ماینکرفت لایو ۲۰۲۴ (Minecraft Live) رویدادی برای نشان دادن همه چیزهای مربوط به فرنچایز محبوب ماینکرفت ساخته استودیوی موجانگ (Mojang) است، یعنی از اطلاعات در مورد ویژگی‌های جدید مانند فیلم لایو اکشن گرفته تا بروزرسانی‌های محتوای اصلی، محتوای بازار و موارد دیگر را شامل می‌شود. با این حال، اگر از طرفداران این بازی هستید و لزوماً در جریان این رویداد نبوده‌اید، نگاهی به تاریخ و زمان رویداد و همچنین برخی جزئیات دیگر پیرامون آن ضرری برای شما نخواهد داشت.

ماینکرفت لایو ۲۰۲۴ در تاریخ ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۴ (۷ مهر) آغاز خواهد شد ولی موارد زیادی پیش از این رویداد افشا شده است. قبل از اینکه این رویداد به طور جدی شروع شود، ارزش آن را دارد که آنچه را که در مورد آن می‌دانیم را بررسی کنیم که مطمئناً اطلاعات زیادی به ما ارائه می‌دهد.

تاریخ و زمان برگزاری ماینکرفت لایو ۲۰۲۴

ماینکرفت لایو 2024 در 28 سپتامبر 2024 (۷ مهر) آغاز می‌شود.

ماینکرفت لایو ۲۰۲۴ در ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۴ (۷ مهر) آغاز می‌شود.

طبق اعلامیه‌های رسمی موجانگ در وب سایت٫ کانال یوتیوب و توییچ رسمی خود٫ ماینکرفت لایو ۲۰۲۴ در تاریخ ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۴ (۷ مهر)، ساعت ۱:۰۰ بعد از ظهر برگزار خواهد شد. بدیهی است که بسته به مناطق زمانی طرفداران، این زمان کاملاً متفاوت خواهد بود. مخاطبان می‌توانند جدول زمانی تاریخ پخش را در مناطق زمانی مختلف در زیر بیابند:

  • US Pacific Time – ۱:۰۰ pm
  • US Central Time – ۱۲:۰۰ pm
  • US Mountain Time – ۱۱:۰۰ am
  • UTC – ۵:۰۰ pm
  • British Summer Time – ۶:۰۰ pm
  • Central European Summer Time (Berlin, Germany) – ۷:۰۰ pm
  • Moscow Standard Time – ۸:۰۰ pm
  • Indian Standard Time – ۱۰:۳۰ pm
  • Chinese Standard Time – ۱:۰۰ am
  • Japanese Standard Time – ۲:۰۰ am
  • Australian Eastern Standard Time – ۳:۰۰ am
  • New Zealand Standard Time – ۵:۰۰ am

اطلاعیه‌های مورد انتظار برای رویداد لایو ۲۰۲۴

انتظار می‌رود اطلاعات تکمیلی در مورد فیلم جدید لایو اکشن در رویداد لایو 2024 به اشتراک گذاشته شود.

انتظار می‌رود اطلاعات تکمیلی در مورد فیلم جدید لایو اکشن در رویداد لایو ۲۰۲۴ به اشتراک گذاشته شود.

انتظار می‌رود بیش از چند معرفی در طول لایو ۲۰۲۴ منتشر شود. موجانگ همچنین بخش‌هایی از آنچه را که قصد دارد فاش کند را به اشتراک گذاشته است. در حال حاضر، طرفداران و تماشاگران منتظر معرفی‌های زیر هستند:

  • اخبار مربوط به بروزرسانی ۱.۲۲ آتی و محتوایی که در آن وجود دارد.
  • اخبار مربوط به بازی موجانگ که استودیو به عنوان راهی جدید برای افزودن محتوا و ویژگی‌ها٫ خارج از بحث بروزرسانی‌های اصلی اشاره کرده است.
  • نمونه‌های آزمایشی دراپ‌ها شامل بروزرسانی قبلی Armored Paws است که وولف آرمورها و انواع جدید ماب گرگ را معرفی می‌کند.
  • روند توسعه‌ فیلم ماینکرفت ساخته شده توسط Warner Bros. Pictures، که قرار است در ۴ آوریل ۲۰۲۵ اکران شود.
  • محتوای مارکت جدید نسخه بدراک (Bedrock Edition)، از جمله امکان نمایش موارد بیشتر یا پیشرفت‌های Creator برای Marketplace Pass.
  • پروژه‌های جدید بالقوه با استفاده از IP ماینکرفت از جمله بازی‌های اسپین‌آف، کالاها یا تجربیات واقعیت مجازی.

در حالی که احتمالاً همه این معرفی‌های مورد انتظار محقق نمی‌شوند، چیزهایی مانند بروزرسانی ۱.۲۲ و فیلم ساخته شده توسط برادران وارنر به دلیل رویدادهای لایو قبلی موجانگ و همچنین تأیید اخیر تاریخ اکران فیلم، بسیار مطمئن‌تر به نظر می‌رسند.

آیا افشاگری‌های اتفاق افتاده در طول ماینکرفت لایو ۲۰۲۴ به وقوع خواهند پیوست؟

بروزرسانی اخیر صفحه وب ممکن است نگاهی گذرا به آنچه لایو 2024 معرفی خواهد کرد٫ اضافه کرده باشد.

بروزرسانی اخیر صفحه وب ممکن است نگاهی گذرا به آنچه لایو ۲۰۲۴ معرفی خواهد کرد٫ اضافه کرده باشد.

در ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۴، وب‌سایت رسمی بازی صفحه اول خود را به‌ منظور رویداد لایو ۲۰۲۴ بروزرسانی کرد. با این حال، این کار را زودتر از موعد انجام داد و بروزرسانی صفحه به سرعت لغو شد. بسیاری از بازیکنان موفق شدند صفحه اول وب سایت را قبل از اینکه تغییراتی در آن ایجاد شود، ذخیره کنند و باید گفت جزئیات به اشتراک گذاشته شده حداقل بسیار روشنگرانه بود.

صفحه اول به حذف آپدیت «Bundles of Bravery» اشاره کرده است که ممکن است اولین گیم دراپ جدیدی باشد که موجانگ برنامه‌ریزی کرده و احتمالاً آیتم‌های باندل را به طور کامل معرفی می‌کند. صفحه ذخیره شده همچنین به جزئیات بیشتر فیلم جدید ماینکرفت و همچنین یک بایوم جدید به نام پیل گاردن و ماب دشمن جدیدی که درون آن قرار دارد به نام کریکینگ (creaking) اشاره می‌کند.

آرتیست طرفدار ماینکرفت کانسپت‌های جالبی برای Pale Garden و Creaking ارائه کرده است

به نظر می‌رسد این موارد لو رفته تا اینجای کار حداقل از سوی منابع رسمی اشاره شده است. در ویدیوی اخیر یوتیوب با عنوان «همه چیز درباره ماینکرفت لایو ۲۰۲۴…»، مدیر ارشد محتوای موجانگ به نام، وو بووی (Vu Bui)، جلوه صوتی یک ماب جدید و مرموز را به اشتراک گذاشت که جزئیات جالب و در عین حال ترسناکی را ارائه می‌کرد.

طرفداران ماینکرفت بالاخره امکان دارد به بایوم ترسناکی که منتظرش بودند دست پیدا کنند

این ماجرا با حساب رسمی ماینکرفت در تیک تاک (TikTok) دنبال شد که یک کلیپ ویدیویی کوتاه از موجودی سایه دار با سه چشم درخشان نارنجی را به اشتراک می‌گذاشت و ظاهراً تأیید می‌کند که یک ماب جدید به بازی اضافه خواهد شد. به هر حال، باید دید که آیا موارد فاش شده توسط این صفحه وب سایت درست است یا خیر، بطور کل هر چه که باشد٫ طرفداران باید پس از شروع لایو ۲۰۲۴ در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۷ مهر) متوجه این موضوع شده باشند.

منبع: sportskeeda


Loading

source

توسط techkhabari.ir