاریک دنیای سرگرمی و شهرت پرداخته و نشان می‌دهد که آیدل‌ها و افراد مشهور با چه مواردی دست و پنجه نرم می‌کنند. 

فصل سوم انیمه Oshi no Ko تایید شد + ویدیو

در بیانیه رسمی منتشر شده در صفحه مانگا Oshi No Ko در شبکه‌های اجتماعی، اعلام شده که شماره ۱۶۶ آخرین بخش از این اثر خواهد بود. طبق برنامه‌ریزی‌ها، شماره مذکور از مانگا اوشی نو کو در تاریخ  ۲۴ آبان ۱۴۰۳ (۱۴ نوامبر ۲۰۲۴) منتشر می‌شود. تا‌کنون ۱۶۲ شماره از مانگا Oshi No Ko منتشر شده و تا دو هفته دیگر شماره جدیدی از آن در دسترس قرار نخواهد گرفت. در همین راستا شماره ۱۶۳ اثر مذکور در تاریخ ۳ آبان ۱۴۰۳ (۲۴ اکتبر ۲۰۲۴) به چاپ خواهد رسید.

انیمه اقتباسی Oshi No Ko، اثری از استودیو Doga Kobo است که فصل اول آن در سال ۲۰۲۳ پخش و اپیزود اول با مدت زمان ۹۰ دقیقه محبوبیت زیادی به دست آورد. در فصل تابستان ۲۰۲۴، فصل دوم انیمه اوشی نو کو شروع به پخش کرده و اخیرا با نمایش اپیزود سیزدهم به پایان رسید. در این زمان استودیو Doga Kobo به صورت رسمی از بازگشت انیمه Oshi No Ko در قالب فصل سوم خبر داد. در حال حاضر مشخص نشده که این اثر چه زمانی به نمایش گذاشته خواهد شد.

تریلر و تصاویر قسمت آخر فصل دوم انیمه Oshi no Ko + ویدیو

نظر شما در مورد پایان مانگا اوشی نو کو در چهار شماره دیگر چیست؟ آیا ۱۶۶ شماره را کافی دانسته یا امیدوار بودید که این اثر طولانی‌تر باشد؟ پیش‌بینی می‌کنید که مانگا Oshi No Ko به چه شکلی به پایان برسد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


بهترین بازی‌های ۲۰۲۴ خودمون رو مشخص کردیم؛ میزگیم با امید لنون و گلخان

بهترین بازی‌های ۲۰۲۴ خودمون رو مشخص کردیم

Loading

source

توسط techkhabari.ir