افزودن ماد به ماینکرفت یکی از ساده‌ترین، آسان‌ترین و البته رایج‌ترین راه‌هاست که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا تجربه خود را بهتر و سرگرم‌کننده‌تر کنند، اما طبیعتا نصب و استفاده از آن‌ها برای همه راحت نیست. دقیقا به خاطر همین خاطر است که جامعه مخاطبان این بازی مادلانچرهای متعددی طراحی کرده‌اند که به نرم‌افزار شما اجازه می‌دهد تا به آسانی آن‌ها را دانلود، نصب و حتی حذف و غیرفعال کنید . دیگر نگران مشکلاتش نباشید. با ما همراه باشید تا در ادامه نگاهی به برخی از بهترین مادلانچرهای طراحی شده برای بازی داشته باشیم و شاید بتوانیم با معرفی آن به علاقمندان تجربه ماینکرافت را آسان‌تر کنیم. با مجله بازار همراه باشید.

۵ مورد از بهترین مادلانچرهای ماینکرفت

Curse Forge

CurseForge یکی از رایج‌ترین مادلانچر‌های ماینکرفت محسوب می‌شود

CurseForge یکی از رایج‌ترین مادلانچر‌های ماینکرفت محسوب می‌شود

یکی از محبوب‌ترین مادلانچرهای عرضه شده برای ماینکرفت در حال حاضر Curse Forge نام دارد که یک لانچر مشترک بین بازی‌های مختلف به شمار می‌رود و به شما امکان نصب و مدیریت مادهای مختلف برای بازی‌هایی نظیر Minecraft را می‌دهد. ماد و مادپک‌های مختلفی را می‌توانید از طریق همین برنامه پیدا کرده و چه به صورت خودکار و چه به صورت دستی به بازی خود اضافه کنید. با این مادلانچر دیگر نگران پروسه پیدا کردن، نصب و حتی تغییر بین مادهای مختلف نباشید و قادر خواهید بود تا به طور مستقیم و بدون مشقت خاصی از تغییرات ایجاد شده در گیم‌پلی خود لذت ببرید.

Technic Platform

علیرغم مشکلات UI با این مادلانچر می‌توانید به آسانی کار کنید

علیرغم مشکلات UI با این مادلانچر می‌توانید به آسانی کار کنید

مادهای Tekkit یکی از محبوب‌ترین‌ها در میان جامعه ماینکرفت به شمار می‌روند که می‌تواند به آسانی مخاطبان را به سازنده مادها هم متصل کند. در حقیقت این برنامه ایجاد شده تا به بازیکنان این امکان را بدهد پیش از نصب و اجرای بازی و تنها با ورود به اکانت خود مادهای مختلف را انتخاب کرده و به بازی خود اضافه کنند. علیرغم مشکلانی که شاید UI این برنامه داشته باشد، اما قادر است تا کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام بدهد و هر ماد یا مادپکی که بازیکن بخواهد را برایش نصب کند.

ATlauncher

کلا مشکلات UI در همه مادلانچرها وجود دارند

کلا مشکلات UI در همه مادلانچرهای ماینکرفت وجود دارند

این برنامه هم علیرغم اینکه چندان رابط کاربری دلچسبی ندارد، اما همچنان به دلیل سادگی و دسترسی مستقیم به محبوب‌ترین وب‌سایت‌های منتشر کننده ماد، جزو یکی از محبوب‌ترین مادلانچرهای ماینکرفت به حساب می‌آید. شما تنها با یک کلیک ساده می‌توانید ماد و مادپک‌هایی که دوست دارید را از وب‌سایت‌ها و سرورهای مختلف به دنیای خود در بازی اضافه کنید که از قضا شامل مادلانجرهای دیگر هم می‌شود. علاوه بر این در ATlauncher شما می‌توانید مادپک‌های مخصوص خود را استفاده کنید و از طریق همین برنامه آن را به بازی خود اضافه کنید.

Prism Launcher

آیا شما تا کنون از این مادلانچر ماینکرفت استفاده کرده‌اید؟

آیا شما تا کنون از این مادلانچر ماینکرفت استفاده کرده‌اید؟

در میان مادلانچرها بهتر است به دنبال زیبایی نباشید، چرا که کارایی برنامه‌هایی نظیر Prism Launcher می‌تواند اولویت‌های شما را به طور کلی تغییر بدهد. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که ماد و مادپک‌های متعددی را از گوشه‌وکنار اینترنت پیدا کرده و به سادگی هر چه تمام‌تر آن را به دنیای ماینکرفت خود اضافه کنید. تنها کاری که شما باید انجام دهید چندین کلیک متعدد است که حتی این کار در Prim Launcher برای شما آسان‌تر از همیشه شده‌است.

MuiltiMC

MultiMC در میان مادلانچرهای ماینکرفت بهترین است

MultiMC در میان مادلانچرهای ماینکرفت بهترین است

در میان بازیکنان ماینکرفت MultiMC طبیعتا از ارزش و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که به بازیکنان اجازه می‌دهد مادهای مختلف را به دنیای خود اضافه کند. برخلاف موارد قبلیف MultiMC یکی از بهترین روایط کاربری را در میان مادلانچرهای مختلف ماینکرفت دارد و با زیبایی چشم‌نوازش می‌تواند هر بازیکنی را مبهوت خود کند. با این برنامه شما حتی می‌توانید مادهای برنامه‌های دیگر را هم دانلود کرده و به آسانی هر چه تمام‌تر در دنیای خود استفاده کنید. نظر شما در این باره چیست؟ شما تا کنون از کدامیک از این مادلانچرها استفاده کرده و چه تجربه‌ای دارید؟

معرفی ماد Digimobs ماینکرفت | ویژگی‌ها، راهنمای نصب و موارد دیگر

منبع: Sportskeeda


Loading

source

توسط techkhabari.ir