با نزدیک شدن به اکتبر 2024 بسیاری از گوشی‌هایی که تاکنون فقط در مورد آنها شایعه‌های منتشر شده بود معرفی خواهند شد. در میان اخبار گوشی های پرچمدار ، تاریخ احتمالی سری آنر مجیک 7 و زمان عرضه وان‌پلاس 13 از همه مستند‌تر است.

به‌گزارش phonearena، انتظار می‌رود سری آنر مجیک 7 در تاریخ 30 اکتبر در چین رونمایی شود. بعلاوه شایعه شده که وان‌پلاس 13 نیز قرار اس در همین ماه معرفی شود. البته تاریخی که برای معرفی وان‌پلاس 13 در نظر گرفته شده دقیق نیست ولی احتمالا برای پایان ماه اکتبر برنامه‌ریزی شده است.

راهنمای خرید تکراتو

اکتبر 2024 ؛ ماهی پر از رونمایی‌های گوشی های پرچمدار در چین

با استناد به اطلاعاتی که منابع مختلف منتشر کرده‌اند، شرکت‌های وان‌پلاس، ویوو و شیائومی خود را برای رونمایی از دستگاه‌های پرچمدار جدیدشان آماده می‌کنند. در این رونمایی از سری جدید آنر کمی غیر منتظره است؛ چراکه سری آنر مجیک 6 در ژانویه معرفی شد.

این نشان می‌دهد که شرکت آنر قصد دارد با دیگر برندهایی که در این ماه محصولاتشان را معرفی می‌کنند، همگام شود و به دنبال تغییر رویه است.

همچنین سری ویو ایکس 200 در 14 اکتبر و پس از آن سری شیائومی 15 در 23 اکتبر رونمایی خواهند شد. شایعات دیگری نیز وجود دار که اوپو فایند ایکس 8 نیز در همین ماه معرفی خواهد شد.

دلیل همزمانی معرفی این گوشی های پرچمدار چیست؟

احتمالا دلیل اینکه تمامی این برندها تصمیم گرفته‌اند در این ماه از گوشی‌های پرچمدار خود رونمایی کنند این است که دو تراشه پرچمدار نیز در همین ماه معرفی خواهند شد.

بله! دو پردانزده پرچمدار کوالکوم و مدیاتک در همین ماه معرفی می‌شوند. کوالکوم قصد دارد اسنپدراگون 8 نسل 4 را به عنوان مغز متفکر گوشی‌های وان‌پلاس 13، سری مجیک 7 آنر و شیائومی 15 در اواخر اکتبر عرضه کند. از سوی دیگر مدیاتک نیز در 9 اکتبر از پردازنده قدرتمند دایمنسیتی 9400 رونمایی خواهد کرد. این تراشه احتمالا در گوشی‌های اوپو فایند X8 و سری ویوو ایکس 200 به‌کار گرفته خواهند شد.

در ادامه جدول زمانی پیش‌بینی شده برای رونمایی برخی گوشی‌های پرچمدار آمده که عبارتند از :

  • رویداد معرفی مجیک 7 آنر در 30 اکتبر
  • رویداد معرفی شیائومی 15 در 23 اکتبر
  • رویداد معرفی وان‌پلاس 13 در اواخر اکتبر
  • رویداد معرفی ویو ایکس 200 در 14 اکتبر

نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید اینکه، تمامی گوشی‌های که در این ماه معرفی می‌شوند در ابتدا در بازار چین و بعدا در بازار جهانی عرضه خواهند شد. مثلا، عرضه جهانی وان‌پلاس 13 برای اوایل سال آینده میلادی برنامه‌ریزی شده است.

معرفی ویژگی‌های مشترک گوشی‌های ذکر شده چیست؟

انتظار می‌رود، علاوه بر پردازنده‌های جدید، این گوشی‌های نقاط مشترک دیگری مانند، باتری بزرگ 6000 میلی آمپرساعتی، شارژ سیمی حدود 100 وات، استانداردهای IP68 یا IP69 برای محافظت در برابر گرد و غبار و آب و در نهایت حداقل 12 گیگابایت رم داشته باشند.

شباهت‌های فنی می‌تواند توضیحی برای زمان‌بندی مشابه این رونمایی‌ها باشد، زیرا شرکت‌ها احتمالاً می‌خواهند با جذب بیشتر مشتریان، سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید:

source

توسط techkhabari.ir