مشخصات موتو جی 75 به همراه طراحی آن با انتشار چندین رندر جدید فاش شد. این گوشی در مقایسه با نسل پیشین از جزیره دوربین بزرگ‌تر با یک دوربین اضافی برخوردار خواهد بود.

اگر به یاد داشته باشید، موتورولا از گوشی هوشمند Moto G73 خود در ژانویه سال گذشته رونمایی کرد؛ اما با اینکه یک‌سری شایعات درباره Moto G74 وجود داشت، هرگز چنین گوشی‌ای به بازار عرضه نشد. اکنون، به نظر می‌رسد که موتورولا به طور کلی از عرضه Moto G74 صرف‌نظر کرده و به جای آن Moto G75 را به بازار عرضه خواهد کرد. امروز نیز در وب‌سایت خبری gizmochina، برخی از مشخصات موتو جی 75 و همچنین طراحی آن لو رفته است.

راهنمای خرید تکراتو

طراحی و مشخصات موتو جی 75

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، موتو G75 از یک جزیره دوربین بزرگ‌تر با سه لنز مجزا برخوردار خواهد بود. در داخل جزیره دوربین یک نوشته حکاکی شده (50 مگاپیکسلی) که احتمالا وضوح سنسور اصلی را نشان می‌دهد. نکته قابل توجه این است که بر اساس آنچه در رندرها دیده می‌شود این گوشی از سنسور Sony LYTIA 600 با لرزش‌گیر OIS برای دوربین اصلی استفاده خواهد کرد. این در حالی است که نسل قبلی این گوشی از تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر (OIS) برخوردار نبود و اگر این تصویر درست باشد، شاهد یک ارتقا بزرگ نسبت به تنظیمات دوربین دوگانه Moto G73 خواهیم بود.

مشخصات موتو جی 75
طراحی موتو G75

علاوه بر این، در طراحی موتو جی 75 از لبه‌های صاف‌تر و تیزتر استفاده شده که با استانداردهای فعلی صنعت موبایل مطابقت دارد. همچنین به نظر می‌رسد که حاشیه‌ها و قاب به خصوص در قسمت چانه پایین به طور قابل توجهی باریک‌تر شده است. دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در همان موقعیت همیشگی قرار گرفته‌اند و احتمالا در ساخت این گوشی از پلاستیک و چرم سازگار با محیط زیست استفاده خواهد شد. با توجه به رندرها، انتظار می‌رود که این گوشی در دو رنگ آبی روشن و مشکی به بازار عرضه شود.

متاسفانه هنوز اطلاعات زیادی درباره مشخصات موتو جی 75 در دست نیست، با این حال با نگاهی به مشخصات موتو جی 73 می‌توانیم به یک ایده کلی از آنچه که در راه است، دست یابیم. موتو G73 دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با وضوح  FHD پلاس است.

این گوشی به چیپست 6 نانومتری دایمنسیتی 930 مدیاتک مجهز شده و از 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. منبع تغذیه این دستگاه یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع سیمی 30 واتی پشتیبانی می‌کند.

تنظیمات دوربین دوگانه پشتی نیز شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی می‌شود. در پنل جلویی هم یک دوربین 16 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی موتورولا موتو جی 75 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

source

توسط techkhabari.ir