اگر به وسایل و تجهیزات صوتی علاقه‌مند هستید یا با آن‌ها سرو‌کار دارید، احتمالا نام برند گرین لاین را هم شنیده‌اید. این تولیدکننده از سال ۲۰۱۹ وارد بازار شد و از همان زمان تاکنون با ارائه محصولات باکیفیتی که با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا تهیه شده بودند، توانست به فروش بالایی در بازار دست پیدا کند.

گرین لاین در حال حاضر محصولات بسیار متنوعی مثل کابل شارژر، انواع پاور بانک، شارژر فندکی و… را تولید کرده است. همچنین انواع میکروفون گرین لاین نیز در بین کاربران و تولیدکنندگان محتواهای صوتی و تصویری طرفداران زیادی دارد. اما سوال اینجاست که آیا این برند می‌تواند در آینده جای بسیاری از برندهای شناخته‌شده دیگر را بگیرد؟ در این مطلب قصد داریم به برررسی میکروفون‌های یقه‌ای گرین لاین و موفقیت‌هایی که تا به حال کسب کرده است، بپردازیم و در پایان به این سوال هم پاسخ دهیم.

چرا میکروفون‌های یقه‌ای گرین لاین را انتخاب کنیم؟

گرین لاین برند چینی است که از همان ابتدای فعالیت، هدف خود را کیفیت در کنار قیمت مناسب تعیین کرد. این برند تمام تلاش خود را به‌کار برد تا روی جزئیات هر محصول تاکید بیشتری داشته باشد و بتواند نیازهای کاربرانش را برآورده کند. متریالی که گرین لاین برای تولید کالاهایش به‌کار می‌برد، از نقاط مختلف دنیا جمع‌آوری می‌شوند و به‌صورت کاملا مهندسی‌شده در تولید مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین دلیل است که این برند توانست به خوبی در بین دیگر رقبای خود در بازار به موفقیت دست یابد.

میکروفون‌های بی سیم گرین لاین هم کیفیت خوبی دارند و با مدل‌ها و قابلیت‌های مختلفی در بازار موجودند. این تنوع باعث شده است تا هر کاربری بتواند با توجه به نیاز خود، بهترین انتخاب را داشته باشد. اغلب این میکروفون‌ها امکانات پیشرفته‌ای مثل کاهش نویز و صدای شفاف، میزان شارژدهی بالا، اتصال خودکار و… را دارند و به همین دلیل خروجی صدای نهایی از آن‌ها واقعا شفاف و باکیفیت است.

۵ مدل پرطرفدار میکروفون گرین لاین در بازار

حالا که صحبت از ارزش‌ها و مزایای محصولات گرین لاین شد، بهتر است به معرفی گزینه‌های مختلف بهترین میکروفون یقه‌ای این تولیدکننده در صدااستور بپردازیم. این محصولات، مدل‌های پرفروشی هستند و کاربران از آن‌ها رضایت کامل داشته‌اند. همچنین قیمت آن‌ها نیز نسبت به امکاناتشان در سطح مناسبی قرار گرفته است:

میکروفون یقه ای بی سیم گرین لاین مدل ۳in1

اولین میکروفون پیشنهادی در لیست بررسی میکروفون گرین لاین، مدل ۳in1 است. این محصول با داشتن دو میکروفون، امکان ضبط دو نفره را به شما می‌دهد؛ درنتیجه برای مصاحبه، تهیه پادکست گروهی و… مناسب است. برای گیرنده این محصول سه رابط در نظر گرفته شده‌ که از نوع USB، TYPE-C و LIGHTNING هستند؛ بنابراین می‌توان آن را به هر دستگاه دیجیتالی وصل کرد. از جمله قابلیت‌های این میکروفون می‌توانیم به محدوده عملکرد ۳۰ متر، حساسیت بالا، سبک و قابل حمل بودن و صدای شفافی اشاره کنیم که باعث خروجی صدای عالی آن شده است.

میکروفون یقه ای بی سیم گرین لاین مدل GNSOLOWMICBK SOLO 3in1

GNSOLOWMICBK SOLO 3in1 هم در لیست بهترین میکروفن یقه‌ای تولید گرین لاین قرار دارد. این محصول به باتری ۶۰ میلی‌آمپری مجهز است که ۵ تا ۶ ساعت کار می‌کند. گیرنده این میکروفون مثل نمونه قبلی ۳ رابط مختلف دارد؛ بنابراین هرکسی با هر دستگاهی می‌تواند از آن استفاده کند. این مدل میکروفون دارای فیلتر نرم‌کننده صدا، حساسیت بالا برای دریافت صدا، وزن سبک و حجم کم‌ است.

میکروفون یقه ای بی سیم گرین لاین مدل GN2IN1DDMTCBK 2in1 رابط Type-C

میکروفون گرین لاین  GN2IN1DDMTCBK 2in1شامل یک کیس است که دو فرستنده و یک گیرنده داخل آن قرار گرفته‌اند. این محصول رابط تایپ سی دارد و اتصال بین فرستنده و گیرنده آن با بلوتوث انجام می‌شود. برای استفاده از میکروفن یقه‌ای GN2IN1DDMTCBK 2in1 باید باتری آن را شارژ کنید؛ پس از آن می‌توانید تا ۵ ساعت ضبط صدا را انجام دهید. این مدل میکروفون یقه‌ای، حساسیت بالایی برای دریافت صدای اطراف دارد و این مهم‌ترین ویژگی آن است.

میکروفون یقه ای بی سیم گرین لاین مدل GLM Professional GNPGLMWMICBK

میکروفن گرین لاین GLM Professional GNPGLMWMICBK محصولی سبک و کم‌حجم است که با الگوی قطبی Omni-Directional یا همه‌جهته می‌تواند به خوبی صدا را از تمام جهات دریافت کند. حساسیت بالا برای دریافت صدای اطراف، وجود خز بادگیر، ۱۰ ساعت شارژدهی و دیگر ویژگی‌ها باعث شده‌اند تا این محصول با استقبال زیاد مردم روبه‌رو شود. در میکروفون مورد نظر یک باتری ۳۰۰ میلی‌آمپری هم قرار داده شده و باتری خود کیس نیز ۱۱۰۰ میلی‌آمپر است.

میکروفون یقه ای بی سیم گرین لاین مدل GNWMICRTCBK رابط Type-C

مدل GNWMICRTCBK نیز از جمله میکروفون‌هایی است که دو فرستنده دارد. گیرنده این محصول با رابط تایپ سی به دستگاه‌های مختلف وصل می‌شود و اتصال آن با فرستنده از طریق بلوتوث صورت می‌گیرد. روی باکس شارژ GNWMICRTCBK یک صفحه نمایش قرار گرفته است که میزان باتری را نشان می‌دهد. خود میکروفون یقه‌ای هم ۸ ساعت بدون کیس شارژ کار می‌کند. از جمله قابلیت‌های این میکروفون می‌توانیم به امکان اضافه کردن ساند افکت و حالت صدا اشاره کنیم.

بالاترین تنوع محصولات گرین لاین را در صدااستور ببینید…

همان‌طور که در بالا هم گفتیم، گرین لاین یکی از بهترین برندهای بازار محسوب می‌شود که تا کنون میکروفون‌های یقه‌ای بسیاری پرطرفداری را به کاربران عرضه کرده است. محصولات این برند قابلیت و ویژگی‌هایی دارند که کار کردن با آن‌ها را راحت‌تر کرده است و از این رو به اغلب افرادی که به تازگی کار خود را در زمینه تولید محتوا، مصاحبه، تهیه پادکست و… شروع می‌کنند، پیشنهاد می‌شود تا روی خرید میکروفون یقه‌ای این برند فکر کنند. درواقع، می‌توان این برند را رقیبی جدی برای دیگر تولیدکنندگان حاضر در بازار دانست.

اگر شما هم می‌خواهید برای تولید محتوای صوتی و تصویری خود، یکی از محصولات گرین لاین را تهیه کنید، پیشنهاد ما این است که خرید میکروفون گرین لاین از صدااستور را در اولویت خود قرار دهید. در این مجموعه تنوع بالایی از این دسته محصولات وجود دارند و برای هرکدام از آن‌ها نیز صفحه اختصاصی در نظر گرفته شده است. بنابراین شما می‌توانید هر کالا را با دقت ببینید و حتی گزینه‌های مختلف را با هم مقایسه کنید تا درنهایت محصولی را برای خرید در نظر بگیرید که دقیقا همان چیزی باشد که به دنبالش هستید.

source

توسط techkhabari.ir