پس از سال‌ها انتظار و تئوری پردازی‌های مختلف، بالاخره طرفداران تریلر رسمی فیلم جدید ماینکرفت (A Minecraft) را مشاهده کردند و پس از آن بسیاری در مورد آن اظهار نظرهای مختلفی داشته‌اند. با توجه به اینکه تنها چند ماه تا اکران این فیلم باقی مانده است، بعید است که فیلم نهایی با آنچه در تریلر دیده بودیم تفاوت زیادی داشته باشد. بنابراین در این مقاله، همه چیزهایی را که در تریلر لایو اکشن فیلم ماینکرفت اشتباه به نظر می‌رسند را لیست کرده‌ایم. از این که همه چیز چگونه به نظر می‌رسد تا اینکه چقدر چیزها نسبت به بازی دقیق هستند در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. با مجله بازار همراه باشید.

چیزهایی که در مورد تریلر ماینکرفت اشتباه به نظر می‌رسند

طرفداران از ظاهر فیلم ماینکرفت (Minecraft) خوششان نیامده است.

طرفداران از ظاهر فیلم ماینکرفت (Minecraft) خوششان نیامده است.

حتی قبل از انتشار تریلر، طرفداران با تصاویر لو رفته برخورد داشته‌اند که این تصاویر به خوبی نشان می‌دادند که برخی از ماب‌ها در فیلم چگونه خواهند بود و همین منجر به ناامیدی بزرگی شد. اما باز هم احتمال تقلبی بودن این افشاگری‌ها یا تصاویر لو رفته، باز هم بارقه‌ای از امید را به وجود آورد. پس از گذشت مدتی سپس تریلر منتشر شد و در نهایت همه چیزهایی را که طرفداران از آن می‌ترسیدند را تایید کرد.

&

;

۱) ظاهر عناصر موجود در فیلم ماینکرفت

هضم ظاهر واقعی و انیمیشنی ماب‌ها در فیلم ماینکرفت دشوار است.

هضم ظاهر واقعی و انیمیشنی ماب‌ها در فیلم ماینکرفت دشوار است.

بنابراین اولین چیزی که بسیار اشتباه به نظر می‌رسد٫ این است که ماب‌ها در فیلم چگونه به نظر می‌رسند. ظاهر ماب‌های حیوانات مانند گوسفند، آلپاکا و حتی گرگ نگران کننده به نظر می‌رسند، زیرا سازندگان سعی کرده‌اند آن‌ها را از حالت فانتزی خارج کرده و واقع بینانه‌تر نشان دهند. ظاهر ماب‌ها ترکیبی از ظاهر انیمیشنی و واقع گرایانه است که باعث می‌شود آن‌ها غیرعادی به نظر برسند، از طرفی هم طراحی آن‌ها کاملاً برعکس ماب‌ها در بازی است.

هر آن چیزی که طرفداران ماینکرفت باید در مورد فیلم لایو اکشن آن بدانند

این از نظر مخاطبین بد بود و سازندگان فیلم باید چیزی شبیه به ظاهر ماب‌ها در بازی وانیلی می‌کردند. به عنوان مثال، تکسچر خز و پوست واقع گرایانه ماب‌ها را شبیه به حیوانات واقعی کرده، در حالی که انیمیشن و طراحی صورت به یک ظاهر انیمیشنی متمایل می‌شود. البته این در مورد ماب‌های موجود در بازی حتی با استفاده از تکسچر‌ پک‌ها و شیدرها صدق نمی‌کند.

۲) جک بلک شبیه شخصیت استیو نیست

جک بلک شبیه شخصیت استیو از بازی ماینکرفت نیست.

جک بلک شبیه شخصیت استیو از بازی ماینکرفت نیست.

دومین مشکل بزرگ موجود در تریلر، ظاهر شخصیت استیو است. همه عادت دارند استیو را با تیپ صورت تراشیده و مدل موهای کوتاه ببینند. اما بنا به دلایلی، سازندگان به جک بلک، که نقش شخصیت استیو را بازی می‌کند، اجازه می‌دهند تا ریش و موهای بلند و نمکی‌اش را حفظ کند. چیزی که در تریلر دیدیم٫ شبیه جک بلک بوده که وانمود می‌کند استیو از ماینکرفت است.

البته شاید این فیلم در ادامه نشان دهد که استیو به محض اینکه شروع به مبارزه با پیگلین‌ها کرد، با ریش بزی و موهای کوتاه وارد ظاهر درون بازی‌اش شود که این قطعاً می‌تواند شخصیت او را نجات دهد. اما اگر سازندگان این کار را نکنند٫ شاید بزرگترین ضربه را فیلم از اینجا ببیند.

۳) ارائه‌ی چهره عجیب و غریبی از دنیای بازی

جهان ارائه شده از ماینکرفت در فیلم بیش از حد اشباع و عجیب به نظر می‌رسد.

جهان ارائه شده از ماینکرفت در فیلم بیش از حد اشباع و عجیب به نظر می‌رسد.

بسیاری از طرفداران و مخاطبان همچنین از ظاهر دنیای ماینکرفت در فیلم راضی نیستند. چون به نظر می‌رسد بیش از حد درهم و برهم و بیش از حد اشباع شده و ظاهر نیمه واقع گرایانه‌ای مانند ماب‌ها را دارد. لازم است اشاره شود که این کار سازندگان فیلم فقط ظاهر بسیار جعلی را از دنیای بازی ارائه کرده و کل فاکتور غوطه وری را از فیلم می‌گیرد.

طرفداران ماینکرفت از بازیگری استیو در فیلم لایو اکشن ناراضی هستند

در این مرحله تنها چیزی که می‌توانیم امیدوار باشیم٫ این است که فیلم سرگرم کننده و حداقل لذت بخش بتواند باشد. شاید حتی ممکن است سازندگان فیلم واکنش‌ها را دیده و آن‌ها را در نظر بگیرند تا فیلم را اصلاح کنند٫ اما این بسیار بعید به نظر می‌رسد. در نهایت لازم است بدانید که فیلم ماینکرفت در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۲۵ (۱۵ فروردین سال ۱۴۰۴ شمسی) در سینماها اکران خواهد شد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


گیم‌پلی ماینکرفت #۱ بازار استریت وارد می‌شود!

Loading

source

توسط techkhabari.ir