در کمتر از یک هفته مانده تا پخش سریال انیمیشنی Tomb Raider: The Legend of Lara Croft، نتفلیکس ویدیو جدیدی از این اثر منتشر کرده است.

نتفلیکس در سال‌های اخیر فعالیت‌های خود در مدیوم انیمیشن را گسترش داده است. به این واسطه در سال‌های اخیر آثار مختلف و متعددی از جمله Castlevania ،Twilight of the Gods ،Scott Pilgrim Takes Off و Blue Eye Samurai از پلتفرم مذکور به نمایش گذاشته شده‌اند. Tomb Raider: The Legend of Lara Croft تازه‌ترین سریال انیمیشنی شبکه نتفلیکس است که تا چند روز دیگر پخش می‌شود.

بر‌خلاف بسیاری از سریال‌های انیمیشنی نتفلیکس، توم ریدر: افسانه لارا کرافت جزئی از دنیای بازی‌های ویدیویی سری مهاجم مقبره محسوب می‌شود. به این واسطه، سریال مذکور پس از سه‌گانه Survivor جریان دارد. این سه‌گانه به دوران پیش از بازی‌های کلاسیک سری Tomb Raider سفر کرده و در قالب بازی‌های Tomb Raider ،Rise of The Tomb Raider و Shadow of The Tomb Raider نشان داده می‌شود که چگونه لارا کرافت به شکارچی گنج مشهور و محبوب تبدیل شده است. اخیرا شبکه نتفلیکس ویدیو جدیدی از سریال انیمیشنی Tomb Raider: The Legend of Lara Croft منتشر کرده است.

نمایش ماجراجویی لارا کرافت در تریلر جدید سریال Tomb Raider + ویدیو

در ویدیویی که شبکه نتفلیکس به نمایش گذاشته، لارا در کنار جونا مایاوا، از شخصیت‌های مهم سه‌گانه Survivor دیده می‌شود. او بارها اهمیت داستانی خود را بارها ثابت کرده است. از آن جایی که سریال انیمیشن توم ریدر: افسانه لارا کرافت پس از سه‌گانه مذکور جریان دارد، احتمال هر اتفاقی وجود دارد و ممکن است که این شخصیت در اپیزود‌های مختلف این اثر کشته شود. ویدیو جدید سریال انیمیشنی Tomb Raider: The Legend of Lara Croft را در زیر مشاهده می‌کنید:

سریال انیمیشنی توم ریدر: افسانه لارا کرافت در تاریخ ۱۹ مهر ۱۴۰۳ (۱۰ اکتبر ۲۰۲۴) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. این اثر شامل ۸ اپیزود بوده و لارا کرافت را در یک ماجراجویی جدید و هیجان‌انگیز به تصویر خواهد کشید. نظر شما در مورد سریال انیمیشنی Tomb Raider: The Legend of Lara Croft و ویدیو جدید آن چیست؟ آیا این اثر توانسته نظر شما را جلب کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با @WeebHead

Loading