دنیل دی-لوئیس که با شایستگی لقب یکی از افسانه‌های تاریخ هالیوود را به دوش می‌کشد، می‌خواهد پس از هفت سال بازنشستگی به عرصه بازیگری بازگردد. وی در سال ۲۰۱۷ میلادی رسما بازنشستگی خود از سینما را اعلام کرده بود اما ظاهرا پروژه فرزند رونان باعث شده تا این بازیگر پرافتخار بار دیگر جلوی دوربین حاضر شود.

Anemone یک فیلم درام خانوادگی به کارگردان رونان دی-لوئیس است. جالب‌تر اینکه فیلمنامه این اثر با همکاری پدر و پسر به رشته تحریر درآمده و حالا مخاطبان با یک خبر شگفت‌انگیز مواجه هستند: دنیل دی-لوئیس، پرافتخارترین بازیگر مرد تاریخ سینما می‌خواهد پس از هفت سال کار تازه‌ای انجام دهد. آخرین اثر دی-لوئیس فیلم Phantom Thread (محصول ۲۰۱۷) بود و پس از آن این بازیگر رسما تصمیم به بازنشستگی گرفته بود.

تریلر فیلم گلادیاتور ۲ منتشر شد؛ تبدیل ارباب‌زاده به برده

بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم سینمایی Anemone روی روابط خانوادگی تمرکز دارد؛ مخصوص رابطه میان پدر و پسرها و همچنین برادران. دنیل دی-لوئیس مشخصا برجسته‌ترین چهره در تیم بازیگری فیلم محسوب می‌شود اما خب نمی‌توان از نام‌های دیگری چون شان بین (ستاره بازی تاج و تخت و Patriot Games)، سامانتا مورتون (بازیگر The Whale و She Said)، ساموئل باتملی (Ghost Stories و Tyrannosaur) و سافیا اوکلی-گرین (She Said و The Lazarus Project) عبور کرد.

پیتر کویاوسکی مدیر کمپانی Focus Features (تهیه‌کننده فیلم) در رابطه با بازگشت دی-لوئیس به سینما به واسطه Anemone گفت:

ما خیلی خیلی برای همکاری با هنرمند بااستعدادی چون رونان دی-لوئیس با نخستین فیلم سینمایی‌اش و همچنین دنیل دی-لوئیس هیجان‌زده هستیم. آن‌ها باهم یک فیلمنامه حقیقتا خارق‌العاده را نوشته‌اند و ما مشتاق این هستیم که دیدگاه خاص آن‌ها را در کنار تیم Plan B به مخاطبان منتقل کنیم.

دنیل دی-لوئیس

بد نیست بدانید پیش از انتشار این اخبار رسمی، چندی پیش تصاویری از حضور دنیل دی-لوئیس به همراه شان بین سر صحنه فیلمبرداری در شهر منچستر منتشر شده بود. هردو بازیگر در تصاویر مذکور کلاه ایمنی موتورسواری داشتند و مخاطبان با ظاهری خاص از دی-لوئیس مواجه شدند (تصویر بالا). باتوجه به کارنامه باورنکردنی و ماورایی این بازیگر بزرگ (از My Left Foot و Lincoln گرفته تا There Will Be Blood که جوایز اسکار متعددی نیز برده‌اند)، پیش‌بینی می‌شود فیلم Anemone نیز در جشنواره‌های مختلف هنری بدرخشد.

دی-لوئیس تا این لحظه هیچ‌گونه صحبت یا مصاحبه رسمی درباره بازگشت خود از بازنشستگی انجام نداده و دلیل دقیق این تصمیم ویژه او مشخص نشده است. با این حال حضور فرندزش به عنوان کارگردان فیلم می‌تواند به خودی خود دلیل محکمی برای انصراف از بازنشستگی باشد. دنیل دی-لوئیس در سال ۲۰۱۷ در مصاحبه‌ای با مجله W اعلام کرد که پس از Phantom Thread رسما از دنیای بازیگری خداحافظی می‌کند:

قبل از ساخت این فیلم، نمی‌دانستم که می‌خواهم از بازیگری کنار بکشم. اما می‌دانم که من و پل توماس اندرسون خیلی باهم خندیدیم و دوران فوق‌العاده‌ای داشتیم. سپس خنده‌هایمان متوقف شد، چراکه که حس غم و ناراحتی بزرگی ما را فرا گرفت. برایمان شگفت‌آور بود: ما نمی‌دانستیم واقعا چه چیز منحصر به‌فردی خلق کرده‌ایم. زندگی کردن با آن دشوار بود. هنوز هم هست.

نگاهی به فیلم Kinds of Kindness | شاید انواع مهربانی تعریفتان از مهربانی را به چالش بکشد

یک نکته عجیب و جالب توجه دیگر در رابطه با دنیل دی-لوئیس آن است که وی در سال ۱۹۹۷ میلادی به صورت موقتی از دنیای بازیگری کنار رفت تا در کنار یکی از کفاشان مطرح ایتالیایی کار یاد بگیرد. وی ظاهرا علاقه زیادی به این حرفه سنتی داشت و می‌خواست در محضر یکی از اساتید و افسانه‌های آن در کشور ایتالیا فنون جدیدی یاد بگیرد.

فیلم سینمایی Anemone فعلا تاریخ اکران مشخصی ندارد.

منبع: CBR


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟ میزگیم با @WeebHead

Loading

source

توسط techkhabari.ir