صاحب‌خبر –

به گزارش ایرنا، رحیم سرهنگی روز دوشنبه طی پیامی ضمن تبریک هفته وحدت اظهار کرد: میلاد مسعود پیام آور صلح و دوستی، حضرت محمد مصطفی (ص) و امام صادق (ع)، ماه ربیع الاول را به بهار پرطراوت مسلمانان جهان تبدیل کرده است، بهاری که با اندیشه روشن و وحدت آفرین بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، به فرصتی ارزشمند برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بدل شد تا با نامگذاری هفته وحدت، در امتداد رسالت حضرت محمد (ص)، پیام صلح و دوستی شیعه و سنی در جهان جاری شود.

وی هفته وحدت را فرصتی مغتنم برای مرور وفاق، مهربانی و اتحاد دانست و افزود: این ایام فرخنده برای ساکنان جزیره کیش به پشتوانه حضور متحدانه و همدلانه شهروندان شیعه و سنی، نمونه پرافتخار وحدت و همدلی در همه امور هستند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه بدخواهان اسلام همواره به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی هستند، اضاف کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با نام گذاری هفته وحدت نشان داد که رمز صلح و آرامش چیزی جز اتحاد و همدلی نیست.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب فرارسیدن ولادت خجسته ختم المرسلین، پیام‌آور عزت، رحمت و سعادت بشریت، حضرت محمد مصطفی (ص)، آغاز هفته وحدت و نیز ولادت فرخنده امام جعفر صادق (ع) را به همه مردم شریف جزیره کیش تبریک و تهنیت عرض کرده، سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را از خداوند متعال مسئلت دارم.

∎​

source

توسط techkhabari.ir