ماینکرفت را می‌توان بهترین فضا برای ساخت‌وساز و حتی به‌وجود آوردن یک دنیا مجازی کرد که میلیاردها بلوک به کاربر داده می‌شود و او تنها باید بتواند با آن‌ها به بهترین شکل ممکن تصاویر ذهنی‌اش را به واقعیت بدل کند. امروزه این بازی آنقدر رواج پیدا کرده که حتی بعضا بازیکنانی که در رشته‌هایی نظیر معماری و شهرسازی تحصیل می‌کنند با استفاده از ساخته موجانگ به استقبال اساتید خود می‌روند و سعی می‌کنند تا از این طریق پروژه‌های خود را راحت و کم‌هزینه ارائه کنند. آیا شما تا کنون با استفاده از ماینکرافت توانسته‌اید پروژه‌ای رسمی بسازید؟

بسیاری ماینکرفت و روبلاکس را بعضا یکسان می‌دانند و حتی قادر نیستند که تفاوت‌های میان این دو بازی را از هم نشخیص بدهند. نباید فراموش کنیم که این دو بازی در زمینه‌های زیادی شبیه هم هستند، اما روبلاکس امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد، اما به هیچ‌وجه نتوانسته تا بازیکنان را مانند ماینکرافت درگیر خود کند و تنها کسر کوچکی از این مخاطبان را دارد. بعضا بازیکنان برای بهتر شدن بازی سعی می‌کنند تا ویژگی‌های روبلاکس را به بلوک‌های Minecraft بیاورند و بعضا از این طریق اشیاء را زنده کنند. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به یکی از بیلدهای زیبای بازی داشته باشیم.

با این قطار می‌توانید به تمام نقاط ماینکرفت سفر کنید!

اخیرا یکی از کاربران ردیت به نام Lamb_rib7179 تصاویری از بیلد جدید خود در ماینکرفت منتشر کرده و سعی کرده تا جای ممکن به جزئیات توجه کند. او در این بیلد به سراغ قطاری به نام Canadian Pacific 2816 رفته که یکی از قطارهاییست که هنوز هم علیرغم سن‌وسال و طراحی قدیمی‌اش مورد استفاده قرار می‌گیرد و شهرها را یکی پس از دیگری طی می‌کند. این قطار در حقیقت توسط Montreal Locomotive Works (MLW) در سال ۱۹۳۰ ساخته شد و در طول سال‌ها با ساخت نسخه‌های به‌روزتر به حیات خود ادامه داد.

سازنده در بخش توضیحات از دیگران خواسته تا با تماشای این تصاویر نظرات خود را با او به اشتراک بگذارند و او را در امر بهبود این بیلد ماینکرفت یاری کنند. یکی از کاربران ردیت به نام Swagalici0s با دیدن این تصاویر گفت: «واقعا فوق‌العاده است! به نظر من وجود چنین بیلدی می‌تواند هر دنیایی را زیباتر از همیشه بکند». همچنین شخص دیگری به نام Kranz__  اشاره کرد: «واقعا زیباست، کار شما فوق‌العاده بوده‌است!».

یکی از بازیکنان ماینکرفت قطاری ساخته که بدون استفاده از ماد کار می‌کند

یکی از کاربران ردیت به نام CoolingMystery11 در بخش نظرات نوشت: «واقعا هر چه دقت می‌کنم نمی‌توانم عیب بزرگی بر روی این بنا بگذارم. شاید تنها صحبتی که بتوانم بکنم درباره بافت برخی قسمت‌های لوکوموتیو است که البته نباید فراموش کنیم، ساخت چیزی در ابعاد لوکوموتیو آن هم در دنیای بلوکی ماینکرفت واقعا دشوار است. فقط می‌خواهم بدانم که برای خلق این تصاویر چه ماد یا شیدری به بازی اضافه کرده‌اید؟». سازنده هم پس از تشکر و قدردانی فراوان گفت: «حق با شماست من باید کمی بر روی بافت قسمت‌های مختلف زمان بگذارم. تصاویری که می‌بینید به لطف complimentary reimagined خلق شده‌اند». نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما به ساخت چنین بنایی علاقه دارید؟

منبع: Reddit


Loading