شخصیت وید ویلسون که همگی او را با لقب ددپول (Deadpool) می‌شناسیم، در سال‌های اخیر به یکی از چهره‌های مطرح دنیای سینما و کمیک بوک مارول تبدیل شده است. حال و طبق جدیدترین اطلاعات متوجه شدیم که شرکت مارول قرار است وید ویلسون اصلی را از داستان حذف کند و یک قهرمان جدید را به نمایش بگذارد.

Deadpool که جزو مردان ایکس محسوب می‌شود، از زمان معرفی ابتدایی راه زیادی را طی کرده است. این راه همواره در مسیر پیشرفت بوده و به تدریج بر محبوبیت این کاراکتر افزوده. وید ویلسون که همگی ما او را با نام ددپول می‌شناسیم اولین بار در سال ۱۹۹۱ و در شماره ۹۸ کمیک بوک The New Mutants معرفی گردید. از آن زمان به بعد شخصیت مورد بحث به یکی از نمادهای کمیک بوک‌های مارول تبدیل شد و تا به امروز هم هنوز محبوبیت دیوانه‌واری در بین طرفداران دارد.

از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛‌ میزگیم با سایه‪@Say3h‬

با این حال احتمالا همگی قبول داریم که ددپول با شروع سری فیلم‌های اختصاصی خود در سال ۲۰۱۶ با جهش زیادی در زمینه معروفیت روبرو شد؛ فیلم‌هایی که در طی آن‌ها رایان رینولدز نقش اصلی را برعهده دارد. در سومین و بزرگ‌ترین فیلم این کاراکتر که Deadpool & Wolverine باشد نیز ما شاهد همکاری وید ویلسون و جیمز هاولت یا همان ولورین هستیم. از قضا این فیلم هم با موفقیت‌های زیادی همراه شد و به عنوان یک فیلم سینمایی با درجه سنی بزرگسال به موفقیت‌های زیادی رسید.

اما ددپول هرچقدر هم که در دنیای سینما معروف باشد نباید ریشه‌های خود یعنی کمیک بوک‌ها را فراموش کند. اما اگر شما هم جزو طرفداران کمیک بوک‌ها هستید احتمالا با شنیدن این خبر شوکه خواهید شد. در داستان جدید وید ویلسون جان خود را از دست داده و یکی از افراد بسیار نزدیک به او به جایگزین وی تبدیل می‌شود: دخترش. این اتفاق در شماره هفتم کمیک بوک Deadpool رخ می‌دهد که قرار است در تاریخ ۱۶ مهر (۷ اکتبر) از راه برسد.

هنگامی که این کمیک بوک تا چند روز دیگر منتشر شود احتمالا صحبت‌های بیش‌تری در مورد شخصیت ددپول خواهیم شنید. وید ویلسون در این داستان جان خود را از دست داد، ولی همان‌طور که بارها شنیده‌ایم این شخصیت رویین‌تن محسوب می‌شود و چیزهای به شدت معدودی در دنیا قادر به کشتن او هستند. حال اینکه دقیقا چه سلاح یا چه شخصیتی دست به این حرکت بزرگ زده؟ فعلا نمی‌دانیم.

۱۵ سلاح مارول با قدرت از بین بردن توانایی احیای ددپول

در توضیحات شماره هفتم کمیک بوک Deadpool اینگونه آمده:«ددپول مرده است، زنده‌باد ددپول! وید سقوط کرده و دخترش جای او را گرفته است. شخصیت تسک‌مستر به او آموزش‌های لازم را می‌دهد، اما آنچه که این دختر نیاز دارد انتقام است. حال او برای انجام این کار به کمک شاهزاده نیاز خواهد داشت.»

هرچند که نمی‌خواهیم داستان را برای شما لو دهیم، ولی باید بدانید که یک ویلن به نام دث گریپ (Death Grip) حداقل در مرگ وید ویلسون دست داشته است. دث گریپ در زمینه هنرهای تاریک فعالیت می‌کند و به احتمال زیاد راهی برای کشتن رویین‌تن‌ها پیدا کرده. نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBible


از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛‌ میزگیم با سایه@Say3h

از سختی‌های استریمر بودن تا داستان ازدواج تو وارکرفت؛‌ میزگیم با سایه@Say3h

Loading

source

توسط techkhabari.ir