تکنولوژی خبری

تولید محتوا
شخصی که در کنفرانس با حضار صحبت می کند.
getty اگر از شما خواسته شده است که در یک کنفرانس صحبت کنید، آن را به عنوان نشانه ای در نظر بگیرید که کاری را درست انجام می دهید. شما به نوعی خود را در صنعت خود و در بین همتایان خود متمایز کرده اید. اکنون سازمان دهندگان کنفرانس از شما می خواهند که تخصص خود را با مخاطبان اسیر به اشتراک بگذارید.
پرداختن به موضوعی که به آن اشتیاق دارم برای من کاملاً طبیعی است. مطمئناً ایستادن در مقابل اتاقی پر از مردم را بسیار کمتر از آنچه می‌توان ترسناک می‌کند، می‌سازد. خوشبختانه، من به ندرت مجبور می شوم از ترفندهایی مانند تصور کردن مخاطبانم در لباس زیرشان استفاده کنم!
با این حال، من می‌خواهم بهترین ارائه‌ای را که می‌توانم ارائه کنم تا از شرمساری خودم یا شرکتم جلوگیری کنم، و مطمئن هستم که شما هم این کار را می‌کنید. مانند ارائه یک محصول یا خدمات به یک مشتری، شما در حال جذب جمعیت هستید، بنابراین می خواهید آن را خوب کنید. در اینجا چهار نکته وجود دارد که می توانید برای سخنرانی در کنفرانس ها برای دستیابی به آن هدف از آنها استفاده کنید.
1. پیشاهنگ باشید صرف نظر از اینکه چقدر با موضوع خود آشنا هستید، ایده خوبی نیست که فقط آن را مطرح کنید. به یاد داشته باشید، فرصتی به شما پیشنهاد می شود تا اقتدار خود را نشان دهید. با شکست در آماده سازی آن را منفجر نکنید.
تا جایی که می توانید، دریابید که چه کسی در بین مخاطبان قرار می گیرد تا بتوانید موضوع را به طور مناسب برای آنها چارچوب بندی کنید. و اگر از یک ارائه مجدد استفاده می کنید، مطمئن شوید که هر چیزی که به آن نیاز دارد را به روز کنید. هنگامی که ارائه خود را توسعه دادید، سخنرانی کامل را تا زمانی که کاملاً با آن راحت شوید، تمرین کنید. من از تمرینات برای بازنویسی هر چیزی که احساس ناخوشایندی به نظر می‌رسد و تغییر زمان و محتوای اسلایدها یا ویدیوهایم استفاده می‌کنم.
بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین شرکت های بیمه مسافرتیByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditor بهترین برنامه های بیمه مسافرتی Covid-19ByAmy DaniseEditor خود را تصور کنید که در آن روز ارائه خود را با در نظر گرفتن جزئیات مهم ارائه می دهید. آن‌ها می‌توانند طیف وسیعی از لباس‌هایی را که می‌پوشید (چیزی حرفه‌ای اما راحت) تا داشتن یک بطری آب روی صحنه برای خیس کردن سوت‌تان در مواقع نیاز داشته باشند.
اگر فهرست ساز هستید، یکی را ایجاد کنید و هر آیتمی را که می روید علامت بزنید. هر چه بیشتر آماده باشید، اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. و به من اعتماد کنید، این آمادگی به محض شروع نشان داده می شود.
2. با مخاطب کار کنید ما همه در کلاس هایی بوده ایم که استاد با ما صحبت کرده است و – امیدواریم – همچنین در کلاس هایی که استاد ما را در درس حاضر کرده است. من حدس می زنم که شما هم مثل من از دومی خیلی بیشتر از اولی بهره بردید.
به همین دلیل است که شما باید نامزد باشید. به افراد داخل اتاق نگاه کنید. لبخند بزن برای کسانی که می شناسید دست تکان دهید تا ببینند شما آنجا هستند. قبل از اینکه اولین کلمه خود را به زبان بیاورید، به مخاطبان خود آرامش خواهید داد.
اولین کلمات خود را تبریک بگویید. و در حالی که در آن هستید، یک بررسی صدا انجام دهید تا مطمئن شوید که همه می توانند صدای شما را بشنوند و در صورت استفاده از صفحه نمایش را ببینند. با پرسیدن یک یا دو سوال از مخاطب شروع کنید بدون اینکه کسی را در جای خود قرار دهید. همچنین می‌توانید هر زمان که احساس کردید در طول ارائه مخاطبان خود را از دست می‌دهید، می‌توانید از آن مداخله بازجویی استفاده کنید.
درست است که شما سخنرانی می کنید نه چت. اما کمی عقب‌نشینی باعث می‌شود که مخاطبان شما با آنچه در مورد آن صحبت می‌کنید درگیر شوند. این ممکن است تمام چیزی باشد که لازم است آنها را به تک تک کلمات شما آویزان کنید.
3. یک اختلال کوچک وارد کنید شرکتی که مالک آن هستید یا در آن کار می کنید ممکن است یک اخلالگر در صنعت باشد یا نباشد. اگر یکی بودن به این راحتی بود، اصطلاحات باید تغییر می کرد. با این حال، ارائه یک سخنرانی در کنفرانس مکانی است که می توانید از برخی نوآوری ها برای نشان دادن قدرت خود استفاده کنید.
با تصاویری برای ارائه خود شروع کنید. بهترین راه برای جلوگیری از مرگ وحشتناک توسط پاورپوینت این است که مطمئن شوید عرشه اسلاید شما واقعاً جالب است. استفاده خلاقانه از تصاویر، کلیپ های ویدئویی، صدا و حرکت، مخاطب را از بلند شدن و بیرون رفتن باز می دارد. اگر تمام کاری که انجام می‌دهید خواندن مطالب روی اسلاید است، آن‌ها می‌روند یک کوکتل در بار هتل می‌خورند و خود جزوه را می‌خوانند.
از اختلال در خود محتوا استفاده کنید. داستان بگو مثال‌های مبتکرانه را برای توضیح موضوعات پیچیده بگنجانید. و در حالی که می خواهید در طول ارائه خود به برند خود اشاره کنید، زمانی که کاری که آنها انجام داده اند نظر شما را نشان می دهد از رقبای خود استناد کنید.
شرکت کنندگان در کنفرانس حجم عظیمی از اطلاعات را در مدت زمان کوتاهی در اختیار آنها قرار می دهند. هر کاری که می توانید در ارائه خود انجام دهید تا اوضاع کمی تغییر کند. آنها چیزهایی را که از شما آموخته‌اند به خاطر خواهند آورد و انجام این کار چقدر لذت‌بخش‌تر بود.
4. تأثیر ماندگاری به جا بگذارید اگر از محل سخنرانی کنفرانس خود برای ایجاد شهرت برند، اعتبار صنعت و پایگاه مشتری خود استفاده نکنید، قایق را از دست داده اید. شما نمی توانید فقط در حالی که مخاطب در اتاق است چیزی به او بدهید. باید به آنها چیزی بدهید که وقتی می روند با خود ببرند.
به ارائه خود مانند یک فرصت بازاریابی رشدی نزدیک شوید. مجریان کنفرانس قبلاً اتاقی از افراد بالقوه را در بالای قیف شما قرار داده اند. شما می خواهید آنها به عنوان سفیران برند شما به محل کار خود بازگردند، حتی اگر مشتری یا مشتری نباشند.
درگیری مخاطب از مرحله ای که قبلاً ذکر کردم به شما کمک می کند تا به این هدف برسید. در نظر بگیرید که زمان قابل توجهی را برای پرسش و پاسخ اختصاص دهید و اگر شرکت کنندگان از بالا بردن دست خجالتی هستند، چند سوال برای پاسخگویی به آنها داشته باشید. به عنوان مثال، “پس، آیا کسی تعجب می کند که چرا من امروز در مورد [موضوع] صحبت نکردم؟” فراموش نکنید که در مورد سؤالاتی که ممکن است بخواهید در ارائه بعدی خود کار کنید، چند یادداشت بردارید.
پس از اتمام کار، برای ملاقات و احوالپرسی با افراد، مبادله کارت ویزیت و پاسخ به چند سوال دیگر دور و بر خود بگذرانید. شبکه در زمان استراحت، غذا، پذیرایی و در سالن نمایشگاه. این نوع ارتباطات شما، نام تجاری و پیام شما را به یاد ماندنی می کند و مخاطبان را به انتهای قیف سوق می دهد.
آسان جلوه دادن اگر هدف شما ارائه ارائه های فکر برانگیز و فراموش نشدنی است، استفاده از این نکات می تواند به شما کمک کند تا به آنجا برسید. کاملاً این ایده را بپذیرید که می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید. سپس یک نفس عمیق بکشید و به مخاطب خود چیزی برای صحبت در مورد آن بدهید.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. John HallFollowingJohn Hall یک سخنران اصلی فروش و سخنران اصلی مجازی است. او بیش از 12 سال برای Forbes.com نوشته است. جان مشاور آژانس بازاریابی رشد Relevance است، شرکتی که به برندها کمک می‌کند در صنعت خود مرتبط‌ترین باشند. هال ابزار خلاقانه هوش مصنوعی ArticleX را پایه گذاری کرد. او همچنین یکی از بنیانگذاران تقویم، یک برنامه زمان بندی و مدیریت زمان است. می‌توانید صفحه سخنرانی او را اینجا ببینید.”>

توسط techkhabari