بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، شرکت برادران وارنر مشغول کار روی یک فیلم لایو اکشن بر اساس مانگا و انیمه بلیچ است.

مجموعه Bleach در حال حاضر در بحبوحه جشن بیست سالگی خود بوده و طرفداران منتشر بازگشت انیمه آن در قالب بخش سوم Bleach: Thousand-Year Blood War در فصل پاییز هستند. در حالی که علاقه‌مندان بلیچ منتظر هستند تا ببیند در آینده چه وقایعی در انیمه به تصویر کشیده خواهد شد، در قالب گزارش جدیدی از ساخت اثری تازه بر اساس این مجموعه خبر داده شده است.

به گفته اینسایدری به نام DanielRPK که منبع قابل اعتمادی است، یک فیلم لایو اکشن بر اساس مانگا و انیمه بلیچ توسط شرکت برادران وارنر مراحل ساخت را پشت سر می‌گذارد. این شرکت در حال حاضر به دنبال جذب نویسنده و کارگردان برای پروژه مذکور است. در صورتی که گزارش DanielRPK صحت داشته باشد، Bleach تازه‌ترین مجموعه مشهور ژاپنی است که برای تبدیل شدن به یک اثر لایو اکشن هالیوودی انتخاب شده است. به این واسطه بلیچ در کنار آثاری از جمله Naruto ،One Piece و One-Punch Man قرار می‌گیرد.

خالق جوجوتسو کایسن از تاثیرات بلیچ و ناروتو می‌گوید

در شرایط کنونی اقتباس لایو اکشن انیمه‌های مختلف و متعددی در حال ساخت است. با این که قبلا پروژه‌های لایو اکشن آثاری از جمله Sword Art Online تایید شده، اما به نظر می‌رسد موفقیت‌های دو سریال One Piece و Avatar: The Last Airbender موجب شده که نتفلیکس به چنین تولیداتی علاقه‌مند شود. شرکت Lionsgate با همکاری دستین دنیل کرتون، کارگردان فیلم بعدی اسپایدرمن، در حال ساخت فیلم لایو اکشن ناروتو است. همچنین Legendary Entertainment قصد دارد فیلم لایو اکشن My Hero Academia را بسازد. اعلام شده که شرکت سونی لایو اکشن انیمه One-Punch Man را تولید خواهد کرد.

فیلم لایو اکشن بلیچ

بلیچ تنها یکی از آثار مشهور و محبوب صنعت مانگا و انیمه است که به شکل فیلم لایو اکشن اقتباس خواهد شد

این اولین باری نیست که با اقتباس از مانگا مشهور تایتو کوبو یک اثر لایو اکشن ساخته می‌شود. پیش از این در سال ۲۰۱۸، شرکت Warner Bros اقدام به اکران فیلم Bleach کرد که اولین آرک داستانی مانگا را به نمایش می‌گذارد. نظر شما در مورد ساخت لایو اکشن جدید برای مانگا و انیمه بلیچ چیست؟ آیا از این اتفاق استقبال می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


با قهرمان پس جهان فیفا زدیم! میزگیم فوتبالی با حسن پاجانی

با قهرمان پس جهان فیفا زدیم! میزگیم فوتبالی با حسن پاجانی

Loading