افشاگری‌های جدید نشان‌ می‌دهد که غول آمریکایی فناوری، اپل، در رویداد اکتبر جاری، مدل‌های جدید مک و آیپد را رونمایی خواهد کرد.

به گزارش ایتنا، اپل تمایل دارد در فصل پاییز، دو محصول اصلی را عرضه کند، اولی رونمایی و عرضه اپل واچ و آیفون در ماه سپتامبر، و دومی مربوط به دستگاه‌های مک و آیپد در ماه اکتبر است.

سال گذشته اپل یک رویداد غیرمعمول نیز برای رونمایی از تراشه‌های M3 برگزار کرد. احتمال می‌رود امسال نیز رویدادی مشابه برای رونمایی از نسخه M4 برگزار کند.

 

محصولات جدید




گزارش ها حاکی از آن است که محصولات جدید به زودی رونمایی خواهند شد. کارشناسان احتمالا مدل‌های جدیدی از مک‌بوک‌پرو، آی‌مک و مک مینی را به همراه آیپد مینی و آیپد به روز شده عرضه خواهند کرد.

 این افشاگری‌ها احتمال ارائه هرگونه به‌روز رسانی برای دستگاه‌های مک‌بوک ایر، آیپد ایر یا آیپد پرو را در طول این رویداد پیش رو رد کرد.

 

آخرین پردازنده “M4”




در طول چند ماه گذشته، آخرین پردازنده M4 اپل را در آیپد و نه در مک‌بوک، دریافت کنند، اما انتظار می‌رود که اپل تراشه‌های M4 را در مدل های مک‌بوک پرو معرفی کند.

برای کسانی که به دنبال طرح‌های باریک‌تر و ظریف‌تر هستند، احتمالاً شانسی برای دریافت به‌روزرسانی ندارند، زیرا به نظر می‌رسد که اپل تنها در حال به‌روزرسانی داخلی خطوط مک‌بوک پرو و ​​آی‌مک است.

 

ضمنا انتظار می‌رود به‌روزرسانی‌های مک استودیو و مک پرو در اواخر سال 2025 ارائه شوند.

طبق پیش‌بینی‌ها، یک دستگاه مک که ممکن است در این چرخه، با ظاهر جدیدی رونمایی شود، مک مینی است که بخشی از به‌روزرسانی M4 خواهد بود. برخی افشاگری‌ها نیز معتقدند مک مینی طراحی جدید و فشرده‌تری ارائه دهد.

 

آیپد مینی




اپل در ماه می گذشته آیپد پرو را به همراه تراشه جدید M4 معرفی کرد و همچنین مدل‌های جدید آیپد ایر و قلم جدید پرو را معرفی کرد. همچنین قیمت آیپد را نیز از دسته پایه، یعنی نسل دهم کاهش داد.

گزارش‌ها به آیپد مینی جدید نیز اشاره می‌کنند که ممکن است شامل ارتقای تراشه، و شاید صفحه نمایش بهتر و همچنین سازگاری بیشتر با Pencil Pro باشد.

بر اساس شایعات، جالب‌ترین ارتقا نیز احتمالا مربوط به هوش اپل (Apple Intelligence) باشد که اپل هنوز آن را منتشر نکرده است و به افزونه‌ها و پردازنده‌های خاصی نیاز دارد.

هنوز مشخص نیست که آیا اپل این فناوری را در یک آیپد ارزان قیمت قرار می‌دهد یا خیر، اما کل خط تولید آیفون اکنون برای هوش مصنوعی آماده است و انتظار می‌رود اولین ویژگی‌های هوش اپل در اکتبر امسال ارائه شود.

source

توسط techkhabari.ir