بازی FC جزو محبوب‌ترین مجموعه های ورزشی محسوب می‌شود که سالانه با انتشار نسخه‌ی به‌روز سعی به راضی نگه‌داشتن طرفدارن فوتبال و بازی‌ها ویدیویی دارد. FC 25 همانند نسخه‌های قبلی این مجموعه بخش‌های مختلفی را در خود جای داده است که هرکدام می‌توانند برای مدت طولانی گیمرها را سرگرم خود کنند. در این مطلب قصد داریم کریر مود بازی FC 25 را به شما معرفی کنیم. با راهنمای بخش کریر مود بازی FC 25 همراه مجله بازار باشید.

بررسی بازی EA SPORTS FC ۲۵ | بازگشت به دوران درخشان فیفا؟

به صورت کلی پایه و اساس بخش Career Mode بازی FC 25 دچار تغییر و تحول اساسی نشده است. در این قسمت گیمرها می‌توانند ماجراجویی خود را به عنوان یک مدیر باشگاه یا یک بازیکن آغاز کنند. بازیکنان می‌توانند باشگاه خود را از میان باشگاه‌های موجود در بازی FC 25 انتخاب کنند یا حتی باشگاه مختص به خود را بسازند. پس از انتخاب یا ساخت باشگاه مورد نظر حالا تمامی مسئولیت‌های این باشگاه بر دوش گیمر‌ قرار می‌گیرد و او باید با استفاده از تاکتیک‌ها و موارد مختلف جام‌ها را جمع‌آوری کند و در مسابقات یکی پس از دیگری پیروز شود.

سازندگان FC 25 تلاش کرده‌اند تا در این نسخه‌ از بازی آزادی عمل‌ بیشتر را در اختیار بازیکنان قرار دهند و تاثیر این موضوع را می‌توان تا حد مناسبی در روند پیش‌روی در کریر مود اف سی ۲۵ احساس کرد. در ادامه می‌خواهیم نقاط کلیدی Career Mode را بررسی کنیم.

Live Start Point و FC IQ در بازی FC 25

بزرگترین تغییر بخش کریر مود اف سی ۲۵ را می‌توان اضافه شدن Live Start Point دانست. این قسمت این امکان را فراهم می‌کند که بازیکنان بتوانند تیم‌های مختلف را تحت رویدادهای واقعی کنترل کنند. در FC 25 این امکان وجود دارد که گیمرها انتخاب کنند می‌خواهند برای تمام فصل در این رویدادها شرکت کنند یا فقط در بعضی از آن‌ها شرکت می‌کنند.

بخش FC IQ که به عنوان هوش‌مصنوعی مجموعه اف سی ‌هم شناخته می‌شود، در این نسخه از بازی بازسازی شده است و سازندگان تلاش کرده‌اند تغییرات مثبتی را در آن ایجاد کنند. FC IQ در تمامی قسمت‌های FC 25 وجود دارد اما تاثیر آن را در بخش کریر مود می‌توان به صورت محسوس‌تری مشاهده کرد.

اضافه شدن بانوان و رابط کاربری کریر مود FC 25

کریر مود بازی FC 25

کمپانی EA در اف سی ۲۵ پنج لیگ برتر فوتبال بانوان را به بخش کریر اضافه کرده است. حالا بازیکنان می‌توانند به راحتی از تیم‌های بانوان استفاده کنند و استراتژی‌های مختلف را با توجه به توانایی‌های آن‌ها به کار بگیرند.

سازندگان همچنین طراحی بخش کریر مود را ساده سازی کرده‌اند، این موضوع باعث می‌شود بازیکنان تازه‌ کار راه آسان‌تری را برای آشنایی با بخش‌های مختلف بخش حرفه‌ای در پیش داشته باشند. در بخش‌های مختلف این قسمت هم پیشنهادات متنوعی در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد که توسط خود بازی ارائه می‌شوند و دارای اولویت بندی هستند.

تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید بازی FC ۲۵ | فیفا ۲۵

مربیان در FC 25

بخش کریر مود بازی FC 25

اگر از دنبال کننده‌های مسابقات فوتبال باشید و اخبار مربوط به آن را مطالعه کرده باشید بی‌شک از اهمیت کادر فنی در تیم‌ها مطلع هستید. شرکت سازنده اف سی در سال گذشته مربیان مختلفی را معرفی کرد که می‌توانستند تاثیرات مثبت بسزایی در تیم‌ها ایجاد کنند. حالا این امکان وجود دارد که در مارکت بازی مربیان مختلف را انالیز کنید و با در نظر گرفتن قیمت و قابلیت‌های آن‌ها مناسب‌ترین گزینه را برای تیمتان خریداری کنید.

مربی تاثیر چشم‌گیری در نوع یادگیری تاکتیک‌ها و نحوه پیشرفت بازیکنتان دارد. همچنین با توجه به مهارت‌های مربی به کار گرفته شده و موقعیت آن به بازیکنان قدرت‌های جدید اضافه می‌کند. برای مثال شما برای تربیت اصولی یک هافبک نیاز دارید تا از یک مربی که در تربیت هافبک مهارت دارد استفاده کنید که از تمام قابلیت‌های بازیکنتان استفاده شود.

برنامه‌های تمرینی و گزارش‌های قبل از مسابقه

راهنمای بخش کریر مود بازی FC 25

بی‌شک یکی از مهم‌ترین مسائل برای یک بازیکن فوتبال آمادگی بدنی است، به همین دلیل EA طراحی برنامه آموزشی را دوباره انجام داده است تا مسیر پیش‌روی برنامه‌ها را آسان‌تر و روان‌تر کند. در طول بازی برنامه تمرینی بازیکنان مختلف به با توجه به فیزیک بدنی و قابلیت‌هایشان در دسترس هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

بخش گزارش‌های قبل از مسابقه در قسمت کریر FC 25 این امکان را فراهم می‌کند که مربیان بتوانند تجزیه و تحلیل مورد نیاز را پیش از شرکت در مسابقه انجام دهند.

تمرین قبل از مسابقه این‌گونه عمل می‌کند که شما قبل از مسابقات بازیکنان را با تمرین‌های خاص طوری آمادیشان می‌کنید که در آن مسابقه به آن‌ها احتیاج دارید. برای مثال تیم حریف در مسابقاتش از دفاع اتوبوسی استفاده می‌کند، در این موقعیت شما می‌توانید با انجام تمرینات پاس کاری تیم خود را برای مقابله همه جانبه با دفاع اتوبوسی آماده کنید. این مورد باعث می‌شود عملکرد بازیکنان در مسابقات تا حد قابل توجهی بهبود پیدا کند.

بهترین و بدترین تیم‌های FC ۲۵ | قدرتمندترین تیم‌های فیفا ۲۵

تماشای مسابقات از دید مربی

راهنمای کریر مود بازی FC 25

در FC 25 این امکان وجود دارد که در حاشیه زمین مسابقات را از دید مربی تماشا کنید، این موضوع باعث می‌شود تا حس بهتری را از تجربه مسابقات کسب کنید و احساس مربی بودن را بسیار بهتر دریافت کنید. کی بدش میاد جای کلوپ یا گواردیولای افسانه‌ای باشه؟

طراحی دوباره Play Styles

برخلاف سال‌های گذشته Play Styles در اف سی ۲۵ به یکی از نکات کلیدی Career Mode تبدیل شده است. هر سطح از بازیکن یک سبک بازی اختصاصی دارد که قابل استفاده است. زمانی که سطح بازیکن را تا سطح بالا ارتقا دهید می‌توانید سبک بازی جدید را باز کنید. این قابلیت شما را به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل می‌کند. برای مثال شما مانند رونالدو شوت می‌زنید و همانند مسی دریبل می‌کنید.

بازی اف سی ۲۵ | نمرات بازیکنان در فیفا ۲۵ چند شده است؟

بازی FC 25 یا همان فیفای سابق که با توجه به پایان رسیدن قراردادش تغییر نام داد در نسخه جدیدش هم می‌تواند همانند گذشته در بخش کریر سرگرم کننده باشد اما نه آن طور که باید و شاید. بدیهی است که داشتن انتظاری مانند تغییر اساسی بازی در نسخه‌های جدید موضوعی دور از ذهن است ولی از کمپانی بزرگی با نام EA انتظار بیشتری می‌رود.

Loading

source

توسط techkhabari.ir