کوئنتین تارانتینو به عنوان یکی از بهترین کارگردان‌های عصر ما شناخته می‌شود؛ بنابراین وقتی او در مورد فیلم‌ها نظر می‌دهد، حرف‌هایش مورد توجه قرار می‌گیرند. ماه گذشته، کارگردان فیلم Pulp Fiction نظر خود را در مورد انیمیشن Toy Story 4 اعلام کرد و گفت که هیچ تمایلی به دیدن آن ندارد و هرگز هم آن را نخواهد دید! اکنون که فیلم جدید جاش کولی (کارگردان داستان اسباب بازی ۴) با عنوان Transformers One اکران شده، از او درباره نظرات جنجالی تارانتینو سؤال شد که با پاسخ جالب این کارگردان پیکسار همراه بود.

جاش کولی در مصاحبه با رسانه هالیوود ریپورتر نظرش را درباره صحبت‌های تارانتینو مطرح کرد. وقتی از او پرسیده شد که آیا تارانتینو در مورد ندیدن فیلم داستان اسباب بازی ۴ اشتباه می‌کند، گفت:

واقعا او می‌تواند هر کاری که دوست دارد انجام دهد. من آن مصاحبه را شنیدم. او تارانتینو است. من عاشق این هستم که او این‌قدر نسبت به همه چیز پرشور است. او به این سه‌گانه (سه فیلم اول داستان اسباب بازی) علاقه زیادی دارد و این فوق‌العاده است.

جاش کولی، کارگردان داستان اسباب بازی ۴

در طول مصاحبه با هالیوود ریپورتر، کولی چندان از اظهارنظر کارگردان افسانه‌ای سینما ناراحت به نظر نمی‌رسید. او از اینکه شنیده بود تارانتینو عاشق سه‌گانه اصلی داستان اسباب بازی است، احساس خوشحالی می‌کرد، اما هیچ اصراری به متقاعد کردن او برای دیدن قسمت جدید نداشت. کولی در ادامه گفت:

من نمی‌خواهم او را متقاعد کنم که حتما قسمت جدید را ببیند. اگر نمی‌خواهد آن را ببیند، نیازی نیست این کار را انجام دهد.

وقتی کوئنتین تارانتینو در ماه آگوست درباره فیلم‌های داستان اسباب بازی صحبت کرد، بسیار از داستان اسباب بازی ۳ تعریف کرد و آن را شگفت‌انگیز و یکی از بهترین فیلم‌هایی که تا به حال دیده است، نامید. او حتی تمام فیلم‌های سال ۲۰۱۰ را رتبه‌بندی و این فیلم را به عنوان بهترین فیلم آن سال انتخاب کرد. (اگر کنجکاوید بدانید، فیلم The Social Network رتبه دوم را در فهرست تارانتینو به دست آورد و فیلم استرالیایی Animal Kingdom هم سوم شد. در فهرست تارانتینو یک فیلم دیگر هم از کمپانی دیزنی وجود داشت که انیمیشن Tangled بود و در رتبه پنجم قرار گرفت.)

داستان اسباب بازی ۴

وقتی صحبت از انیمیشن داستان اسباب بازی ۴ شد، جاش کولی می‌توانست به موفقیت بزرگ این فیلم در باکس آفیس اشاره کند؛ این انیمیشن در سال ۲۰۱۹ بیش از ۱.۰۷ میلیارد دلار در سراسر جهان فروخت و نقدهای مثبتی از منتقدان و تماشاگران دریافت کرد. البته تارانتینو به نکته خوبی در مورد این فیلم اشاره کرده است. او این سوال را مطرح کرد که آیا ما واقعاً به داستان اسباب بازی ۴ نیاز داشتیم؟ چون در فیلم سوم داستان به طور حماسی به پایان رسیده بود. در آن فیلم، وقتی اندی هنگام رفتن به دانشگاه با اسباب‌بازی‌های خود خداحافظی کرد و آن‌ها را به یک کودک دیگر داد تا با آن‌ها بازی کند، به نوعی همه چیز به اوج خود رسیده بود.

هرآنچه که در مورد داستان اسباب‌بازی ۵ می‌دانیم؛ تاریخ عرضه، داستان و…

نکته عجیب این است که حتی داستان اسباب بازی ۴ هم به عنوان آخرین فیلم از این سری معرفی شده بود، اما بعدا اعلام شد فیلم جدیدی در حال تولید است که این موضوع با واکنش‌های متفاوتی روبرو شد. فیلم داستان اسباب بازی ۵ در تابستان ۲۰۲۶ اکران خواهد شد و اسباب‌بازی‌های محبوب ما را در برابر توجه بچه‌های امروزی به دستگاه‌های الکترونیکی و فناوری قرار خواهد داد. بعید است که تارانتینو برای دیدن این فیلم هم تمایلی از خودش نشان بدهد.

منبع: Cinemablend


از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛‌ میزگیم با سایه‪@Say3h 

از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛‌ میزگیم با سایه@Say3h

Loading

source

توسط techkhabari.ir