مرکز تعمیرات موبایل فیکس کمپانی

با زیاد شدن مشغله مردم و سخت بودن رفت و آمد در داخل شهر و پیدا کردن یک تعمیرگاه خوب برای تعمیر موبایل، بهترین راهکار ثبت درخواست اینترنتی تعمیرات موبایل می‌باشد. شما می‌توانید از وب سایت موبایل فیکس کمپانی، درخواست تعمیرات موبایل را ثبت کنید تا همکاران ما تخصصی ترین خدمات تعمیر موبایل را به شما ارائه دهند.

بعد از ثبت درخواست تعمیرات موبایل، همکاران ما با شما هماهنگی لازم را انجام خواهند داد. فرقی نمی‌کند در تهران باشید یا دیگر شهرها، شما می‌توانید به صورت حضوری یا پیک و راه‌های ارتباطی پستی، گوشی موبایل خود را برای تعمیر موبایل به مرکز تعمیر موبایل فیکس کمپانی ارسال کنید تا همکاران ما آن را بررسی و هزینه تعمیرات دقیق را خدمت شما ارئه دهند.

مشاوره تلفنی تعمیرات موبایل در موبایل فیکس کمپانی

قبل از ارسال گوشی های خود برای تعمیرات موبایل، می‌توانید از مشاوره تلفنی رایگان استفاده کنید. هرگونه سوال در خصوص اینکه آیا مشکل دستگاه شما سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری است را می توانید از کارشناسان ما بپرسید. شاید با یک مشاوره رایگان تلفنی بتوانید مشکل گوشی موبایل خود را حل کنید.

مرکز تعمیرات موبایل فیکس کمپانی

مراحل عیب یابی تعمیرات موبایل

عیب یابی تعمیرات موبایل بسته به شرایط گوشی دارد. در برخی موارد اگر گوشی ظاهر سالمی داشته باشد و اتصالی نداشته باشد ابتدا توسط تکنسین تعمیر موبایل روی بخش نرم‌افزاری گوشی موبایل کار خواهد شد، حتی اگر گوشی خاموش باشد. در برخی موارد به وسیله کار روی بخش نرم‌افزاری، مشکلات سخت‌افزاری را هم تشخیص می‌دهیم.

اما در مواردی که تلفن همراه آسیب فیزیکی نمایانی دارد و مشتری نیز به صراحت می‌گوید که دستگاه ضربه یا آب خورده است. ممکن است قطعاتی مانند برد اصلی، مدار آنتن، مدار باتری، ال سی دی، فیس‌آیدی، گلس صفحه نمایش، گلس پشت، یا بخش‌های صدا مانند اسپیکر، بلندگو یا میکروفون دچار مشکل شده باشند.

دوره تعمیر گوشی با یک مسواک و تینر تمام شده است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گوشی‌های همراه ابزار و تجهیزات تعمیرات موبایل هم پیشرفت کرده‌اند. بهتر است بدانید تمام این تجهیزات و ابزارهای پیشرفته در مجموعه تعمیر موبایل فیکس کمپانی موجود، و با بهره‌گیری از تکنسین‌های کاربلد روی گوشی وقت گذاشته خواهد شد.

صفر تا صد تعمیرات موبایل در موبایل فیکس کمپانی

مرحله اول: تماس و مشاوره با مرکز تعمیرات موبایل فیکس کمپانی

بهتر است قبل از اینکه به مرکز تعمیرات موبایل فیکس کمپانی مراجعه کنید، حتما با همکاران ما تماس بگیرید و مشکل گوشی موبایل خود را بگویید تا خوب راهنمایی شوید و از خدمات مشاوره رایگان تعمیر موبایل استفاده کنید. در برخی موارد ممکن است به صورت تلفنی بتوانند مشکل گوشی شما را حل کنند. در ضمن جهت تعیین قیمت و اجرت تعمیرات موبایل نیز می‌توانید به صورت تلفنی از حدود هزینه تعمیرات موبایل خود مطلع شوید و در صورت توافق آن را به مرکز تعمیر موبایل ارسال نمایید.تمامی راه‌های ارتباطی را می‌توانید در این صفحه ببینید.

مرحله دوم: عیب یابی گوشی توسط تکنسین

در صورتی که مشکل گوشی موبایل شما با مشاوره برطرف نشد. آن را به مجموعه ارسال نمایید تا همکاران ما بررسی لازم را انجام دهند. عیب یابی گوشی توسط تعمیرکار و تکنسین حرفه‌ای، هم در بخش نرم‌افزار و در سخت‌افزار مورد بررسی قرار خواهد گرفت. عیب یابی تلفن همراه ممکن است بین یک تا چند ساعت زمان نیاز داشته باشد.

مرحله سوم: اعلام هزینه تعمیرات موبایل

بعد از اینکه مشکل گوشی در بخش عیب یابی مرکز تعمیر موبایل فیکس کمپانی، مشخص شد، تعمیرکار هزینه تعمیرات گوشی موبایل شما را به صورت تقریبی یا قطعی برآورد می‌کند و با شما جهت اعلام هزینه هماهنگی لازم را انجام خواهیم داد.

مرحله چهارم: تعمیر و تعویض قطعات گوشی

پس از اعلام هزینه تعمیر موبایل، در صورتی که از قیمت رضایت داشتید، کار تعمیرات گوشی موبایل شما شروع خواهد شد. قطعات گوشی در برخی قسمت‌ها مانند شاسی، صفحه نمایش، باتری دارای کیفیت اورجینال و کپی هستند که پیشنهاد ما استفاده از قطعات اورجینال است اما اگر مشتری بخواهد به دلیل کاهش هزینه از قطعه کپی استفاده می‌کنیم.

مرحله پنجم: تست و کنترل کیفیت تلفن همراه

بعد از اینکه کار تعمیرات گوشی شما به پایان رسید. تمام بخش‌های مختلف دستگاه مورد ارزیابی و کنترل کیفیت قرار خواهد گرفت تا در صورت مشاهده ایراد، دستگاه با مشکل تحویل مشتری داده نشود. بعد از تست نهایی دستگاه با مشتری برای تحویل، هماهنگی لازم را انجام می‌دهیم که یا به صورت حضوری تحویل داده خواهد شد یا اگر نساز داشته باشند با پیک یا شرکت‌های پستی برایشان ارسال کنیم.

مرکز تعمیر موبایل فیکس کمپانی

مشکلات رایج گوشی موبایل

تعمیر آبخوردگی موبایل

امروزه اکثر شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه، دستگاه‌ها را مقاوم در برابر آب و گرد و خاک تولید می‌کنند. اما این به آن معنا نیست که آن‌ها ضد آب هستند. تنها یک استاندارد است که در شرایط ایده‌آل از ورود آب و گرد و خاک جلوگیری می‌کند. مشکل آبخوردگی گوشی موبایل، در واقع خط قرمز آن است که ممکن است با ورود آب به داخل، عمر آن به پایان برسد.

زمانی که به دستگاه آب می‌خورد باعث سولفاته شدن برد و قطعات خواهد شد. از این رو اگر گوشی شما دچار آبخوردگی شد باید سریعا برای سرویس و تعمیرات موبایل خود اقدام کنید. ممکن است بعد از آبخوردگی گوشی با یک سشوار آن را خشک کنید و ظاهرا مشکل حل شود و بتوانید با آن کار کنید اما بهتر است حتما آن سرویس شود.

تعویض ال سی دی موبایل

بیشترین خرابی گوشی موبایل مربوط به صفحه نمایش یا ال سی دی می‌باشد. ضربه و آبخوردگی دلیل خرابی ال سی دی تلفن همراه است که یه دو صورت این اتفاق خواهد افتاد. یا شیشه روی صفحه نمایش می‌شکند یا پیکسل‌های خود نمایشگر دچار آسیب یا سیاه شدن خواهد شد. اگر پیکسل‌ها داخل ال سی دی دچار آسیب شوند مجبور به تعویض آن هستیم اما اگر شیشه یا گلس روی آسیب ببیند می‌توانیم گلس ال سی دی را تعویض کنیم.

هزینه تعمیرات ال سی دی موبایل بستگی به مدل آن دارد اما در اکثر مدل‌ها هزینه بالایی دارد. این قطعه به صورت اورجینال و کپی در داخل بازار موجود است که پیشنهاد ما تعویض ال سی دی اورجینال می‌باشد. جهت تعیین هزینه تعمیر ال سی دی بهتر است با همکاران ما تماس بگیرید تا هزینه دقیق آن را به شما بگویند.

تعویض ال سی دی گوش‌های اندروید خیلی کار سختی نیست، اما در آیفون کار بسیار تخصصی خواهد شد، دلیل آنهم اینست که اپل روی صفحه نمایش گوشی‌هایش آیسی قرار داده که هنگام تعویض باید جابه‌جا شود تا ارور داخل تنظیمات نمایان نشود.

تعمیر موبایل با گارانتی

تعمیر باتری موبایل

باید بدانید که باتری‌های موبایل عمر مفیدی دارند و تاثیری مستقیم در عملکرد گوشی موبایل دارند. در صورتی که منبع ذخیره باتری خراب شده باشد قابل تعمیر نیست اما اگر مدار باتری خراب شده باشد در برخی مدل‌ها قابل تعمیر است. در مرکز تعمیرات موبایل فیکس کمپانی تعویض تمامی باتری آیفون و گوشی‌های اندروید قابل انجام است و تا ۶ ماه هم گارانتی خواهند شد.

زمانی که عمر باتری به اتمام برسد یا از شارژر فیک استفاده کنید و زمانی که بیش از حد گوشی داخل شارژ بماند احتمال بادکردگی باتری بسیار بالا است. در زمان بادکردگی باتری ممکن است فشار زیادی به صقحه نمایش وارد شود و آسیب جدی به آن بزند، پس سعی کنید اگر تورم باتری کم است سریعا اقدام به تعویض باتری نمایید. بهتر است در هر مدلی از باتری اورجینال استفاده نمایید تا طول عمر و میزان شارژدهی خوبی برای استفاده داشته باشد.

در گوشی‌های اپل کار تعویض باتری کمی تخصصی‌تر شده است به این صورت که بعد از تعویض باتری ارور تعویض باتری داخل تنظیمات نمایش داده خواهد شد و حتما باید فلت باتری قدیمی را به باتری جدید منتقل کنیم تا ارور تعویض باتری نمایان نشود. سعی کنید برای تعویض باتری نیز از هر تعمیرگاه موبایلی که تجربه کافی ندارد استفاده نکنید.

تعمیر نرم افزاری موبایل

تعمیر نرم‌افزاری موبایل نیاز به دانش و داشتن ابزارهای نرم‌افزاری اعم از باکس و دانگل‌های مختلف دارد. که برای استفاده از این نرم‌افزارها باید تکنسین و کارشناس آموزش کامل دیده باشد. بخش نرم‌افزار اندروید پیچیدگی بیشتری نسبت به آیفون دارد. که هر کدام را می‌توان به عنوان شغل جدا دانست.

تعمیر نرم‌افزاری موبایل شامل، ریست شدن روی لوگو، هنگ کردن، لگ زدن و کند شدن، قطع و وصل شدن وای‌فای و بلوتوث، ترمیم سریال، آنلاک کردن، نصب رام روی گوشی اندروید و ریستور آیفون، بکاپ گرفتن از اطلاعات، ساخت اپل آیدی، برداشتن سامسونگ اکانت یا گوگل اکانت، ویروسی شدن و داغ شدن گوشی و از این دست خواهد شد.تمام این بخش‌های تعمیر نرم‌افزاری موبایل، چه گوشی‌های اندروید و چه آیفون در مجموعه موبایل فیکس کمپانی قابل انجام است.

تعمیرات سخت افزاری موبایل در تهران

انتخاب یک مرکز برای تعمیر سخت‌افزاری موبایل باید به امکانات و تجهیزات و اعتبار آن مجموعه توجه داشته باشید. در بازار علاالدین قدم به قدم میزهای تعمیر وجود دارد، اما شما یک گوشی با قیمت بین ۱۰ تا ۱۵۰ میلیونی دارید که می‌خواهید تعمیر شود و اعتماد به این تعمیرکاران بسیار دشوار است که نه تجربه کافی و نه ابزارهای تعمیرات پیشرفته را دارند. مجموعه موبایل فیکس کمپانی با دو دهه تجربه این اطمینان را به شما می‌دهد که با اصول کاملا اخلاقی و تجاربی که در این دو دهه در تعمیر موبایل داشته است برای گوشی موبایل شما وقت خواهد گذاشت.

تعمیر سخت‌افزاری گوشی موبایل شامل تعویض باتری، تعویض صفحه نمایش، تعمیر هارد گوشی موبایل، تعمیرات گوشی آب خورده، تعمیر قسمت شارژ انواع برندها، تعمیرات بخش سیم کارت و کارت حافظه، تعمیر فیس آیدی آیفون، تعمیر بخش بیس‌باند و آنتن، تعویض گلس ال سی دی موبایل، تعویض گلس پشت و… در برندهای گوشی موبایل خواهد شد.

در مرکز سخت‌افزار موبایل فیکس کمپانی تمامی تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر سخت‌افزاری قسمت‌های مختلف گوشی موبایل فراهم است و بعد از تعمیرات تخصصی موبایل به شما فاکتور به همراه گارانتی کتبی داده خواهد شد.

تعمیرات موبایل در تهران

گارانتی خدمات مرکز تعمیرات موبایل فیکس کمپانی به چه صورت است؟

مرکز تعمیرات ما، با تعهد بر اینکه از بهترین تکنسین‌های آموزش دیده استفاده می‌کند. تمامی خدمات خود را از ۳۰ روز تا ۶ ماه با گارانتی ارائه می‌دهد، و در طول این زمان در صورتی که گوشی شما به همان اشکال قبل خورده باشد با کمال میل به صورت رایگان مجدد تعمیر می‌کند.

البته در خصوص تعویض صفحه نمایش باید این نکته را ذکر کنیم که صفحه نمایش موبایل فقط در صورت ضربه احتمال خراب شدن دارد و خود به خود خراب نمی‌شود و از گارانتی خدمات مستثنی است.

نمایندگی تعمیرات موبایل در تهران

شاید در تهران بیش از هزاران تعمرگاه موبایل وجود داشته باشد، اما پیدا کردن یک مرکز تخصصی تعمیرات موبایل در تهران کاری بسیار دشوار است. همانطور که در بالا گفته شد موبایل فیکس کمپانی در دو بخش تعمیر نرم‌افزار و سخت‌افزار تمام امکانات بروز یک تعمیرگاه موبایل را دارد و به شما این اطمینان را خواهد داد که با تکنسین‌های کاملا مجرب و آموزش دیده روی تعمیرات گوشی موبایل شما کار کنند.

تعمیرات موبایل در این مجموعه تازه شروع آشنایی خواهد بود و بابت تعمیر خدمات پس از فروش ارائه خواهد داد. شما می‌توانید اگر نیاز به تعمیر موبایل در تهران داشتید، به صورت حضوری به مجموعه مراجعه نمایید و اگر مشغله کاری زیادی دارید می‌توانید با پیک آن را به مجموعه ارسال کنید. در صورتی که از شهری غیر از تهران هستید، می‌توانید با استفاده از شرکت‌های پستی آن را برای ما ارسال کنید و در کمترین زمان ممکن کار تعمیرات موبایل شما قابل انجام است.

هزینه تعمیر گوشی موبایل چقدر است؟

این سوال همه کاربران گوشی موبایل است که میانگین هزینه تعمیرات موبایل چقدر است و باید روی چه عددی حساب کنند؟ آیا گوشی ارزش تعمیر دارد یا خیر؟

هزینه تعمیرات موبایل، بسته به شدت و میزان خرابی قطعات و بخش‌های مختلف موبایل دارد. در مواقعی مثلا نیاز به تعمیر موبایل در بخش باتری یا صفحه نمایش دارید که هزینه آن مشخص است و با یک تماس و مشاوره رایگان تعمیرات موبایل، همکاران ما شما را راهنمایی خواهند کرد و نیاز به حضور گوشی شما در مجموعه نیست. اما در ایرادهایی مانند، ضربه شدید، آب خوردگی و تعمیر قسمت آنتن، تلفن همراه شما باید در مجموعه باشد تا همکاران ما حدود هزینه تعمیرات موبایل را تخمین زده و خدمت شما کاربر گرامی اعلام کنند.

source

توسط techkhabari.ir