دو ابرقهرمان شهر بیکینی باتم یعنی مرمید من و بارنکل بوی دشمن‌های مختلفی دارند. اما در میان لیست این دشمن‌ها یک حباب خبیث با افکاری شیطانی وجود دارد که با نام درتی بابل (Dirty Bubble) شناخته شده و برای شخصیت‌های باب اسفنجی دردسر ایجاد می‌کند.

اگر بخواهیم در مورد ویلن‌های فرنچایز SpongeBob SquarePants نظیر پلانکتون، من-ری، ریش همبرگری و… صحبت کنیم، باید نیم نگاهی هم به شخصیت درتی بابل داشته باشیم. همان‌طور که از اسم این شخصیت مشخص می‌شود او یک حباب کثیف است؛ حبابی بزرگ و قهوه‌ای رنگ که دهانی بزرگ و چشم‌هایی ترسناک دارد. این شخصیت قدرت جالبی دارد و اگر با هر چیزی روبرو شود می‌تواند آن را درون خود نگه دارد.

دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با ‪@WeebHead‬

از آنجایی که در مورد یک حباب صحبت می‌کنیم باید بدانید که او هم می‌تواند روی هوا معلق بماند و هم بالاتر از سطح اقیانوس پرواز کند. اما این ویلن از دنیای باب اسفنجی هرچند وقت یکبار قدرت‌های جدیدی از خود رو کرده و باعث شگفت‌زدگی دیگران می‌شود. برای مثال و همان‌طور که در اپیزود Mermaid Man and Barnacle Boy V مشاهده کردیم او توانست در بدنش یک دست (مانند دست انسان) به وجود آورد و به همه بفهماند که قابلیت تغییر شکل دارد.

درتی بابل باب اسفنجی

درتی بابل در برخورد با آب تمیز و صابون به یک شخصیت خوب و مهربان تبدیل می‌شود

ولی خب درتی بابل با وجود تمامی این قدرت‌ها نقاط ضعف خاص خود را هم دارد. با توجه به اینکه او یک حباب است هنگامی که با اشیا نوک‌تیز برخورد کند می‌ترکد و از این لحاظ با حباب‌های دنیای واقعی فرقی ندارد. علاوه بر این باید بدانید که درتی بابل (به معنی حباب کثیف) نسبت به هر چیزی که تمیزی به وجود آورد حساسیت دارد. برای مثال شخصیت‌های سریال باب اسفنجی برای مقابله با او از آب تمیز و صابون استفاده می‌کنند. حال هنگامی که او تمیز می‌شود به طور کلی تغییر پیدا کرده و مانند یک حباب تمیز و مهربان به نظر می‌رسد.

درتی بابل برخلاف آنکه اسم یک ابرشرور یا ویلن را به دوش می‌کشد، آنقدرها هم قدرتمند نیست. در اپیزود Mermaid Man and Barnacle Boy II باب اسفنجی با استفاده از نوک تیز یک مداد او را از بین برد و بارنکل بوی و مرمید من را از شکم وی نجات داد. در یکی دیگر از اپیزودهای سریال هم درتی بابل شخصیت بارنکل بوی را فریب داد و به او القا کرد که مرمید من رفتار مناسبی با او ندارد. البته که بارنکل بوی در پایان داستان متوجه اشتباهش شد و پیش دوست و معلم قدیمی خود یعنی مرمید من رفت.

خنده‌دارترین اپیزودهای باب اسفنجی شلوار مکعبی: اسفنجی که پرواز می‌کند

شخصیت مورد بحث علاوه بر خود سریال باب اسفنجی در بازی‌های ویدیویی فرنچایز هم حضورهای متعددی به عمل آورده است. از جمله این بازی‌ها که درتی بابل در آن‌ها حضور داشت می‌توانیم به The Yellow Avenger، SpongeBob SquigglePants، Lights, Camera, Pants و Nickelodeon Kart Racers 2: Grand Prix اشاره داشته باشیم. نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Spongebob.fandom


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟ میزگیم با @WeebHead

Loading

source

توسط techkhabari.ir