شاهزاده میندی که صداگذاری او توسط اسکارلت جوهانسون انجام شده، به عنوان دختر شاه نپتون شناخته می‌شود و برعکس پدرش قلب بسیار مهربانی دارد. این شخصیت از دنیای باب اسفنجی یک پری دریایی سبز رنگ و جوان است که دوست دارد به هر فردی که می‌بیند کمک کند.

پرنسس میندی (Princess Mindy) شخصیت مهمی است که ظاهر او را اولین بار در فیلم سینمایی باب اسفنجی (The SpongeBob SquarePants The Movie) مشاهده کردیم. با توجه به آمار میندی در کنار پرل دو تا از محبوب‌ترین کاراکترهای مونث فرنچایز محسوب می‌شوند و طرفداران زیادی در بین مخاطبین دارند. شِرم کوهن که طراح و خالق این شخصیت محسوب می‌شود تایید کرد که میندی یک دختر نوجوان ۱۳-۱۴ ساله است و او این موضوع را در حین طراحی وی در نظر گرفته است.

از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛‌ میزگیم با سایه‪@Say3h‬

دختر شاه نپتون علاوه بر قلب مهربانش حافظه خوبی هم دارد و نام تمام موجودات دریایی را می‌شناسد. هم باب اسفنجی و هم پاتریک جزو دوستان خوب میندی به شمار می‌روند و اعتماد راسخی نسبت به یکدیگر دارند. اما آن نکته‌ای که فوق‌العاده جذاب به نظر می‌رسد این است که پاتریک روی میندی کراش دارد و همواره علاقه خود را نسبت به او نشان می‌دهد. هم خود شاهزاده و هم باب از این موضوع آگاه هستند و از احساسات پاتریک اطلاع دارند؛ ولی با این حال هیچگونه واکنشی نسبت به آن نشان نمی‌دهند.

شاهزاده میندی باب اسفنجی

شاهزاده میندی برخلاف پدرش قلب مهربانی دارد و می‌خواهد به همه محبت کند

اما اگر بخواهیم این شخصیت را از لحاظ ظاهری مورد بررسی قرار دهیم باید بدانید که او درست مانند پدرش پوستی سبز رنگ و روشن دارد. او همیشه یک پیراهن صورتی رنگ را به تن می‌کند و سنجاق سر و النگو طلایی خود را هیچ وقت در نمی‌آورد. براساس اطلاعات میندی از جادوی پری‌های دریایی استفاده می‌کند تا با استفاده از آن ترس سایر شخصیت‌ها را از بین ببرد یا آن‌ها را به ادامه کار تشویق نماید. اما واقعیت امر این است که جادوی پری‌های دریایی در دنیای باب اسفنجی اصلا وجود خارجی ندارد و میندی صرفا با گفته‌های خود عقیده دیگران را تغییر می‌دهد. برای مثال او با گذاشتن گیاهان دریایی بالای لب باب و پاتریک کاری کرد که آن‌ها تصور کنند به مردهای واقعی تبدیل شده‌اند.

معرفی شخصیت‌های باب اسفنجی شلوار مکعبی: بابل بس، دشمن شماره یک باب

نکته قابل توجه دیگری که وجود دارد این است که صداگذاری شخصیت میندی برعهده اسکارلت جوهانسون قرار داشت. بیش‌تر ما اسکارلت جوهانسون را برای ایفای نقش ناتاشا رومانوف یا همان بیوه سیاه (Black Widow) در دنیای سینمایی مارول می‌شناسیم. البته توجه داشته باشید که فیلم باب اسفنجی در سال ۲۰۰۴ اکران شد و اسکارلت جوهانسون در آن زمان زیاد معروف نبود و نقش ناتاشا رومانوف را هم چند سال بعد برعهده گرفت.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Nickelodeon.Fandom


از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛‌ میزگیم با سایه@Say3h

از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛‌ میزگیم با سایه@Say3h

Loading

source

توسط techkhabari.ir