شخصیت‌های منفی نقش مهمی در مانگا و انیمه My Hero Academia برعهده دارند. این کاراکتر‌ها با ویژگی‌های عجیب و غریب و قدرت‌های مختلف خود قهرمانان را به چالش کشیده و ویرانی گسترده‌ای به وجود می‌آورند. در ادامه بهترین کاراکترهای شرور مانگا و انیمه مدرسه قهرمانانه من را معرفی خواهیم کرد. با مجله بازار همراه باشید.

هر یک از شخصیت‌های منفی مانگا و انیمه مای هیرو آکادمیا، دلایل خود را برای شرارت دارند. برای مثال شیگاراکی از قهرمانان متنفر است، زیرا آن‌ها را به خاطر نجات ندادن او از یک اتفاق غم‌انگیز در دوران کودکی سرزنش می‌کند. در مقابل استین به دلیل مخالفت خود با دریافت پول و تحسین شدن از قهرمان نفرت دارد. این کاراکتر‌های شرور با قدرت‌های متنوعی که دارند، می‌توانند جنایت‌هایی مثل آتش زدن دشمنان و متلاشی کردن تمام موجودات زنده و غیر زنده را رقم بزنند.

۱۰. مستر کمپرس

مستر کمپرس از مانگا و انیمه مدرسه قهرمانانه من

مستر کمپرس مسئول ربودن باکوگو

آتسوهیرو ساکو، معروف به مستر کمپرس، یکی از اعضای مهم لیگ شروران است. کوسه او بسیار مفید بوده و به کمک آن می‌تواند اشیا یا انسان‌ها را پس از لمس کردن به توپ‌های کوچک تبدیل کند. مستر کمپرس از این توانایی خود در جریان ربودن باکوگو کاتسوکی در فصل سوم مانگا و انیمه My Hero Academia استفاده کرد. اگر‌چه اوورهال بازوی چپ مستر کمپرس را از بین برده، اما او همچنان یک مبارزه عالی است. مستر کمپرس بسیار سریع، حیله‌گر و باهوش است. همچنین او به شکلی حمله می‌کند که همه متوجه شده و قدرت‌هایش را به چشم ببینند.

معرفی شخصیت ایزوکو میدوریا از انیمه My Hero Academia

۹. کوروگیری

کوروگیری از مانگا و انیمه مای هیرو آکادمیا

کوروگیری برنامه‌ریزی شده که شرور باشد

اوبورو شیراکومو که کوروگیری هم نامیده می‌شود، دستیار شیگاراکی بوده و در نقشه‌های شیطانی‌اش به او کمک می‌کند. کوسه کوروگیری یعنی وارپ گیت که به کمک آن می‌تواند پورتال‌هایی را در هر محلی باز کرده و دیگران به مکان‌های دیگر منتقل کند، بارها به کمک او و سایر شخصیت‌های منفی آمده است. کوروگیری به همه برای یکی و شیگاراکی وفادار بوده، اما نه از روی اختیار، بلکه او ساخته و برنامه‌ریزی شده که در کنار شخصیت‌های منفی بجنگد. در یک اتفاق غافلگیر‌کننده در پایان مانگا و انیمه مدرسه قهرمانانه من، کوروگیری تغییر مسیر داده و از شیگاراکی و همه برای یکی جدا می‌شود. حضور کوروگیری در هر سمت مبارزه می‌تواند روند را تغییر دهد.

۸. استین

استین از مانگا و انیمه مای هیرو آکادمیا

استین مخالف کسب درآمد از اعمال قهرمانانه است

چیزومه آکاگورو با نام استین و لقب قهرمان‌کش شناخته می‌شود، به شدت از قهرمانان متنفر است. خشم و نفرت او نسبت به قهرمانان بیشتر از دیگر کاراکترهای مانگا و انیمه مای هیرو آکادمیا است. استین به دلیل خودخواهی بیش از حد قهرمانان از آن‌ها متنفر است و باور دارد که نباید در ازای کمک به دیگران پول دریافت کنند. استین تعداد زیادی قهرمانان را کشته یا زخمی کرده است. یکی از این افراد از جمله برادر تنیا ایدا یعنی تنسی است که بعد از مبارزه با استین در بیمارستان بستری شده. استین به کمک کوسه خود یعنی Bloodcurdle، می‌تواند از خون دیگران برای فلج کردن استفاده کند. این کوسه پیروزی استین را تضمین می‌کند، زیرا حریف قادر به هیچ حرکتی نخواهد بود.

۷. ناین

ناین از مانگا و انیمه My Hero Academia

کوسه ناین برای خود او هم خطرناک است

ناین شخصیت منفی اندرریتد، اما به شدت قدرتمند است که در انیمه سینمایی My Hero Academia: Heroes Rising حضور داشته. کوسه ناین به نام دستکاری آب و هوا، موجب می‌شود که او بتواند از قدرت‌های مبتنی بر آب و هوا استفاده کند. تنها نقظه ضعف این کوسه خارق‌العاده، آسیبی است که به بدن ناین وارد می‌کند. با این وجود، ناین به کمک عمل جراحی کوسه دومی به دست می‌آورد. این کوسه با همه برای یکی قابل مقایسه بوده و زمینه‌ای را فراهم می‌کند که ناین بتواند چندین کوسه از جمله Air Wall و Bullet Laser را در اختیار داشته باشد. به این واسطه ناین توانست که در مبارزه با قهرمانان، آن‌ها را به چالش بکشد.

۶. توایس

توایس از مانگا و انیمه My Hero Academia

توایس به بحران هویت دچار است

جین بوبایگاوارا، معروف به توایس، یک شخصیت منفی پرداخت‌شده و پیچیده، با پیش‌زمینه داستانی فاجعه‌بار است که دلیل رو آوردن به شرارت را توضیح می‌دهد. کوسه توایس به نام دابل، موجب می‌شود که او بتواند تعداد زیادی کلون خود را به وجود بیاورد. توایس کنترلی رو کلون‌ها نداشته و شروع به کشتن یکدیگر می‌کنند. به همین دلیل او درگیر بحران هویتی شده و نسبت به این که توایس اصلی است یا خیر، دچار تردید می‌شود. زمانی که توایس از جامعه طرد شد، لیگ شروران او را پذیرفت. به نظر می‌رسد که توایس از اختلال تجزیه هویت رنج می‌برد. یک شخصیت او شاد و سر‌خوش است و شخصیت دیگرش خشن و بد‌اخلاق. داستان زندگی توایس بسیار غم‌انگیز است، زیرا او تنها به دلیل شرایط تبدیل به شرور شده.

۵. اوورهال

اوورهال از مانگا و انیمه مدرسه قهرمانانه من

اوورهال به دنبال حذف تمامی کوسه‌ها است

کای چیساکی، رهبر گروه شی هاسایکای، بیشتر با لقب اوورهال شناخته می‌شود. هدف او از بین بردن تمامی کوسه‌ها است، زیرا آن‌ها را به چشم نفرین می‌بیند تا نعمت. اگر‌چه اوورهال از نظر فنی یک شخصیت منفی محسوب می‌شود، اما از قهرمانان و شرورها به دلیل استفاده کوسه به یک اندازه متنفر است. کوسه اوورهال به کای اجازه می‌دهد که هر چیزی را از هم جدا و به شکل دلخواه خود کنار هم قرار دهد. این توانایی کاربرد‌های مختلفی داشته و اوورهال می‌تواند به کمک آن به اهداف خود برسد. به دلیل قدرت خاص و دیدگاه منحصر‌به‌فرد، اوورهال یکی از جالب‌ترین شخصیت‌های منفی مانگا و انیمه My Hero Academia است.

۱۰ انیمه برتر با سکانس‌های اکشن فوق‌العاده

۴. توگا هیمیکو

توگا از مانگا و انیمه مدرسه قهرمانانه من

توگا تنها به دنبال دوست می‌گردد

توگا هیمیکو یکی از جالب‌ترین و در عین حال غم‌انگیز‌ترین داستان‌های مانگا و انیمه مدرسه قهرمانانه من را در اختیار دارد. او با استفاده از مقداری از خون دیگران می‌تواند به کمک کوسه دگرگونی به آن‌ها تبدیل شود. با این وجود توگا تنها از روی شرارت به لیگ شروران ملحق نشده و از کوسه خود استفاده نکرده، بلکه او به دنبال دوست و عشق واقعی بوده و قصد دارد دنیا را به جای بهتری تبدیل کند. به دلیل ماهیت عجیب کوسه، توگا در جوانی مجبور می‌شود آن را سرکوب کند. اما او نمی‌تواند خود را با اطرافیان وفق دهد و به همین دلیل حس طرد شدن دارد. تنهایی و انزوا توگا را به لیگ شروران، تنها جایی که پذیرفته شده، سوق می‌دهد. در پایان توگا تغییر کرده و جان خود را برای دوست جدیدش یعنی اوچاکو فدا می‌کند.

۳. دابی

دابی از مانگا و انیمه مای هیرو آکادمیا

تروماهای کودکی دابی را به شرارت سوق داده‌اند

به شکل غیر‌منتظره‌ای مشخص می‌شود، دابی در واقع تویا تودوروکی، برادر شوتو است. او یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های منفی مانگا و انیمه My Hero Academia است. دابی با تروماهای دوران کودکی‌اش دست و پنجه نرم می‌کند. اندوور، پدر دابی، او را نادیده گرفته و تمام توجه خود را به شوتو که متعقد است استعداد بیشتری دارد، معطوف کرده. دابی هر چه تلاش کرد هرگز نتوانست پدر خود را با کوسه‌اش تحت تاثیر قرار دهد و نزدیک بود به دلیل عدم توانایی در کنترل کوسه، کشته شود. به دلیل رفتار‌های پدر، دابی از همه قهرمانان متنفر بوده و برای حذف آن‌ها به لیگ شروران پیوست. کوسه دابی یعنی شعله آبی، بسیار قوی بوده و حتی به اندوور آسیب جدی وارد می‌کند. کینه او نسبت به خانواده باعث می‌شود دابی شدیدا بی‌رحم باشد.

۲. همه برای یکی

همه برای یکی از مانگا و انیمه My Hero Academia

همه برای یکی به دنبال سلطه بر جهان است

همه برای یکی آنتاگونیست اصلی مانگا و انیمه مدرسه قهرمانانه من محسوب می‌شود. او شیطان خالص بوده که با هدف سلطه بر کل دنیا، می‌خواهد قهرمانان را از بین ببرد. کوسه همه برای یکی موجب می‌شود که این شخصیت منفی بتواند کوسه دیگران را ربوده تا شخصا آن را استفاده کرده یا به دیگران منتقل کند. او کسی بود که به حرفه قهرمانی آل مایت پایان داده. زمانی که لیگ شروران موفق به ربودن باکوگو شد، آل مایت از آخرین تکه‌های یکی برای همه استفاده کرد. ماهیت کوسه موجب شده که قدرت‌های همه برای یکی تقریبا نامحدود باشند. او می‌تواند در هر زمانی هر کوسه‌ای را به دست آورده و به این واسطه یک شخصیت منفی توقف‌ناپذیر است. همه برای یکی شخصیت منفی دیگری در کنار خود داشته که از او برای اهداف خود استفاده می‌کند.

۱. تومورا شیگاراکی

تومورا شیگاراکی از مانگا و انیمه My Hero Academia

شیگاراکی قهرمانان را مقصر در وضعیت زندگی کنونی‌اش می‌داند

تومورا شیگاراکی که با نام واقعی تنکو شیمورا شناخته می‌شود، پیش‌زمینه داستانی وحشتناک و غم‌انگیز داشته و نفرت از قهرمانان در تمام وجود او جریان دارد. در کودکی کوسه او یعنی تباهی فعال شده و به حدی قوی می‌شود که تومورا قادر به کنترل آن نیست. در نتیجه تمام اعضای خانواده او کشته می‌شوند. متاسفانه هیچکس به کمک تومورا نیامده و همه برای یکی که این تراژدی را سازماندهی کرده بود، او را زیر پر و بال خود گرفت. شیگاراکی هرگز قهرمانان را به دلیل کمک نکردن در کودکی، نبخشید. او به نیروهای همه برای یکی پیوست تا جامعه را بازسازی کند. علاوه بر این، کوسه تباهی یکی از ترسناک‌ترین قدرت‌های مانگا و انیمه My Hero Academia است، زیرا هر کسی را می‌تواند از بین ببرد. شیگاراکی غم‌انگیز‌ترین پیش‌زمینه داستانی را داشته که او را به پیچیده‌ترین و مهم‌ترین شخصیت منفی تبدیل می‌کند.

انیمه My Hero Academia ؛ هر آنچه باید پیش از تماشای فصل هفتم بدانید

نظر شما در مورد ۱۰ شخصیت معرفی شده به عنوان شرورهای برتر مانگا و انیمه مای هیرو آکادمیا چیست؟ کدام کاراکتر منفی، شخصیت محبوب شما محسوب می‌شود؟ نظرات خود را در این باره با ما در میان بگذارید.

منبع: Screenrant


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با @WeebHead

Loading

source

توسط techkhabari.ir