پیل گاردن (Pale Garden) بایوم جدید ماینکرفت (Minecraft) است که طرفداران بازی را مجذوب خود کرده است. این بایوم جذاب قرار است به‌ عنوان بخشی از وینتر دراپ آینده وارد بازی شود و بازیکنان از حال و هوای هیجان‌انگیزی که دارد٫ آن را دوست دارند. برخی حتی تا آنجا پیش رفتند که آن را بهترین بایوم ماینکرفت می‌دانند. بنابراین در ادامه با مجله بازار همراه باشید تا بدانید که چگونه بایوم جدید پیل گاردن، از بقیه بایوم‌ها متمایز است؟

هر چیزی که باعث متمایز شدن بایوم جدید ماینکرفت از بقیه موارد می‌شود

&

;

در ادامه بصورت بخش بندی شده به اثبات تمایز بایوم جدید ماینکرفت نسبت به بقیه اشاره خواهیم کرد. این بخش‌ها عبارتند از:

پالت رنگی منحصر به فرد

بایوم جدید پیل گاردن در بازی ماینکرفت به طرز وحشتناکی خاص است.

بایوم جدید پیل گاردن در بازی ماینکرفت به طرز وحشتناکی خاص است.

یکی از اولین مشاهدات در مورد بایوم پیل گاردن عدم وجود رنگ مشخص یا منحصر به فرد بودن آن است. سایه‌های مختلف خاکستری و سفید باعث می‌شود که این بایوم به طرز وحشتناکی تیره و تار به نظر برسد، برخلاف دیگر بایوم‌ها که پر از نشاط در رنگ‌های خود هستند.

پیل گاردن بطور کلی عاری از هر رنگی است و یکنواختی آن به فضای سرد بایوم می‌افزاید. علاوه بر این، درخت  Pale Oak در بایوم پوشیده شده با خزه رنگ پریده باعث می‌شود به نظر برسد که کهنه است. پالت رنگ منحصر به فرد باعث می‌شود که این بایوم ماینکرفت از دیگر بایوم‌ها مانند Taiga یا Swamp که درخشان و پر از نشاط هستند٫ متمایز شود.

حیوانات در این بایوم کجا هستند؟

هیچ ماب حیوان در بایوم پیل گاردن ماینکرفت وجود ندارد.

هیچ ماب حیوان در بایوم پیل گاردن ماینکرفت وجود ندارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد بایوم پیل گاردن فقدان کامل هر نوع ماب حیوانات است٫ پس باید با مرغ مورد علاقه خود یا آرمادیلو دوست داشتنی در این بایوم خداحافظی کنید. فقدان کامل هر موجود زنده‌ای به روح آلود بودن جو بایوم می‌افزاید و آن را به شدت بی جان به نظر می‌رساند. بیشتر بایوم‌های موجود در بازی دارای نوعی گیاه یا جانور هستند که به سرزندگی منطقه می‌افزاید.

بایوم‌هایی مانند جنگل‌ها دارای Ocelot هستند در حالی که دشت‌ها پر از حیوانات مزرعه مانند گوسفند، گاو و غیره است. اما تنها نشانه‌های زندگی جدا از خود شما، ماب کریکینگ است و آن‌ها هم خیلی دوست شما به شمار نمی‌روند.

ماب کریکینگ در بازی ماینکرفت

ماب کریکینگ موجود بومی بایوم جدید ماینکرفت است.

ماب کریکینگ موجود بومی بایوم جدید ماینکرفت است.

ماب کریکینگ جدیدترین دشمنی است که منحصراً در بایوم جدید ماینکرفت یعنی پیل گاردن می‌توانید ببینید. آن‌ها شبیه درختان Pale Oak در بایوم هستند و هنگامی که توسط بازیکنان مشاهده می‌شوند کاملاً بی حرکت می‌ایستند. اما لحظه‌ای که بازیکنان از آن‌ها روی گردان می‌شوند٫ کریکینگ از فرصت استفاده می‌کند تا به بازیکن آسیبی وارد کند.

طرفداران ماینکرفت از خانه ساخته شده با چوب بلوط pale oak هیجان زده شدند

اکثر ماب‌ّا مانند زامبی‌ها یا اندرمن در این حالت شما را تعقیب می‌کنند یا به نوعی به شما نزدیک می‌شوند اما کریکینگ ثابت می‌ماند. رفتار وهم‌آور این ماب همراه با شباهت عجیب و توانایی استتار آن، کریکینگ را از دیگر ماب‌ها متمایز می‌کند. همچنین چشمان درخشان کریکینگ در میان محیط تاریک به جذابیت منحصر به فرد لاوکرفتی آن می‌افزاید.

شب تاریک و پر از عناصر وحشتناک است، اما چیزی نخواهید شنید

در این بایوم جدید ماینکرفت، کمبود مشخص صدا باعث می‌شود احساس کنید در یک محیط بی انتها همراه با سکوت مرگبار گرفتار شده‌اید.

در این بایوم جدید ماینکرفت، کمبود مشخص صدا باعث می‌شود احساس کنید در یک محیط بی انتها همراه با سکوت مرگبار گرفتار شده‌اید.

در مورد بایوم جدید بازی ماینکرفت باید گفت که فقدان مشخصی از هر نوع صدایی وجود دارد٫ خواه از حیوانات و آب جاری هیچ صدایی به گوشتان نخواهد رسید. بطور کلی بایوم پیل گاردن به طرز وحشتناکی ساکت است و عاری از هیاهو!

ماب جدید کریکینگ در ماینکرفت ممکن است آنقدر که به نظر می‌رسد ترسناک نباشد

سکوت کر کننده آن را از دیگر بایوم‌ها مانند جنگل یا دشت‌هایی که همیشه با نوعی سروصدا از شما استقبال می‌کنند، متمایز می‌کند. البته صدای منحصر به فرد جدیدترین بایوم ماینکرفت آن را به یک تجربه منحصر به فرد هم تبدیل می‌کند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


Loading

source

توسط techkhabari.ir