استودیوی بازی‌سازی Crystal Dynamics با استودیو انیمیشن‌سازی Powerhouse Animation همکاری کرده تا قهرمان مشهور و محبوب دنیای ویدیو گیم یعنی لارا کرافت را در قالب یک سریال انیمیشنی به تصویر بکشد. این سریال که Tomb Raider: The Legend of Lara Croft نام دارد، ماه آینده پخش خواهد شد. حال نتفلیکس تریلر جدیدی از این اثر منتشر کرده که لارا کرافت را در یک ماجراجویی هیجان‌انگیز نشان می‌دهد.

تریلر تازه‌ای که شبکه Netflix از سریال انیمیشنی توم ریدر منتشر کرده، حاوی سکانس‌های اکشن است که پیش از این نمونه‌های آن را در بازی‌های ویدیویی سری Tomb Raider به خصوص سه‌گانه اخیر دیده‌ایم. استودیو Powerhouse Animation که پیش از این سریال Castlevania را با اقتباس از مجموعه بازی شناخته‌شده‌ای با همین نام ساخته، مسئولیت تولید Tomb Raider: The Legend of Lara Croft را بر‌عهده دارد. همچنین هیلی آتول، بازیگر نقش مامور کارتر در دنیای سینمایی مارول، به عنوان صداپیشه لارا کرافت انجام وظیفه خواهد کرد. سریال انیمیشنی توم ریدر: افسانه لارا کرافت در تاریخ  (۱۰ اکتبر ۲۰۲۴) پخش خواهد شد. تریلر جدید این اثر را در زیر مشاهده می‌کنید:

سریال انیمیشنی Tomb Raider: The Legend of Lara Croft بخشی از داستان اصلی مجموعه توم ریدر بوده و داستان زندگی لارا کرافت بعد از وقایع سومین بازی سه‌گانه Survivor یعنی Shadow of the Tomb Raider را روایت خواهد کرد. به این واسطه شکاف زمانی بین این سه‌گانه و بازی‌های قبلی سری مهاجم مقبره پر خواهد شد. سریال انیمیشنی مذکور، تنها پروژه در حال ساخت مرتبط با سری توم ریدر نیست. آمازون هم‌اکنون مشغول ساخت نسخه ریبوت فیلم Tomb Raider با بازی آلیسیا ویکاندر برای پخش به صورت سریال است.

آمازون خبر خوبی برای طرفداران بازی Tomb Raider دارد

در سال ۲۰۲۲، شرکت Embracer Group با پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون دلار مالکیت بخش اروپایی شرکت اسکوئر انیکس شامل استودیو Crystal Dynamics و سری Tomb Raider را به دست آورد. استودیو مذکور در این زمان اعلام کرد که بازی بعدی سری توم ریدر، تایم‌لاین‌های مختلف این مجموعه را در کنار هم قرار داده و از آثار مختلف آن المان‌هایی را به ارث خواهد برد. در این بازی که لارا کرافت را به عنوان یک ماجراجوی با‌تجربه نشان می‌دهد، از موتور آنریل انجین ۵ استفاده شده و شرکت آمازون ناشر آن خواهد بود. 

نظر شما در مورد سریال انیمیشنی Tomb Raider: The Legend of Lara Croft و تریلر جدید آن چیست؟ آیا از طرفداران سری توم ریدر و شخصیت لارا کرافت بوده و این اثر را تماشا خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛‌ میزگیم با سایه@Say3h

از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛‌ میزگیم با سایه@Say3h

Loading