نوبارا کوگیساکی یکی از شخصیت‌های اصلی و محبوب مانگا و انیمه جوجوتسو کایسن است که اتفاقات غم‌انگیزی را تجربه کرده. به تازگی دو طرفدار انیمه Jujutsu Kaisen یکی از لحظات مهم زندگی نوبارا کوگیساکی را به شکل کازپلی باز‌سازی کرده‌اند.

ادامه مطلب داستان جوجوتسو کایسن را لو می‌دهد

نوبارا کوگیساکی با شخصیت‌پردازی خاص خود از همان ابتدای مانگا و انیمه جوجوتسو کایسن طرفداران زیادی به دست آورد. اما متاسفانه او برای مدت زیادی از داستان کنار رفت. این از آن جهت بوده که یکی از منفور‌ترین شخصیت‌های منفی Jujutsu Kaisen یعنی ماهیتو، در لحظه‌ای غافلگیر‌کننده به نوبارا حمله کرده و تقریبا به زندگی او پایان می‌دهد. این اتفاق که در آرک داستانی Shibuya Incident نمایش داده می‌شود، باعث غم و اندوه زیادی در بین طرفداران جوجوتسو کایسن شد.

معرفی شخصیت یوجی ایتادوری از انیمه Jujutsu Kaisen

اخیرا دو کازپلیر با‌استعداد اقدام به بازسازی آخرین نبرد نوبارا کوگیساکی و ماهیو کرده‌اند. در این کازپلی به جزئیات دقت زیادی شده و از پوشش گرفته تا مدل و رنگ مو منطبق با مانگا و انیمه Jujutsu Kaisen است. در کازپلی شخصیت ماهیتو شاهد جای زخم‌های مختلف روی صورت و دست بوده و حالت چهره خندان این روح نفرین‌شده مثل مانگا و انیمه جوجوتسو کایسن، ترسناک است. رعایت چنین مواردی موجب شده‌اند که این کازپلی یکی از بهترین‌ها و در عین حال واقع‌گرایانه‌ترین باشد. تصاویر این کازپلی را در زیر مشاهده می‌کنید:

مانگا Jujutsu Kaisen، اثر مشهور گگه آکوتامی است که از سال ۲۰۱۸ شروع به چاپ کرده و به تازگی با انتشار شماره ۲۷۱ به پایان رسیده. استودیو MAPPA با اقتباس از این اثر یک انیمه تلویزیونی ساخته که دو فصل آن پخش شده و فصل سوم مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد. همچنین بر اساس مانگا فرعی Jujutsu Kaisen 0 یک انیمه سینمایی تولید و در سال ۲۰۲۱ اکران شد.

۱۰ شخصیت به یادماندنی انیمه جوجوتسو کایسن

مدت‌ها تصور می‌شد نوبارا کوگیساکی به دست ماهیتو کشته شده است. با این وجود همچنان بسیاری از طرفداران با استناد به گفته‌های آراتا مبنی بر صفر نبودن احتمال نجات نوبارا، امیدوار بودند که این شخصیت بالاخره برگردد. در شماره‌های پایانی و در لحظه‌ای حساس از نبرد بین یوجی و سوکونا، این امر محقق و نوبارا بر‌می‌گردد. پس از شکست سوکونا، یوجی دوباره در کنار مگومی و نوبارا قرار گرفته و ماموریت جدیدی را بر‌عهده می‌گیرند.

نظر شما در مورد کازپلی نبرد بین ماهیتو و نوبارا کوگیساکی چیست؟ آیا از طرفداران شخصیت‌های مذکور بوده و کازپلی آن‌ها توانسته نظر شما را جلب کند؟ نظرات خود را در این باره با ما در میان بگذارید.

منبع: Screenrant


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با @WeebHead

Loading

source

توسط techkhabari.ir