عنوان سندباکس ماینکرفت (Minecraft) نسخه نهایی بایوم پیل گاردن (Pale Garden) را در بروزرسانی آینده دریافت خواهد کرد. در حال حاضر، بازیکنان به عنوان یک ویژگی آزمایشی به این بایوم جدید دسترسی دارند. از آنجایی که زمان برای ایجاد تغییرات در بایوم پیل گاردن وجود دارد، بازیکنان ایده‌های خود را برای بایوم جدید ارائه می‌کنند.

به تازگی یکی از بازیکنان ماینکرفت و کاربر ردیت به نام u/ic22487 تصاویری را در r/Minecraft به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد چگونه بایوم پیل گاردن را بهینه‌سازی کرده‌ تا مقداری مه روی زمین اضافه کند. این تغییر اضافه شده کوچک به طور گسترده‌ای کل محیط بایوم را بهبود بخشیده و آن را در هنگام شب و روز بسیار ترسناک‌تر می‌کند.

در واکنش به این مورد، کاربری به نام u/spookyhappyfun نظر داد که مه اضافه شده بسیار جذاب است و دنیایی متفاوت را ایجاد می‌کند! کاربر اصلی نیز در مورد این پست نظر داده و جزئیات بیشتری را در مورد ترفندهایی که برای دستیابی به این ظاهر انجام داده٫ ذکر کرده است. تغییرات شامل اضافه شدن مه، اشباع شدن رنگ خاک و تنظیم فاصله رندر بود. کاربر دیگری به نام u/Jaybrosia گفت که این تغییرات ساده و در عین حال جذاب هستند و استودیوی موجانگ باید از آن الگو بگیرد.

کاربر u/musical_entropy گفت که خیلی بد است که استودیو موجانگ تغییراتی از این قبیل را در آپدیت نهایی اعمال نکند. این کاربر در ادامه اظهار داشت که افکت مه بسیار بهتر از نسخه وانیلی بایوم به نظر می‌رسد. کاربر u/MrLambNugget موافقت کرد و گفت که توسعه دهندگان همیشه چیزهای نیمه پخته را به نسخه نهایی اضافه می‌کنند. با این حال، کاربر u/typevader2 مخالفت کرد و گفت که توسعه دهندگان استودیوی موجانگ به بازخوردهای بسیاری از بازیکنان توجه می‌کنند. او اشاره کرد که چگونه بروز رسانی Caves & Cliffs برای حل تمام مشکلات مربوط به جنریشن terrain بهینه سازی شده است.

&

;

کاربر u/Cpt-Hendrix گفت که وقتی بازیکن به چشمان ماب کریکینگ (Creaking) نگاه می‌کند٫ باید مکانیک توهم در بایوم پیل گاردن در آن لحظه وجود داشته باشد. کاربر دیگری به نام u/Futureazoo گفت که این افکت شگفت انگیز به نظر می‌رسد و از OP پرسید که چگونه به این کار توانسته دست بزند؟ کاربر اصلی هم پاسخ داد که این کار با نمایش موجود با یک مدل سفارشی انجام شده است.

ویژگی‌های جدید به بازی ماینکرفت خواهند آمد

ماب کریکینگ یکی از موارد اضافه شده جدید به بازی ماینکرفت است.

ماب کریکینگ یکی از موارد اضافه شده جدید به بازی ماینکرفت است.

بایوم جدید پیل گاردن و ماب کریکینگ برخی از چیزهای جدیدی هستند که بزودی به بازی ماینکرفت اضافه خواهند شد. این موارد یاد شده در حال حاضر به عنوان ویژگی‌های آزمایشی اضافه شده با اسنپ شات ۲۴w40a در دسترس است. بایوم جدید قرار است عنصر ترس بازی را بهبود بخشد، زیرا کریکینگ بدون توجه به سلاح‌هایی که استفاده می‌شود، با حملات معمولی نباید انتظار کشته شدنش را داشته باشید.

طرفداران ماینکرفت از خانه ساخته شده با چوب بلوط pale oak هیجان زده شدند

برای کشتن ماب کریکینگ، بازیکنان باید به دنبال بلوک کریکینگ هارت (Creaking Heart) باشند و آن را نابود کنند. اگر هم بازیکنان نخواهند آن را از بین ببرند، می‌توان این بلوک را با استفاده از ابزاری که با سیلک تاچ (Silk Touch) انچنت شده٫ بریک کرد. بلوک کریکینگ هارت را می‌توان در هر بایوم قرار داد و فعال کرد. اگر بازیکنان این بلوک را بین دو بلوک pale oak در یک جهت قرار بدهند، کریکینگ هارت فعال می‌شود. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


Loading

source

توسط techkhabari.ir