یک نماینده محلس صراحتاً گفته است که قیمت بنزین در سال 1404 تا 20 درصد افزایش خواهد یافت. ظاهراً زیرساخت‌های افزایش بهای بنزین درحال تکمیل است.

موضوع افزایش قیمت بنزین باوجود اینکه پیش‌بینی می‌شد برای سال 1403 عملیاتی شود، اما این اتفاق تاکنون نیفتاده و مسئولین از جمله داوود منظور، رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده‌اند که نرخ بنزین در سال جاری افزایش نمی‌یابد. البته افزایش قیمت حامل‌های انرژی در برنامه هفتم توسعه آمده است و این یعنی که طی این مدت بنزین افزایش قیمت را تجربه خواهد کرد.

راهنمای خرید تکراتو

در جدیدترین خبرها آمده است که یک نماینده مجلس بر افزایش 15 تا 20 درصدی نرخ بنزین برای سل 1404 تأکید کرده است. با این وجود احتمالاً این موضوع در صحن علنی مجلس بررسی خواهد شد. جزئیات صحبت‌های این نماینده مجلس را می‌توانید در ادامه مطلب بخوانید.

افزایش 20 درصدی قیمت بنزین در سال 1404

علی‌اصغر نخعی‌راد، نماینده مشهد و عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، ضمن اشاره به افزایش قیمت بنزین در سال 1404 گفت:

«این افزایش بین ۱۵ تا ۲۰ درصد خواهد بود و کمتر از نرخ تورم است تا فشار زیادی بر اقتصاد و مردم وارد نشود.»

وی تأکید کرد: «هر گونه تغییر در نرخ سوخت نیازمند اخذ مجوز از مجلس شورای اسلامی است و هیچ تصمیمی بدون رعایت قوانین و مقررات اتخاذ نخواهد شد. از مردم می‌خواهیم به شایعات توجه نکنند و به تصمیمات قانونی مجلس اعتماد کنند.»

افزایش 20 درصدی قیمت بنزین در سال 1404

این نماینده مجلس بیان کرد:

«این افزایش قیمت به گونه‌ای خواهد بود که مردم تحت فشار اقتصادی قرار نگیرند و تأثیرات تورمی زیادی بر اقتصاد نداشته باشد.»

وی همچنین بر لزوم حفظ آرامش در جامعه تأکید کرد و خبر از عدم افزایش قیمت بنزین در سال جاری داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص افزایش بهای بنزین در سال 1404؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

source

توسط techkhabari.ir