به رسم همیشه، باز هم در آلومگ سراغ بهترین گوشی 2025 رفته و قصد داریم نگاهی به جدیدترین و برترین گوشی های موبایل سال ۲۰۲۵ داشته باشیم. اگر از علاقه‌مندان به دنیای فناوری هستید، تا انتهای این مقاله در کنار ما باشید.

زمان زیادی به شروع سال میلادی جدید باقی نمانده و از همین حالا، گمانه‌زنی‌ها در مورد بهترین گوشی های 2025 آغاز شده است. کاربران می‌خواهند بدانند که در سال جدید، چه محصولاتی در انتظار آنهاست و کدام شرکت‌ها دنبال نوآوری و ارائه تکنولوژی‌های جدید در تلفن‌های هوشمند خود است.


بهترین اسپیکر انکر

پیش‌تر در مقاله‌ای که به صورت جداگانه در مورد بهترین گوشی‌های سال ۲۰۲۴ منتشر کرده بودیم، دیدیم که شرکت‌های کوچک و بزرگ، ضمن به‌کارگیری سخت‌افزار قدرتمند برای تلفن‌های هوشمند خود، همواره در تلاش هستند تا دستگاه‌هایی پرسرعت و قوی را در اختیار کاربران قرار دهند. سال گذشته همچنین استفاده از فناوری‌های شارژ فوق سریع به یک سنت در بین تولیدکنندگان تبدیل شده بود.

موضوع دیگری که سال گذشته به شکلی ویژه مورد توجه قرار داشت، ارائه تلفن‌های هوشمند تاشو با مشخصات سخت‌افزاری مناسب و قیمت‌های رقابتی بود. در بهترین گوشی‌های تاشو ۲۰۲۴ حتی می‌توانستیم محصولاتی با سخت‌افزار میان‌رده از کمپانی‌های کمترشناخته شده‌ای مانند بلک ویو را نیز مشاهده کنیم که این مسئله، نشان‌دهنده تمایل فعالان صنعت موبایل به توسعه گوشی‌های هوشمند تاشو است.

حالا اما نوبت خودنمایی بهترین گوشی ۲۰۲۵ است. امسال کاربران به دنبال امکانات جدیدی هستند که پیش‌تر ندیده بودند؛ قابلیت‌هایی فراتر از یک پردازنده قوی‌تر یا سرعت شارژ بالاتری که نهایتا 5 تا 10 دقیقه بخواهد در زمان آنها صرفه‌جویی کند! ما حدس می‌زنیم قابلیت‌های مرتبط با هوش مصنوعی، مهم‌ترین ویژگی در بین این گوشی‌ها باشند.

از آنجایی که هنوز سال 2025 آغاز نشده است، ما صرفا در مورد محصولات مورد انتظار از کمپانی‌های مختلف صحبت خواهیم کرد. با شروع سال جدید میلادی و معرفی تلفن‌های هوشمند جدیدتر، این مقاله نیز با اطاعات تازه، به‌روزرسانی خواهد شد.

لیست بهترین گوشی های ۲۰۲۵ از برندهای مختلف

محصولاتی که در ادامه معرفی می‌شوند، مورد انتظارترین و بهترین تلفن های هوشمند سال 2025 هستند. ما در اینجا قصد انتخاب بهترین گوشی 2025 را نداریم و صرفا به معرفی محصولات خواهیم پرداخت.

سامسونگ Galaxy S25 Ultra ؛ بهترین گوشی 2025 کره ای ها

گلکسی s24 اولترا

گوشی‌های سری Galaxy S25 سامسونگ به عنوان بهترین گوشی های سال 2025، قرار است مثل گذشته در چند نسخه مختلف به فروش برسند. در این بین، رده‌بالاترین عضو این خانواده یعنی Galaxy S25 Ultra احتمالا مثل همیشه با نمایشگر بسیار باکیفیت و دوربین فوق‌العاده، خودنمایی خواهد کرد.

نسل جدید این تلفن هوشمند، نمایشگری 6.9 اینچی با وضوح بسیار بالا داشته و قابلیت‌های هوش مصنوعی متعدد آن، تجربه‌ای عالی از کار کردن با یک اسمارت فون را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

شیائومی 15 اولترا

مورد بعدی در لیست بهترین گوشی 2025، شیائومی 15 اولترا است؛ پرچمدار قدرتمند چینی‌ها که در کنار پردازنده قوی و باتری توانمند، با سیستم دوربین بسیار پیشرفته به فروش می‌رسد. سازندگان در ترکیب دوربین پشتی سراغ یک سنسور 200 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو در کنار 3 دوربین 50 مگاپیکسلی دیگر رفته‌اند تا تجربه‌ای عالی از عکاسی برای کاربران رقم بخورد.

اینکه بتوان شیائومی 15 اولترا را بهترین گوشی جهان 2025 معرفی کرد، آسان نیست چرا که رقبای دیگری مانند وان پلاس، سامسونگ و گوگل نیز در لیست ما خودنمایی می‌کنند.

آیفون 17 پرو مکس ؛ بهترین گوشی 2025 از کمپانی اپل

آیفون 16 پرو مکس

اینکه خانواده آیفون 17 را با فاصله‌ای کوتاه از سامسونگ معرفی می‌کنیم، به خاطر افزایش جذابیت مقاله بهترین گوشی های موبایل 2025 است! دلیل این مسئله، برنامه‌ریزی‌های سنگین اپل برای توسعه موبایلی با پردازنده قوی، باتری قدرتمند و ترکیب قابلیت‌های هوش مصنوعی با پرچمداران جدیدش است.

اپل امسال در کنار گوشی هیولای آیفون 17 پرو مکس، می‌خواهد iPhone SE 4 را نیز معرفی کند. احتمالا افرادی که مثل من عاشق کار کردن با موبایل‌هایی با نمایشگر کوچکتر هستند، مجذوب این اسمارت فون خواهند شد.

وان پلاس 13 پرو

صحبت در مورد بهترین گوشی های 2025 بدون اشاره به قاتل پرچمداران یعنی وان پلاس، هیچ لطفی ندارد. شایعات از توسعه موبایل جدیدی به نام 13 پرو حکایت دارند که با ترکیب کردن تراشه‌های جدید از سری اسنپدراگون، دوربین قوی و سیستم شارژ فوق سریع، زندگی را برای شما لذت‌بخش‌تر می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی وان پلاس 13 پرو، قیمت رقابتی آن خواهد بود و همینم مسئله، آن را به یکی از بهترین تلفن های هوشمند سال 2025 تبدیل خواهد کرد.

گوگل Pixel 10 Pro XL

گوگل پیکسل 9 پرو

گوگل با توسعه گوشی پیکسل 9 پرو XL نشان داد که تا چه اندازه می‌تواند در حوزه تلفن‌های هوشمند بدرخشد. این گوشی به اندروید 14 مجهز شده و تا 7 نسخه اصلی از سیستم عامل اندروید را نیز دریافت می‌کند.

حالا برای سال جدید، روی قابلیت‌های نرم‌افزاری پرچمدار خود بیش از پیش کار کرده و پیکسل 10 پرو XL را به عنوان گزینه نهایی خود برای نبرد با بزرگان این صنعت، به میدان خواهد فرستاد تا محصول جدیدش، به یکی از برترین گوشی های ۲۰۲۵ تبدیل شود.

سونی Xperia 2 Pro

بخش موبایل سونی سال‌هاست که از رونق افتاده و سامورایی‌ها هر از چند گاهی تلاش می‌کنند تا با توسعه یک موبایل جدید، باز هم نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازند.

این اتفاق در سال آینده میلادی نیز تکرار خواهد شد و گوشی اکسپریا 2 پرو به عنوان بهترین گوشی 2025 سونی در جهان، راه خود را به بازارهای مختلف، پیدا خواهد کرد.

بهترین گوشی 2025 از نظر شما کدام است؟

همان‌طور که گفتیم، صحبت در مورد بهترین گوشی های سال ۲۰۲۵ شاید کمی زود باشد چرا که هنوز نام این تلفن‌های هوشمند نیز به صورت رسمی تایید نشده است.

به محض شروع سال جدید، ما نیز این مقاله را همانند دیگر نوشته‌های مرجع، آپدیت خواهیم کرد. در پایان نیز از شما می‌خواهیم تا بهترین گوشی 2025 را انتخاب کنید.

source

توسط techkhabari.ir