به تازگی تاریخ دقیق اکران فیلم سینمایی و ترسناک Scream 7 مشخص شده است. پس از موفقیت فیلم Scream (محصول ۲۰۲۲) و Scream 6 (محصول ۲۰۲۳) گوست‌فیس قرار است برای فیلم هفتم فرنچایز بازگردد و نویسنده فیلم اول یعنی کوین ویلیامسون کارگردانی آن را برعهده خواهد داشت. اکران «جیغ ۷» با مشکلات زیادی مواجه شده بود و ستارگان اصلی فیلم یعنی ملیسا باررا و جنا اورگتا از تیم بازیگری جدا شدند؛ از سوی دیگر کارگردان فیلم، کریستوفر لاندون هم تصمیم به ترک پروژه گرفت. با تمام این اوصاف هم‌اکنون قسمت هفتم جیغ با قدرت پیش می‌رود و نیو کمپل در نقش سیدنی پرسکات بازخواهد گشت.

کمپل که اکنون چهره اصلی Scream 7 است، روز گذشته با انتشار یک پست اینستاگرامی رسما از تاریخ اکران فیلم پرده برداشت: ۲۷ فوریه ۲۰۲۶ (۸ اسفند ۱۴۰۴). پست مذکور – که توسط ویلیامسون نیز منتشر شده – تصویر یک تقویم خونین را به نمایش می‌گذارد و زیر تاریخ ۲۷ فوریه، نام اسکریم ۷ درج شده است. مهم‌تر از همه، چاقوی نمادین شخصیت گوست‌فیس نیز در تصویر خودنمایی می‌کند.

کمپل در بخش توضیحات پست خود نوشت:

سال ۲۰۲۶ شگفت‌انگیز خواهد بود.

فیلم Scream 7

اکران در ۲۰۲۶ برای فیلم Scream 7 چه معنایی دارد؟

اکنون که فیلم جیغ ۷ برای اکران در فوریه ۲۰۲۶ تایید شده، می‌دانیم فاصله زمانی ورود آن به سینماها با فیلم قبلی فرنچایز حدود سه سال خواهد بود. Scream 6 در حالی سال گذشته روی پرده نقره‌ای رفت که با استقبال قابل توجه منتقدان و مخاطبان مواجه شد. اکران در سه ماه نخست سال به نوعی سنت این فرنچایز ترسناک محسوب می‌شود و تاکنون نیز شاهد موفقیت عناوین مختلف Scream در باکس آفیس در این بازه زمانی بوده‌ایم. به عنوان مثال قسمت ششم چیزی بالغ بر ۱۶۶ میلیون دلار کسب نمود که باتوجه به بودجه پایین آن بسیار موفقیت‌آمیز است.

همچنین اعلام تاریخ دقیق اکران نشان می‌دهد Scream 7 توانسته از شر درام‌ها و اتفاقات غیرمنتظره پشت صحنه خلاص شود و اکنون روند تولید به خوبی پیش می‌رود. مشکلات مذکور در نوامبر ۲۰۲۳ با اخراج باررا (بازیگر شخصیت سم کارپنتر) آغاز گردید؛ دلیل این تصمیم‌گیری پست‌های سیاسی او در سوشال مدیا درباره جنگ میان حماس و اسرائیل بود. در ادامه مسیر جنا اورتگا (بازیگر شخصیت تارا کارپنتر) از تیم بازیگری جدا شد که طبق ادعای یک سری از گزارشات، به مشکلاتی مرتبط با حقوق دریافتی و برنامه‌ریزی کاری مربوط می‌شد. البته برخی گزارش‌ها هم می‌گفتند که اورتگا در حقیقت به خاطر اخراج همکارش باررا از تیم جیغ ۷ جدا شده است.

چرا جنا اورتگا برای بازی در سریال ونزدی انتخاب شد؟

در سامبر ۲۰۲۳ اعلام شد که لاندون (کارگردان) به خاطر چالش‌هایی در پشت پرده از سمت خود کناره‌گیری کرده است. با وجود کمپبل که بار دیگر نقش سیدنی را ایفا می‌کند و ویلیامسون که کارگردانی را برعهده گرفته، اکنون فیلم Scream 7‌ یک تاریخ اکران دقیق نیز دریافت کرده تا طرفداران فرنچایز به حضور موفقیت‌آمیز آن در سالن‌های سینما امیدوار شوند. در رابطه با زمان آغاز فیلمبرداری هم پیش‌ببنی می‌شود باتوجه به اکران در ۲۰۲۶، سازندگان جایی در ۲۰۲۵ روند ضبط فیلم را آغاز نمایند.

از سوی دیگر بد نیست بدانید کورتنی کاکس، بازیگر شخصیت گیل ودرز اعلام کرده که هنوز به صورت رسمی قراردادی برای حضور در فیلم جیغ ۷ امضاء نکرده اما روند مذاکرات همچنان در جریان است.

در مجموع با در نظر گرفتن این موضوع که دو فیلم از سری جیغ به صورت پشت سر هم راهی سینما شدند، فاصله سه ساله تا اکران فیلم Scream 7 می‌تواند از تکراری شدن آثار فرنچایز جلوگیری کند و کمی عطش برای هواداران به وجود آورد. رسانه اسکرین رنت پیش‌بینی می‌کند باتوجه به تاریخ اکران ذکر شده، احتمالا ما تا پایان سال جاری میلادی نتوانیم تصاویر رسمی یا تریلر از قسمت هفتم را مشاهده کنیم.

منبع: Screen Rant


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟ میزگیم با @WeebHead

Loading

source

توسط techkhabari.ir