آنطور که مشخص است اپل بار دیگر از تولیدکنندگان محتوا شکست خورده است. دومین ویدیوی آنباکسینگ مک بوک پرو M4 قبل از عرضه رسمی، منتشر شد.

چند ماه پیش‌رو برای اپل خیلی حساس است. چند روز پیش مارک گرمن، خبرنگار بلومبرگ، با انتشار گزارشی اعلام کرد که مک‌های مجهز به تراشه M4 اپل اواخر اکتبر از راه می‌رسد. عرضه عمومی این دستگاه‌ها هم احتمالا 1 نوامبر مصادف با 11 آبان آغاز خواهد شد. البته اپل تاکنون چیزی در این باره نگفته است.

راهنمای خرید تکراتو

ویدیوی آنباکسینگ مک بوک پرو M4 قبل از عرضه رسمی، منتشر شد

آنباکسینگ محصولات اپل، پیش از عرضه رسمی اولین بار در سال 2010 اتفاق افتاد. جایی که یکی از کارمندان اپل نمونه اولیه آیفون 4 را در یکی از کافه‌های کالیفرنیا جا گذاشت. این یکی از بدترین اتفاقاتی بود که غول فناوری آمریکایی در دوران فعالیتش تجربه کرده است.

به نظر می‌رسد اپل بار دیگر این تجربه تلخ را تجربه می‌کند. روز گذشته اولین ویدیوی آنباکسینگ مک بوک پرو M4  در یوتیوب منتشر شد. اکنون یکی از تولیدکنندگان محتوای روسی، ویدیوی دیگری از یکی از محصولات جدید اپل منتشر کرده که به نظر می‌رسد مک‌بوک پرو جدید با تراشه M4 است. آنطور که مشخص است یکی از خرده‌فروشان محصول جدید اپل را در اختیار این یوتیوبر قرار داده است. خود این شخص هم اظهار کرده که اپل تاکنون حق انتشار محصولاتش آن هم در این اندازه را نداده است؛ اما با اینحال دومین ویدیوی آنباکسینگ مک بوک پرو M4 را منتشر کرده است.

همانطور که گفته شد اپل شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد. علاوه‌بر معرفی محصولات جدید، کاربران منتظرند 6 ویژگی نخست هوش مصنوعی اپل قبل از پایان ماه جاری میلادی معرفی شود. کنفرانس مالی 2024 این شرکت هم در شب هالووین برگزار خواهد شد.

آنطور که مشخص است اپل اکنون باید با لورفتن ویدیوهای محصولاتش هم سروکله بزند. با این حال هنوز برای تایید صحت ادعای این ویدیوها زود است. برای آگاهی از مشخصات کامل محصولات اپل باید تا عرضه رسمی منتظر بمانیم.

بیشتر بخوانید:

source

توسط techkhabari.ir