بازی بزرگ بعدی از فرنچایز The Sims که با نام Project Rene شناخته می‌شود، ظاهراً بازی سیمز ۵ نخواهد بود یا حداقل مانند نسخه‌های شماره‌دار قبلی عمل نخواهد کرد. معمولاً با انتشار یک نسخه جدید از این مجموعه، بازیکنان می‌بایست همه چیز را از ابتدا شروع می‌کردند و الکترونیک آرتز هم توسعه بازی قبلی را متوقف می‌کرد. اما به نظر می‌رسد که این بار EA پس از عرضه Project Rene به پشتیبانی و انتشار محتوای جدید برای سیمز ۴ ادامه خواهد داد و حتی ممکن است این دو بازی به شکلی محتواها و پیشرفت‌ها را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

فیلم سیمز به تهیه‌کنندگی مارگو رابی رسما تایید شد

کمپانی EA اخیرا با انتشار یک پست جامع در وبلاگ رسمی‌اش، آینده فرنچایز سیمز، از جمله فیلم لایو-اکشنی که بر اساس این مجموعه ساخته می‌شود را تشریح کرد. در این پست، جزئیاتی در مورد Project Rene نیز به اشتراک گذاشته شد. از این پروژه به‌عنوان « یک تجربه متمرکز بر ایجاد راه‌هایی برای ملاقات، ارتباط و اشتراک‌گذاری با دوستان، در هنگام بازی در دنیایی کاملاً جدید» یاد شده است. به عبارت دیگر، Project Rene یک نسخه چندنفره واقعی از سیمز است و با تمام بازی‌های قبلی این مجموعه متفاوت خواهد بود.

بازی Project Rene / بازی سیمز ۵

کیت گورمن، مدیر فرنچایز سیمز، در مصاحبه‌ای که اخیرا با رسانه ورایتی داشت، این پروژه را به‌عنوان تغییری در فلسفه فرنچایز توصیف کرد. گورمن گفت:

این سیمز ۵ به‌عنوان جایگزینی برای سیمز ۴ نیست. ما همچنان تجربه شبیه‌سازی با کیفیت بالا و چیزهایی که مردم از سیمز ۵ انتظار دارند را ارائه خواهیم داد، اما این به معنای آن نیست که همه چیز را از نو شروع کنیم، تمام پیشرفت‌هایتان را از دست بدهید و احساس کنید که تمام آن تجربه فوق‌العاده‌ای که در سیمز ۴ داشتید، از دست رفته است.

این تغییر قابل درک است، زیرا بازی سیمز ۴ دو برابر بیشتر از سه عنوان اصلی قبلی در بین بازیکن‌ها دوام آورده و در طول یک دهه، مجموعه‌ای از بسته‌های الحاقی برای این بازی منتشر شده‌اند. کنار گذاشتن همه این‌ها کار دشواری خواهد بود و ظاهراً تصمیم گرفته شده که این کار انجام نشود. گورمن به ورایتی گفت:

تاریخی که فرنچایز سیمز دارد این‌گونه بوده که سیمز ۱، ۲، ۳ و سپس ۴ را ارائه می‌کردیم و آن‌ها به‌عنوان جایگزین نسخه‌های قبلی در نظر گرفته می‌شدند. اما چیزی که ما واقعاً روی آن کار می‌کنیم، آغاز عصر جدیدی برای سیمز است. ما دیگر روی جایگزین‌ کردن پروژه‌های قبلی کار نخواهیم کرد؛ بلکه فقط به افزودن به دنیای بازی ادامه می‌دهیم. در این راستا، شما راه‌های بیشتری برای تجربه سیمز در پلتفرم‌های مختلف، روش‌های متفاوت برای بازی کردن، رسانه‌های چندگانه و پیشنهادات فوق‌العاده‌ای در این دنیا خواهید دید. بنابراین قطعاً ما بیشتر از همیشه به پشتیبانی از بازی سیمز ۴ ادامه خواهیم داد. همچنان بسته‌های الحاقی، به‌روزرسانی‌ها و اصلاحات را برای این بازی منتشر می‌کنیم. اما چیزی که می‌خواهیم بگوییم این است که روش کار ما از این به بعد کمی متفاوت خواهد بود.

حدس زدن درباره اینکه این تغییرات دقیقاً چه معنایی دارند، هنوز کمی سخت است، اما با اطلاعاتی که درباره Project Rene داریم، می‌دانیم این پروژه سال‌ها در سایه قرار داشته، در حالی که طرفداران منتظر افشای اطلاعات بیشتر درباره آن بودند. البته هنوز هم چیز زیادی درباره آن نمی‌دانیم و انتظارها برای ارائه اطلاعات همچنان ادامه دارند، اما افراد می‌توانند برای تست بازی Project Rene در بخش The Sims Labs در وبسایت EA ثبت‌نام کنند.

منبع: Gamespot


با قهرمان پس جهان فیفا زدیم! میزگیم فوتبالی با حسن پاجانی

فیفا و پی ای اس

Loading

source

توسط techkhabari.ir