یک منبع افشاگر بازی Fortnite اشاره کرده است که شکیل اونیل، بازیکن افسانه‌ای بسکتبال، در تاریخ ۴ اکتبر به این بازی اضافه خواهد شد. به لطف استخراج داده‌های بازی، قبل از آنکه این اسکین به‌طور رسمی معرفی شود، اکنون مشخص شده که شکیل اونیل طی چند روز آینده به بازی فورتنایت اضافه می‌شود.

اگرچه افشاگران فورتنایت گاهی اشتباه می‌کنند، اما در گذشته اطلاعات زیادی از طریق این افشاها تأیید شده است. برای مثال اسکین‌هایی از جمله Fortnite OG و Absolute Doom و همچنین بسیاری اسکین‌های دیگر قبل از معرفی رسمی توسط اپیک گیمز، افشا شده بودند. اکنون یک منبع افشاگر دیگر اعلام کرده که بازیکن مشهور NBA و چهره معروف فضای مجازی، شکیل اونیل، به‌زودی به این بازی اضافه خواهد شد.

شکیل اونیل در بازی فورتنایت

افشاگر معروف ShiinaBR اخیراً در توییتر (ایکس) خبر همکاری Fortnite x Shaq را که در ۴ اکتبر منتشر خواهد شد، به اشتراک گذاشت. توییت اولیه اطلاعات بیشتری ارائه نمی‌کند، اما در یک توییت بعدی، ویدیویی از شکیل به نمایش گذاشته شد که ورودش به فورتنایت را در یکی از اجراهایش به‌عنوان DJ Diesel مطرح می‌کند. در این کلیپ، ویدئویی روی دو صفحه پروژکتور در پشت سر او پخش می‌شود که به نظر می‌رسد اسکین فورتنایت را نشان می‌دهد که شبیه اونیل است. این اسکین زنجیری مشابه به گردن دارد و پشت یک میز دی‌جی مانند DJ Diesel، با تکان دادن دست‌هایش در حال پخش موزیک است. این ممکن است اشاره‌ای به یک ایموت جدید یا حتی کنسرت بعدی در بازی فورتنایت باشد.

شکیل اونیل در بازی فورتنایت

اسکین شکیل اونیل احتمالا به‌زودی به بازی فورتنایت اضافه می‌شود

بسیاری از بازیکنان انتظار دارند که اونیل در مجموعه اسکین‌های Icon Series (مجموعه اسکین سلبریتی‌ها و افراد مشهور) قرار بگیرد. همچنین طرفداران در حال گمانه‌زنی درباره بک‌بلینگ، ایموت و ابزار جمع‌آوری (Harvesting Tool) جدید مرتبط با این اسکین هستند. به دلیل اینکه اونیل علاوه بر بازیگری، به‌عنوان مفسر ورزشی نیز فعالیت کرده، سخنگوی چندین برند بوده و موضوع بسیاری از میم‌های اینترنتی است، گزینه‌های بی‌شماری برای یک باندل فورتنایت اختصاصی برای او وجود دارند. برخی از گمانه‌زنی‌های طرفداران شامل ایموتی است که نشان می‌دهد اونیل یک حلقه بسکتبال را می‌شکند؛ بعضی دیگر هم گفته‌اند که یک اسکین اضافی از این شخصیت در فیلم Kazaam می‌تواند گزینه جالبی باشد. همچنین ممکن است موزیک‌های DJ Diesel به فهرست آهنگ‌های بازی اضافه شوند یا در یکی از ایستگاه‌های رادیویی درون بازی قرار بگیرند. با توجه به اینکه بیشتر واکنش‌ها به این افشا مثبت بوده، روز ۴ اکتبر ممکن است به یک رویداد بزرگ برای فروشگاه آیتم‌های فورتنایت تبدیل شود.

تماشا کنید: تریلر چپتر ۵ فصل ۴ بازی فورتنایت با عنوان Absolute Doom

از آنجا که اونیل این اسکین را در یک کنسرت و همین‌طور یک ویدیوی کوتاه در اینستاگرام به نمایش گذاشته، این افشاگری ممکن است نسبت به اطلاعات فاش شده قبلی معتبرتر باشد. با توجه به اینکه اپیک گیمز همچنان به اضافه کردن افراد مشهور و کراس‌اورهای جدید بازی فورتنایت ادامه می‌دهد، احتمالا اونیل آخرین سلبریتی نخواهد بود که با این بازی محبوب همکاری می‌کند.

منبع: Gamerant


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟ میزگیم با @WeebHead

دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟ میزگیم با @WeebHead

Loading