در عنوان ماینکرفت (Minecraft)، شما به عنوان یک بازیکن با ماب‌های بزرگی مانند اندر دراگون و ویتر (Wither) مبارزه می‌کنید. شما همچنین به یک ماجراجویی می‌روید تا با موجودات قوی دیگری مانند Warden، Evokers، Ravagers، Elder Guardians و غیره روبرو شوید. در این مبارزات، احتمال مرگ شما بالا می‌رود٫چون هر ماب روش حمله و حرکت خاص خود را دارد که باید یاد بگیرید تا بتوانید پیروز شوید.

پس اگر نمی‌خواهید به طور مکرر در برابر ماب‌های قوی‌تر یا ماب‌های باس فایت بمیرید، می‌توانید یک فرآیند تمرینی برای تست کردن مهارت‌های خود ایجاد کرده و در مورد شکست دادن ماب‌های باس بیشتر یاد بگیرید. در ادامه با مجله بازار همراه باشید تا بدانید ماجرا از چه قرار است.

روش‌های تمرینی برای مبارزه با ماب‌های باس فایت ماینکرفت

در ادامه به کارهایی اشاره خواهیم کرد که برای مبارزه با ماب‌های باس فایت مفید هستند و با انجام آن‌ها می‌توانید شانس پیروزی خود را بالا ببرید. این کارها عبارتند از:

۱) یک دنیای کریتیو درست کنید

با فعال کردن چیت‌ها در بازی ماینکرفت دنیای کریتیو بسازید.

با فعال کردن چیت‌ها در بازی ماینکرفت دنیای کریتیو بسازید.

ابتدا باید از دنیای سورویوال خارج شوید که در آن می‌خواهید همه ماب‌های باس فایت مانند اندر دراگون (Ender Dragon) و ویتر (Wither) را شکست دهید. در مرحله بعد، باید یک دنیای کریتیو جدید ایجاد کنید که در آن بتوانید تمرین کنید. به محض تغییر حالت بازی به کریتیو، چیت‌های موجود در آن دنیا به طور خودکار فعال می‌شوند.

۲) تمام منابع لازم را برای مبارزه با ماب‌های باس جمع آوری کنید

تمام آرمورها، ابزارها، معجون‌ها و غیره را تهیه کرده و آماده مبارزه در بازی ماینکرفت باشید.

تمام آرمورها، ابزارها، معجون‌ها و غیره را تهیه کرده و آماده مبارزه در بازی ماینکرفت باشید.

پس از ورود به دنیای کریتیو که درست کرده‌اید، می‌توانید از موارد موجود در جهان کریتیو برای بدست آوردن فوری تمام منابع استفاده کنید. این موارد موجود شامل تمام بلوک‌ها و آیتم‌هایی است که یک بازیکن می‌تواند در دنیای سورویوال بسازد یا بدست آورد. شما می‌توانید یا به سراغ ایتم‌های ساختنی بروید که از قبل دارید یا حتی بیلدهای جدیدی را برای تست کردن بسازید. هنگامی که تمام آرمورها، سلاح‌ها، معجون‌ها، مواد غذایی و ابزار را جمع آوری کرده و آن‌ها را به درستی انچنت کردید، می‌توانید به محل مبارزه بروید.

۳) وارد End شده یا جایی برای مبارزه بسازید

وارد منطقه‌ای شوید که باس فایت در آن جا اسپاون می‌کند.

وارد منطقه‌ای شوید که باس فایت در آن جا اسپاون می‌کند.

پس از بدست آوردن تجهیزات لازم، یا باید وارد قلمرو End شوید تا با ماب باس فایت اندر دراگون بجنگید یا یک جای ویژه در Overworld بسازید که در آن بتوانید با ویتر مبارزه کنید. از طرف دیگر، می‌توانید یک ویتر چمبر (Wither chamber) که در زیر فواره بدراک در مرکز جزیره اصلی End ایجاد کنید. در این مرحله، مطمئن شوید که سختی بازی شما روی حالت آسان، متوسط ​​یا سخت است٫ زیرا ماب‌های دشمن مانند دو ماب باس اسپاون نمی‌شوند. سختی یک جهان را می‌توان از منوی pause تغییر داد.

۴) تنظیمات جهان را به حالت سورویوال تغییر داده و مبارزه را تمرین کنید

پس از آماده شدن همه چیز، می‌توانید حالت بازی ماینکرفت را برای مدتی به سورویوال برگردانده و کل مبارزه را تمرین کنید.

پس از آماده شدن همه چیز، می‌توانید حالت بازی ماینکرفت را برای مدتی به سورویوال برگردانده و کل مبارزه را تمرین کنید.

بعد از اینکه تمام منابع لازم برای مبارزه را در اختیار داشتید و در قلمرو End یا منطقه‌ای که با دو ماب باس ماینکرفت مبارزه خواهید کرد، قرار گرفتید، می‌توانید کامندی برای تغییر جهان از کریتیو به سورویوال تایپ کنید. عبارت دقیق کامند /gamemode survival خواهد بود. به محض اینکه این کامند اعمال شود، نوار سلامتی و گرسنگی خود را خواهید دید و ماب‌های دشمن در صورت شناسایی شما بلافاصله شروع به حمله خواهند کرد.

اسنپ شات جدید ماینکرفت باندل‌های رنگی را به بازی اضافه می‌کند

به این ترتیب، می‌توانید مبارزات ماینکرفت خود را بدون از دست دادن لوت بدست آمده در دنیای اصلی سورویوال خود تمرین کنید. پس از آماده شدن، می‌توانید به دنیای اصلی برگشته و نبرد را شروع کنید. نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما پیش از نبرد انجام چه کارهای دیگری لازم است؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


 

Loading

source

توسط techkhabari.ir