استودیوی موجانگ (Mojang) اخیراً در رویداد لایو سالانه خود، ماب جدید کریکینگ (Creaking) را برای بروزرسانی زمستانی ماینکرفت معرفی کرده است. در این رویداد، آن‌ها ماب جدید را این گونه به نمایش گذاشتند که چگونه در بایوم جدید پیل گاردن (Pale Garden)، که یک منطقه روح آلود و عجیب است و چیزی جز درختان pale oak و صدایی جز صدای خش‌خش چوب در آن به گوش نمی‌رسد، اسپاون می‌شود. خود کریکینگ هم دارای مکانیک ترسناکی است و فقط هنگام شب اسپاون می‌کند.

اگرچه ماب جدید ممکن است وحشتناک به نظر برسد، اما زمانی که بازیکنان با آن روبرو می‌شوند، خیلی کشنده نیست، به خصوص وقتی که با سایر جانوران ترسناک در ماینکرفت مقایسه می‌شود. در ادامه با مجله بازار همراه باشید، چون دلایلی را بررسی می‌کنیم که طبق آن می‌فهمید چرا ماب کریکینگ آنقدرها هم که به نظر می‌رسد٫ ترسناک نیست.

دلایلی که چرا ماب کریکینگ در بازی ماینکرفت آن چنان ترسناک نیست

این دلایل که چرا ماب کریکینگ در بازی ماینکرفت آن چنان ترسناک نیست٫ عبارتند از:

حملات ضعیف ماب کریکینگ

ماب جدید کریکینگ در بازی ماینکرفت ممکن است آنقدر که به نظر می‌رسد ترسناک نباشد.

ماب جدید کریکینگ در بازی ماینکرفت ممکن است آنقدر که به نظر می‌رسد ترسناک نباشد.

یکی از دلایل اصلی اینکه ماب کریکینگ به آن اندازه که به نظر می رسد خطرناک و ترسناک نیست، میزان آسیب ناشی از حمله آن است. در حالی که ماب جدید از یک بازیکن معمولی بلندتر و بزرگتر است، اما یکی از ضعیف‌ترین حملات را در کل بازی دارد. زمانی که بازیکنان به کریکینگ نگاه نمی‌کنند، این موجود مخفیانه به سمت آن‌ها رفته و شروع به حمله می‌کند. با این حال، در صورتی که بازیکنان هیچ آرموری نپوشند، خود حمله تنها یک قلب را از بازیکنان می‌گیرد. علاوه بر این، سرعت حمله آن از اکثر ماب‌های دشمن کم‌تر است.

به جرات می‌توان گفت که کریکینگ فقط به دلیل حرکت، صدای وهم انگیز و سه چشم زرد ترسناکش، عده‌ای را می‌ترساند، اما حمله آن چندان خطر بزرگی را به دنبال ندارد. از طرفی اگر بازیکنان آرمور کامل نترایت (Netherite) داشته باشند، می‌توانند به راحتی چندین کریکینگ را با نابود کردن بلوک‌های هارت از بین ببرند.

اگر ماب کریکینگ را با آخرین ماب ترسناک اضافه شده توسط موجانگ یعنی واردن (Warden) مقایسه کنیم، مقابله با آن بسیار آسان به نظر می‌رسد. حملات melee و رنج اتک‌های واردن می‌تواند به مقدار چندین قلب آسیب وارد کند، حتی اگر بازیکنان آرمور کامل از ندرایت به تن داشته باشند. حتی ماب دشمن معمولی مانند کریپر، اسکلتون‌ها، اسکلتون‌های wither، بلیزها، پیلیجرها و غیره می‌توانند آسیب بیشتری نسبت به کریکینگ وارد کنند.

ماینکرفت | کریکینگ در مقابل واردن و مقایسه دو تا از ترسناک‌ترین ماب‌های بازی

با وجود تمام این دلایل، شایان ذکر است که ماب کریکینگ فعلا در حال توسعه است و موجانگ هنوز هم می‌تواند قبل از انتشار رسمی در وینتر دراپ، قدرت‌های بیشتری به ماب جدید اضافه کند.

توضیحاتی در رابطه با مکانیک منحصر به فرد دیگر ماب کریکینگ

&

;

کریکینگ یکی از ماب‌های منحصر به فرد جدید در بازی ماینکرفت است که در بایوم‌ جدید پیل گاردن اسپاون می‌شود. مانند همه ماب‌های دشمن دیگر در Overworld، به محض رسیدن شب و تاریک شدن همه جا، کریکینگ شروع به اسپاون شدن می‌کند. این ماب همچنین تحت تأثیر سایر ماب‌ها قرار نمی‌گیرد و پس از اسپاون در مکان اصلی خود غیرفعال و مخفی می‌ماند. با این حال، این ماب زمانی خود را فعال می‌کند که اگر بازیکن به آن بایوم پا بگذارد٫ شروع به تعقیب بازیکن می‌کند.

چگونه با استفاده از دستورات زمان را در ماینکرفت تنظیم کنیم؟

جالب است بدانید تا زمانی که بازیکنان به ماب کریکینگ نگاه کنند٫ این ماب نمی‌تواند هیچ آسیبی به بازیکن بزند که این می‌تواند یکی از بارزترین جنبه‌های آن باشد. ناتوانی کریکینگ در صدمه زدن بسیار شدید یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فردش است. برای نابود کردن ماب کریکینگ٫ شما باید بلوک هارت که این ماب به آن متصل است را از بین ببرید و تا از طرف دیگر کریکینگ هم نابود شود. در غیر این صورت شما هر چقدر هم که به این ماب ضربه بزنید٫ کریکینگ نابود نخواهد شد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


Loading

source

توسط techkhabari.ir