معجون‌ها جزو جالب‌ترین بخش‌های عنوان سندباکس ماینکرفت (Minecraft) محسوب می‌شوند٫ زیرا به پیچیدگی مبارزات در بازی می‌افزایند. انواع مختلفی از معجون‌ها مانند معجون‌های اسپلش و معجون‌های مصرفی وجود دارد. برخی را می توان به صورت تهاجمی استفاده کرد در حالی که برخی دیگر گزینه‌هایی عالی برای دفاع کردن هستند. در میان معجون‌های متعدد در بازی ماینکرفت، معجون oozing است که اخیراً به بازی اضافه شده است.

در این مقاله توضیح خواهیم داد که چگونه می‌توانید معجون oozing را درست کنید. این معجون در آپدیت ۱.۲۱ به بازی ماینکرفت اضافه شده است و دارای انواع مختلفی از جمله splash ، lingering و حتی arrow است. در ادامه با مجله بازار همراه باشید تا از راهنمای دقیق در مورد درست کردن این معجون بدانید.

مواد مورد نیاز برای دم کردن معجون oozing در بازی ماینکرفت

مواردی که برای تهیه معجون oozing در بازی ماینکرفت لازم است.

مواردی که برای تهیه معجون oozing در بازی ماینکرفت لازم است.

برای دم کردن معجون oozing یا هر معجون دیگری، به brewing stand و بلیز پودر (blaze powder) نیاز دارید. بلیز پودر را می‌توان با رفتن به دنیای nether از طریق پورتال nether، شکست دادن ماب بلیز (blaze) و سپس بدست آوردن بلیز راد (blaze rod) بدست آورد. بلیز راد را می‌توان با استفاده از کرفتینگ تیبل به بلیز پودر تبدیل کرد. حتما ندر وارت (nether wart) را هم بدست آورید. وارت برای ساخت معجون awkward در ماینکرفت که پیش درآمد بسیاری از معجون‌ها از جمله معجون oozing محسوب می‌شود، کاملاً ضروری است.

ابتدا معجون awkward را در بازی ماینکرفت درست کنید.

ابتدا معجون awkward را در بازی ماینکرفت درست کنید.

هنگامی که بروینگ استند را دارید، بلیز پودر را در اسلات fuel قرار دهید. همچنین باید بطری‌های آب درست کرده و آن‌ها را با آب پر کنید. اگر به سه معجون oozing نیاز دارید، می‌توانید همزمان سه بطری قرار دهید. برای ساخت معجون جدید در بازی ماینکرفت ، به یک بلوک اسلایم نیز نیاز دارید. این یک معجون منفی محسوب می‌شود (به این معنی که باید به جای مصرف کردن آن روی ماب‌های دشمن استفاده شود)، بنابراین برای تبدیل معجون به معجون اسپلش نیز به باروت نیاز دارید. به طور خلاصه، شما نیاز دارید به:

  • Brewing stand
  • Nether wart
  • Blaze powder
  • Glass bottle
  • Slime block
  • Gunpowder

۵ تا از بهترین ویژگی‌ها و تغییرات در پیش نمایش ماینکرفت بدراک ۱.۲۱.۴۰.۲۲

نحوه دم کردن معجون oozing در بازی ماینکرفت

نحوه درست کردن معجون oozing در بازی

نحوه درست کردن معجون oozing در بازی

در اینجا یک راهنمای گام به گام در مورد ساخت معجون oozing و سپس تبدیل آن به معجون اسپلش oozing اشاره شده است که مراحل انجام این کار عبارتند از:

  • بلیز پودر را در اسلات fuel بروینگ استند قرار دهید. این اسلات در سمت چپ بالا قرار دارد.
  • بطری‌ها را با آب پر کنید. شما می‌توانید تا سه بطری را به طور همزمان بر اساس نیاز خود قرار دهید.
  • ندر وارت را در اسلات بالای بروینگ استند قرار دهید و این کار فرآیند دم کردن معجون را آغاز می‌کند. پس از پایان این کار، معجون awkward را دریافت خواهید کرد.
  • در حال حاضر، یک بلوک اسلایم را روی اسلات بالایی که ندر وارت در آن قرار داده شده است، قرار دهید. این کار به شما معجون oozing می‌دهد.
  • سپس می‌توانید معجون را بیرون بیاورید، اما اگر می‌خواهید آن را به سمت ماب‌ها پرتاب کنید، باید آن را به یک معجون اسپلش تبدیل کنید.
  • برای انجام این کار، باروت (gunpowder) را روی اسلات بالایی قرار دهید که با این کار شکل بطری تغییر می‌کند.

این روند ساخت معجون و معجون اسپلش oozing در بازی ماینکرفت بود. توجه داشته باشید که این معجون روی ماب‌های باس و بلوک‌های اسلایم کار نمی‌کند. ولی لازم است بدانید که یک ماب آلوده هنگام کشته شدن دو بلوک اسلایم را دراپ خواهد کرد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

&

;

چرا سازندگان ماینکرفت باید پرنده‌های بیشتری را به محیط Overworld اضافه کنند؟

منبع: sportskeeda


Loading

source

توسط techkhabari.ir