هواوی به‌تازگی با معرفی اولین گوشی سه لایه جهان سر و صدای زیادی به پا کرد؛ با این حال مشخص نبود که این دستگاه در کدام بازارها عرضه می‌شود. اما حالا گزارشی منتشر شده و زمان عرضه هواوی میت ایکس تی در بازارهای جهانی را فاش کرده است.

به گزارش androidheadlines، گوشی هوشمند هواوی Mate XT Ultimate Design در سه ماهه اول سال 2025 به بازارهای جهانی می‌آید. در نظر داشته باشید که این خبر توسط هواوی تایید نشده و تنها برخی منابع آگاه به این بازه زمانی اشاره کرده‌اند.

راهنمای خرید تکراتو

زمان عرضه هواوی میت ایکس تی

اگر این خبر درست باشد، پس گوشی هواوی Mate XT احتمالا در رویداد MWC 2025 به‌صورت جهانی رونمایی می‌شود. البته این احتمال هم وجود دارد که هواوی یک رویداد جداگانه را در سطح جهانی برگزار کند. در هر صورت، می‌توان امیدوار بود که این گوشی عجیب و خلاقه هواوی در یکی از روزهای سه ماهه‌ی اول سال 2025 رسما در بازارهای حهانی عرضه شود.

زمان عرضه هواوی میت ایکس تی در بازارهای جهانی

پیش از این حتی مطمئن نبودیم که این گوشی اصلا به بازارهای جهانی راه پیدا می‌کند یا نه. اما پس از آن، تیزرهایی به بیرون درز کرد که از عرضه در جهان خبر می‌دادند. این گوشی از امروز رسما در چین عرضه شده است.

هواوی میت ایکس تی آلتیمین دیزایت که اسم رسمی این گوشی در بازار چین است، یک نمایشگر 10.2 اینچ OLED دارد که از رزولوشن 3K پشتیبانی می‌کند. این گوشی قابلیت دارد که سه بار تا شود و ابعاد نمایشگر با هر بار تا کردن، به 7.9 و 6.4 اینچ می‌رسد.

جالب است که هواوی میت ایکس تی علیرغم اینکه سه لایه و دو لولا دارد، اما زمانی‌که کاملا تا می‌شود، ضخامت آن تقریبا هم‌اندازه‌ی گلکسی زد فولد 6 است. بسیاری افراد، این گوشی تاشوی جدید را یک جهش مهم در طراحی گوشی‌های تاشو می‌دانند. نه‌تنها هواوی اولین شرکتی است که چنین تکنولوژی را ارائه کرده، بلکه ضخامت آن کمتر از حد انتظار بوده است.

گوشی هواوی میت ایکس تی از سخت‌افزارهای سطح پرچمدار نیز بهره می‌برد و باتری قابل قبولی دارد. دوربین‌ها نیز عملکردی رده‌بالا ارائه می‌کنند. نظر شما درباره این گوشی جالب هواوی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

source

توسط techkhabari.ir