تکنولوژی خبری

خدمات سئو سایت

لینک بیلدینگ: نمی توان آن را به تنهایی انجام داد، نمی توان آن را انجام داد! در حالی که
برخی از افراد ممکن است ترجیح دهند از تعامل با افرادی که هر روز آنها را نمی بینند اجتناب کنند، برخی دیگر هنگام برقراری ارتباط با غریبه ها شکوفا می شوند. حوزه سئو با هر دوی این تیپ های شخصیتی همخوانی دارد، اگرچه برای یک فرد خارجی ممکن است به نظر برسد که سئو یک شغل ذاتا غیر اجتماعی است. این نیست! در جمعه تخته سفید این هفته، تام کریچلو، رئیس بازاریابی جستجو در Distilled، به ما نشان می‌دهد که تعامل بین فردی در سرزمین سئو چقدر مهم است. مهمتر از آن، او نکاتی را به ما نشان می دهد که چگونه با وب مسترها و بازاریابان آنلاین ارتباط برقرار کنیم و لینک هایی را که به شدت می خواهیم به راحتی دریافت کنیم. تنها چیزی که لازم است جمع‌آوری تماس کارآمد، ارتباط مشتاقانه، پیگیری قاطعانه (اما نه سرسختانه) و، خوب… شاید کمی شلوغی است.

منابع ظریف تام را بررسی کنید:

*
Followerwonk ابزاری عالی برای اجرای پرس و جوها در پروفایل های توییتر برای یافتن افراد با نفوذ در یک جایگاه خاص است. می‌توانید بر اساس مکان یا بر اساس کلمه کلیدی در بایوس کاربران فیلتر کنید، که راهی عالی برای یافتن مخاطبین است.

*
Alltop یک مکان عالی برای دریافت مصنوعی اخبار فوری در یک موقعیت خاص است. این جایگزینی برای زندگی و تنفس در یک مکان خاص نیست، اما استفاده از آن بسیار سریع و آسان است.

*
کنفرانس های پیوند بیلدینگ مقطر در تاریخ 18 مارس در نیواورلئان در 25 مارس در لندن برگزار می شود. آن را بررسی کنید!

رونویسی ویدیو

سلام، طرفداران SEOmoz. به نسخه دیگری از جمعه تخته سفید خوش آمدید. من تام کریچلو هستم و اینجا در سیاتل هستم و به برخی از قطعات SEOmoz SEO کمک می کنم. من جمعه تخته سفید را به اشتراک می گذارم زیرا رند خارج از شهر است.

امروز قصد دارم در مورد گسترش لینک بیلدینگ صحبت کنم. صحبت های آنلاین زیادی در مورد چگونگی به دست آوردن لینک، ایجاد محتوای عالی برای پیوندها وجود دارد، اما تمرکز زیادی بر روی ایجاد محتوا است تا اینکه در واقع به محتوا دسترسی پیدا کنید. بنابراین، فکر کردم یک ویدیو در مورد اینکه چگونه می‌توانید از محتوای خود پیوند دریافت کنید، تهیه کنم.

در اینجا این فرض وجود دارد که شما قبلاً محتوای عالی ایجاد کرده اید و آن محتوا برای یک جایگاه خاص هدف قرار گرفته است. بدیهی است که محتوای عالی زمانی بسیار بهتر عمل می کند که جامعه خاصی را هدف قرار دهد که می توانند به آن علاقه داشته باشند، می توانند در مورد آن نظر بدهند و غیره. محتوای واقعاً گسترده معمولاً به خوبی انجام نمی شود.

بنابراین، بیایید فرض کنیم که شما محتوای فوق‌العاده‌ای ایجاد کرده‌اید، هر چه که باشد، چه اینفوگرافیک یا مسابقه یا ویدیو و غیره. سپس چند نکته وجود دارد که ما در انجام تبلیغات از آنها استفاده کرده‌ایم که من فقط می‌خواهم آنها را به اشتراک بگذارم. اینجا

اولین چیزی که من هنگام انجام تماس متوجه شدم این است که شما می خواهید جمع آوری تماس کارآمد داشته باشید. راه‌های زیادی برای جذب وبلاگ نویسان در یک جایگاه خاص یا قرار دادن توییترها در یک جایگاه خاص وجود دارد، اما هر چه بیشتر بتوانید این فرآیند را سریع، مقیاس‌پذیر و کارآمد انجام دهید، کل فرآیند بهتر خواهد بود.

کارهای معمولی وجود دارد که می توانید انجام دهید. می توانید برخی از جستجوهای گوگل را برای مواردی مانند ده وبلاگ برتر در مورد جایگاه خود انجام دهید. بنابراین، بیایید بگوییم این عکاسی است. می توانید “ده وبلاگ برتر عکاسی” را اجرا کنید. چنین جستجویی را انجام دهید و در نهایت با پست های وبلاگ و مقالات زیادی مواجه خواهید شد که در مورد وبلاگ های برتر در آن جایگاه صحبت می کنند. شما می توانید از طریق آن بروید و آنها را پیدا کنید. بدیهی است که یک منبع عالی است. یکی از کارهایی که من واقعاً دوست دارم انجام دهم این است که این وبلاگ های برتر را که به صورت جداگانه در مورد آنها صحبت می شود را پیدا کنم و سپس فهرست وبلاگ های آنها را مرور کنم. بسیاری از وبلاگ ها دارای یک فهرست وبلاگ کوچک یا وبلاگ های توصیه شده یا بخش دوستان هستند. این نوع صحبت ها در مورد همه افرادی است که می خوانند و مشترک آنها هستند. در واقع، رند یک پست در مورد تمام وبلاگ هایی که در یک نقطه مشترک شده بود، نوشت. این ممکن است لیستی باشد که اگر به دنبال وبلاگ‌های سئو می‌گردید یا مطالعه سئو را توصیه می‌کنید، ممکن است آن را پیدا کنید.

همچنین می‌خواهید دنبال‌کنندگان توییتر یا حساب‌های تاثیرگذار توییتر را پیدا کنید. و Follower Wonk، که من اینجا نوشته ام، FollowerWonk.com ابزار فوق العاده ای است که این کار را انجام می دهد. آنها یک دسته کامل از حساب های توییتر را فهرست کرده اند، و شما می توانید در تمام متن های بیو جستجو کنید. بنابراین می‌توانید حساب‌های توییتری را که تعداد فالوور خاصی دارند و به یک جایگاه خاص علاقه دارند، جستجو کنید. بنابراین، بیایید بگوییم این عکاسی است، شما می توانید از آن عبور کنید و می توانید تعداد زیادی از افراد را پیدا کنید که به عکاسی علاقه دارند. همچنین می توانید بر اساس مکان در Follower Wonk جستجو کنید. این یک راه عالی برای یافتن حساب‌های خاص در یک منطقه خاص است که سپس می‌توانید بیرون بروید و می‌توانید با آن تماس بگیرید.

یکی از نکات کلیدی در اینجا که من دوست دارم انجام دهم این است که در واقع این افراد را دسته بندی می کنم زیرا این مخاطبین را پیدا می کنم و این وبلاگ ها را پیدا می کنم. بسته به نوع ارتباطی که قرار است با آنها انجام دهید، آنها را مرور کنید و آنها را دسته بندی کنید. ممکن است برخی از افراد را پیدا کنید و فکر کنید، خوب، آنها وبلاگ نسبتاً متوسطی دارند. همه چیز درست است. مطالب نیمه جالبی دارند. من زمان زیادی را صرف شخصی کردن پاسخ خود به آنها یا ارسال یک ایمیل واقعاً دقیق نمی‌کنم. من فقط می خواهم چیزی بسیار استاندارد برای آنها بفرستم. با این حال، برخی از افرادی که ممکن است پیدا کنید، ممکن است روزنامه‌نگار باشند یا ممکن است یک وبلاگ واقعاً محبوب داشته باشند یا ممکن است کسی باشد که توییتر را پیدا کرده‌اید که وبلاگی ندارد اما ممکن است صاحب یک انجمن یا یک خبرنامه ایمیلی باشد، چیزی شبیه به آن.

بنابراین این افراد را در سطل های وسیع دسته بندی کنید. سطل هایی که دوست دارم داشته باشم، مخاطبین استاندارد، مخاطبین فوق العاده شما و نوعی فیلد سمت چپ هستند. این نوع جداسازی به این معنی است که شما می توانید به سرعت و کارآمد ایمیل انبوه خود را به تمام مخاطبین استاندارد ارسال کنید. تماس‌های فوق‌العاده‌ای که می‌توانید از آن‌ها عبور کنید و می‌توانید بگویید: “این افراد واقعاً یک ایمیل برایشان ارسال می‌کنم. می‌خواهم چیزی خاص، شخصی، سرگرم‌کننده و خلاقانه برای این افراد بفرستم.” مخاطبین فیلد سمت چپ آنهایی هستند که ممکن است نخواهید ایمیلی برای آنها ارسال کنید. شاید آنها میدان را ترک کرده اند زیرا در نزدیکی شما زندگی می کنند. شاید آنها یک خبرنامه ایمیلی داشته باشند و شما بخواهید مشترک شوید و ایمیلی به آن اختصاص دهید. بنابراین، چیزی ممکن است کمی متفاوت باشد. با این دسته بندی، وقتی مخاطبینم را مرور می کنم، واقعاً مفید می دانم تا بتوانم بعداً در زمان صرفه جویی کنم.

این اولین چیز است. دومین چیز، مشتاق بودن به نظر من مهمتر از منحصر به فرد بودن است. بنابراین وقتی در حال انجام تماس هستید، همه به شما خواهند گفت که چیزی را که برای آن شخص صحبت می‌کنید، پیدا کنید و آن را در ایمیل قرار دهید. بگویید، “هی، من این پست وبلاگی را که اخیراً خوانده اید، خواندم و واقعاً عالی است.” این امر به نوعی باعث موثرتر شدن این امر می شود. در تجربه‌ام، می‌بینم که مشتاق بودن هر بار بر آن غلبه می‌کند. حتی اگر چیز زیادی در ایمیلی که نشان می‌دهد سایت آن‌ها را خوانده‌اید یا واقعاً سعی کرده‌اید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید، قرار نمی‌دهید، فقط ایمیلی بنویسید که عالی است. درسته؟ برگی از خبرنامه های SEOmoz که منتشر می شوند و غیره را در نظر بگیرید. مقداری شخصی سازی را در آنجا قرار دهید. کمی سرگرمی را در آنجا قرار دهید. در مورد اینکه شاید شما یک شرکت واقعا کوچک هستید، شاید یک استارتاپ هستید، شاید ابزار یا محتوای هیجان انگیزی دارید صحبت کنید. هر چیزی که ممکن است باشد، در مورد آن به مردم بگویید. به عنوان اصیل آمده است.

ترفند اینجا این است که افراد لینک ها را کنترل می کنند. وب سایت ها به افراد پیوند نمی دهند، مردم پیوند می دهند. شما می خواهید با مردم ارتباط برقرار کنید و آنها را دوست داشته باشید. شما واقعاً می خواهید طرف خوب آنها را بگیرید. به نظر من، همیشه یک ایمیل مشتاقانه روی یک ایمیل منحصر به فرد بنویسید. و USP شما چیست؟ شاید شما بیشتر از مردم سرگرم کننده باشید. شاید شما خلاق تر از شرکت دیگری هستید. بسیاری از شما کوچکتر هستند. شاید محتوایی داشته باشید که جالب تر باشد. هر چه که ممکن است باشد، هنگام ایجاد تماس از آن چیزها استفاده کنید.

من اکنون می خواهم اینجا را به بخش بنفش تغییر دهم. نکته دیگر در اینجا این است که وقتی شما در حال انجام تماس هستید، قرار نیست همه به شما پاسخ دهند. در واقع، هرکسی که واقعاً تلاش کرده باشد، می‌داند که افراد زیادی به شما پاسخ نمی‌دهند، که تاسف‌آور است، اما شما می‌خواهید مطمئن شوید که هر کسی که به شما پاسخ می‌دهد، حتی اگر برگردد و بگوید: «آه من در حال حاضر علاقه ای ندارم. واقعا مطمئن شوید که با آن افراد پیگیری می کنید. همانطور که یک کانال فروش و یک قیف فروش دارید، مطمئن شوید که واقعاً این افراد را پرورش می دهید. به آنها برگردید و بگویید: “هی، چرا آن را دوست نداشتی؟” یا “دفعه بعد چه کاری می توانیم بهتر انجام دهیم؟” یا، “شاید دفعه بعد که این کار را انجام می دهیم، شما را در محتوایی که می نویسیم قرار دهیم.” بنابراین، واقعاً، هر کسی که به شما پاسخ می‌دهد، واقعاً می‌خواهید در آنجا رابطه ایجاد کنید. در پایان، ارتباط با مردم به برقراری ارتباط با افراد مربوط می شود، خواه آنها یک وبلاگ، یک انجمن یا فقط یک حساب توییتر تأثیرگذار باشند. شما واقعاً می خواهید یک رابطه ایجاد کنید، زیرا ارزش آن روابط بسیار بیشتر از ارتباط فردی است که شما انجام می دهید. آنها می توانند برای محتوای بعدی که شما منتشر می کنید مفید باشند. می‌توانید آنها را در کارهایی مانند نظرسنجی‌هایی که انجام می‌دهید و مواردی از این قبیل، درگیر کنید.

اگر برگردند و واقعاً مثبت باشند، باز هم می‌خواهید آن رابطه را تقویت کنید. اگر کسی برگشت و گفت: “عالیه دریابید که آیا برای مثال، جای دیگری که وبلاگ می‌زنند، عالی است یا خیر. بسیاری از افرادی که به صورت آنلاین وبلاگ می نویسند، چندین وبلاگ خواهند داشت. فکر می کنم آخرین باری که شمارش کردم حدود 17 مورد دارم که همه آنها اخیراً به روز نشده اند. آیا آنها دوستی دارند؟ در فضای وبلاگ نویسی چه کسانی را می شناسند که ممکن است بخواهند محتوای شما را نیز ارسال کنند، بیابید. هر کسی که به شما پاسخ می دهد، واقعاً، واقعاً به شدت دنبال آنها می رود.

پس از آن، آخرین چیز، شلوغی است، که تعریف آن واقعاً سخت است. زمانی که ما در حال انجام فراخوان بوده ایم، موثرترین کاری که انجام داده ایم این است که فقط به صورت جانبی فکر کنیم. همه اینها به خوبی فهرست مخاطبین را ایجاد می کند، برای همه این افراد ایمیل می فرستد، اما در واقع، در پایان روز، چیزی که به شما نتیجه می دهد معمولاً یا یک تماس تصادفی است یا از نوعی اخبار داغ استفاده می کند. یه همچین چیزی واقعاً سخت است که به فرآیندی دست پیدا کنید که آن چیزها را به شما برساند. در تجربه من، چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید تا شانس بیشتری برای موفقیت به شما بدهد.

اولین چیز این است که مطمئن شوید همه فیدهای توییتر و RSS را در آن جایگاه دنبال می کنید. بسیاری از مردم فکر می کنند، این یک جایگاهی است که من در آن مشغول هستم. من در حال انجام تحقیقات هستم. من سعی می کنم وبلاگ نویسان خوبی پیدا کنم. اما آنها در واقع برای زندگی و تنفس در طاقچه زحمت نمی کشند. شما باید وارد شوید. باید واقعاً این افراد را درگیر کنید. پست های وبلاگ آنها را بخوانید. ببینید چه چیزی آنها را عصبانی می کند. ببینید چه چیزی آنها را داغ می کند. واقعاً با آنها درگیر شوید. اینجاست که شما واقعاً می‌توانید فقط با انجام این نوع تبلیغات برنده شوید. اگر واقعاً بفهمید که این انجمن در مورد چیست، شانس بسیار بیشتری برای موفقیت خواهید داشت. بنابراین، تعداد زیادی از این افراد را دنبال کنید و در واقع دنبال کنید، و در واقع ببینید چه چیزی باعث می‌شود آن‌ها تیک بزنند.

انجمن ها را نیز تماشا کنید. من فکر می‌کنم که تالارها به شدت دست کم گرفته می‌شوند، زیرا در آنجا بسیاری از افرادی که واقعاً به این حوزه علاقه‌مند هستند، در آنجا حضور دارند. شما واقعاً می توانید آنها را در محیط طبیعی خود به اصطلاح ضبط کنید. وقتی به انجمن‌ها می‌روید، در واقع می‌توانید ببینید، می‌دانید، آنها در مورد چه چیزی چت می‌کنند که در جایگاه آنها نیست؟ مردم در آن طاقچه هستند و فقط چت می کنند. فقط شلیک به نسیم، درست است. ببینید به چه چیزی علاقه دارند. ببینید به چه چیزی علاقه دارند. ممکن است فرصت هایی را در آنجا ببینید که در غیر این صورت ممکن است از دست بدهید.

من متوجه شدم که Alltop یک راه عالی برای یافتن بسیار، بسیار سریع و آسان یک جایگاه خاص و مشاهده تمام اخبار برتر در آن جایگاه است. بنابراین، شما مهربانی دریابید که چه چیزی داغ است. Alltop دارای دسته بندی هایی در همه جا است به طوری که به نوعی کاربران توییتر و وبلاگ ها را در یک جایگاه خاص جمع می کند. خیلی سریع می توانید ببینید که آیا اخبار فوری وجود دارد یا موضوع داغی وجود دارد. Alltop آن را به خوبی نشان خواهد داد. این یک راه عالی برای قرار دادن مصنوعی خود در یک جایگاه خاص است. در پایان روز، فراموش نکنید که این همان جایی است که بسیاری از موفقیت ها از آن نوع شانس فوق العاده است. به طور تصادفی با کسی برخورد می کنید که در مورد چیزی صحبت می کند یا اتفاقاً همزمان با اخبار داغ در حال اطلاع رسانی هستید. شما باید با این نوع فعالیت بهترین شانس موفقیت را به خود بدهید. اینها چند نکته خوب برای به دست آوردن آن هستند.

اینها نکات اصلی من هستند. یک چیز در اینجا وجود دارد که من به نوعی آن را با رنگ آبی بسیار روشن قرار داده ام که احتمالاً نمی توانید آن را در اینجا بخوانید و آن این است که باید انتظارات را مدیریت کنید. هر زمان که در حال انجام تبلیغات هستید، این تمایل وجود دارد که فکر کنید هر بار که برای محتوا تبلیغ می کنید، نتایج شگفت انگیزی به دست خواهید آورد. این به سادگی درست نیست. کاری که می‌توانید با Outreach انجام دهید، حتی دسترسی ناموفق است، حتی ارتباطی که شما انجام داده‌اید و منجر به پیوند صفر شده است، که همچنان روابط شما را می‌سازد. وقتی دوباره تمام این فرآیند را انجام می‌دهید، وقتی به جمع‌آوری تماس مؤثر برمی‌گردیم، افرادی را که قبلاً با آنها تماس گرفته‌اید را فراموش نکنید. افرادی را که دفعه قبل با آنها تماس گرفتید، سرنخ های نیمه ولرم را فراموش نکنید، اما این بار شاید محتوای متفاوتی باشد. یا شاید برخی از بازخوردهای آنها را در نظر گرفتید. اطمینان حاصل کنید که هنگامی که در حال انجام تبلیغات هستید، حتی اگر لینک دریافت نمی کنید، در حال ایجاد روابط هستید.

این یک روش عالی برای مدیریت انتظارات است. خواه رئیس شما باشد، شاید شما یک آژانس باشید و مشتری داشته باشید، هنگامی که در حال تعیین موقعیت کاری هستید که انجام می دهید، فقط از پیوندها گزارش ندهید، همچنین با روابط خود ارتباط برقرار کنید. ساخته اند. آنها می توانند واقعاً مفید باشند. این امر به ویژه زمانی صدق می‌کند که شما در سطح بالایی با افرادی مانند روزنامه‌نگاران و وبلاگ‌نویسان سطح بالای خود ارتباط برقرار می‌کنید. در بیشتر مواقع با اینها وارد اولین بار نمی شوید. شما می‌خواهید یک رابطه ایجاد کنید، یک مکالمه ایمیلی راه اندازی کنید، و سپس می‌توانید محتوای واقعاً عالی را دریافت کنید که آنها قرار است به آن پیوند دهند.

من فکر می کنم این نکات اصلی من هستند. من احتمالاً، همانطور که در حال حاضر گفتم، حدود یک میلیون بار گفته ام، و دوباره، زیرا من در این مورد تازه کار هستم. اما این خوب است. امیدوارم لذت برده باشید. اگر می خواهید درباره لینک بیلدینگ بیشتر بدانید، ما در ماه مارس کنفرانس هایی را در لندن و نیواورلئان برگزار می کنیم. یک لینک وجود دارد تا بتوانید جزئیات بیشتری را بدانید. برای آن ثبت نام کنید. اونجا میبینمت ممنون بچه ها

رونویسی ویدیو توسط
SpeechPad.com

توسط techkhabari