نسخه جدیدی از ماد ریمستر بازی مکس پین با عنوان Max Payne RTX Remix مننتشر شده و هم‌اکنون برای دانلود در دسترس است. این نسخه بهبودهای بیشتری در جلوه‌های بصری اولین نسخه از بازی محبوب مکس پین را به ارمغان می‌آورد.

نسخه ۰.۵ این ماد که از اینجا قابل دانلود است، از فناوری Path Tracing استفاده کرده که باعث بهبود کیفیت مدل شخصیت‌ها و همچنین محیط‌ها در این نسخه ریمستر بازی مکس پین شده است. در واقع این قابلیت باعث می‌شود تمام سطوح در بازی ظاهر بهتری پیدا کنند. علاوه بر این، در نسخه جدید این ماد، نورپردازی‌ها در سراسر بازی بهبود پیدا کرده‌اند و همه چیز روشن‌تر دیده می‌شود. همچنین در این نسخه از یک تکنیک خاص نورپردازی فیزیکی استفاده شده که باعث می‌شود هنگام شلیک، نوری که از لوله تفنگ خارج می‌شود جلوه بهتری داشته باشد.

ریمستر بازی مکس پین / Max Payne RTX Remix

بازی مکس پین حول محور شخصیتی با همین نام جریان دارد که کارآگاه سابق اداره پلیس نیویورک (NYPD) است و تلاش می‌کند راز قتل خانواده‌اش را کشف کند. او همچنین به بررسی یک ماده مخدر جدید و مرموز به نام والکیری می‌پردازد. در طول این تحقیقات، مکس درگیر یک توطئه بزرگ و پیچیده می‌شود که یک شرکت بزرگ داروسازی، یک جامعه مخفی و حتی ارتش ایالات متحده در آن نقش دارند. بازی دارای حال و هوای نئو نوآر است و از پنل‌های کمیک‌بوکی با صدای راوی به عنوان روش اصلی برای روایت داستانش استفاده می‌کند. بازی مکس پین شامل اشارات بسیاری به اساطیر نورس است. گیم‌پلی بازی به شدت تحت تأثیر ژانر سینمای اکشن هنگ‌کنگی، به‌ویژه آثار کارگردان مطرح این سینما یعنی جان وو قرار دارد. مکس پین یکی از اولین بازی‌هایی بود که از قابلیت «بولت تایم» که توسط فیلم ماتریکس محبوب شد، به عنوان یک مکانیک گیم‌پلی استفاده کرد.

نسخه ریمستر بازی مکس پین را با نصب یک ماد رایگان تجربه کنید

اما علاوه بر ماد ریمستر بازی مکس پین که به‌طور غیررسمی توسعه پیدا کرده، بازسازی رسمی دو نسخه اول این سری نیز توسط استودیوی رمدی در دست ساخت قرار دارد. دو سال پیش این خبر اعلام شد و ماه گذشته رمدی تأیید کرد که بازسازی این دو بازی محبوب بالاخره وارد مرحله تولید کامل شده است. ظاهرا هدف فعلی تیم سازنده این است که بازی‌ها در یک حالت عملکردی اولیه از ابتدا تا انتها قابل بازی باشند. علاوه بر کار روی این پروژه، رمدی همچنین روی شماره دوم بازی Control و دومین بسته الحاقی بازی Alan Wake 2 با نام Lake House نیز کار می‌کند.

منبع: Wccftech


با قهرمان پس جهان فیفا زدیم! میزگیم فوتبالی با حسن پاجانی

فیفا و پی ای اس

Loading